Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zeer lekkere track.. Op symbols na idd beste Q anthem van dit jaar!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 21:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt erg energievol, kick kan stukken beter maar zeker niet misselijk. Wel verrast door deze plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Fusionmania schreef:
Deze video bevat inhoud van 'brennanheart', die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd. :huh:
Nu weten we ook dat BH het anthem gemaakt heeft. :P


Je kunt het ook prima horen aan de kick..

Lol die kick ruikt echt naar Corey, zou je toch wel moeten weten als Code Black fan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 21:16 
 

dun dun Tun Tun TUN TUN >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 01:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Gemaakt door Corey (Code Black). Klinkt prima dit.


Corey produceerd wel in de zelfde studio als Fabian, maar de FX,lead,vocals,synths in deze track en F.I.F.O is toch duidelijk Fabian's werk, kicks is wel van Corey.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 15:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Roellos schreef:
Daveytl schreef:
Gemaakt door Corey (Code Black). Klinkt prima dit.


Corey produceerd wel in de zelfde studio als Fabian, maar de FX,lead,vocals,synths in deze track en F.I.F.O is toch duidelijk Fabian's werk, kicks is wel van Corey.


Niet in dezelfde studio, wel in hetzelfde gebouw :)


Ja zelfde gebouw :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 16:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha, er wordt even een spookhuissfeertje opgezet in een verder vrij standaard track en heel Hardtraxx loopt weer te jubelen hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 19:55 
 
Hardtraxxer

Leuk en lekker plaatje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 20:04 
 
Hardtraxx Newbie

Lekker plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 01:04 
 
Hardtraxxer

Lekker sfeervoor plaatje, helemaal voor BH. Die laatste pitchkick is echter wel enorm irritant, voegt echt niks toe imo. Verder een van de betere anthems dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spitta schreef:
zeer lekkere track.. Op symbols na idd beste Q anthem van dit jaar!! :thumbsup:

En Meander - Endless Blackness, en DJ Producer - Uncertain Sound, en Waldhaus - Creative Destruction, en Limewax vs Thrasher - The Explosive Party Squat Anthem...fuck, de enige die kutter zijn, zijn de Psyko Punkz anthems en World of Madness xd *

* =YoS is geen anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 16:26 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran

Haha, de slechste "ik wil duister zijn" plaat van dit jaar :lol: :lol: :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 22:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tsja als ik Brennen heart zie staan verwacht ik heel veel slechter. Kan hier wel mee leven :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 23:07 
 
Hardtraxxer

Q-dance heeft 'm zelfs al aangekondigd, maar wat is de titel nou? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
dun dun Tun Tun TUN TUN >.<



dun dun Tun Tun TUN TUN TUN :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
Almighty schreef:
dun dun Tun Tun TUN TUN >.<



dun dun Tun Tun TUN TUN TUN :P


:P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 20:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit klinkt best raw! Nu al zin in Freaqshow! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Haha, er wordt even een spookhuissfeertje opgezet in een verder vrij standaard track en heel Hardtraxx loopt weer te jubelen hoor...

Oh god de man die jarenlang Brennan Heart heeft verdedigd gaat nu ineens mensen aanvallen die iets simpels van hem leuk vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:38 
 
Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Haha, de slechste "ik wil duister zijn" plaat van dit jaar :lol: :lol: :')

Waar hoor je dat aan af? Het is gewoon een euforisch liedje, met daarop wat vocals van de Freaqshow... Staan nergens dat het duister is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 00:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Sunboom schreef:
Haha, er wordt even een spookhuissfeertje opgezet in een verder vrij standaard track en heel Hardtraxx loopt weer te jubelen hoor...

Oh god de man die jarenlang Brennan Heart heeft verdedigd gaat nu ineens mensen aanvallen die iets simpels van hem leuk vinden.

De laatste track van BH die ik echt goed vond is inmiddels ook alweer een paar jaar oud. Inmiddels is hij totaal andere dingen gaan maken dus lijkt me vrij logisch dat ik nu een ander standpunt inneem niet?

Zou sowieso niet weten wat 't hier mee te maken heeft; we zijn nu toch deze track aan het beoordelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 22:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Releasedatum en dergelijke reeds bekend, kan dicht :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt. Slotje erop.
hardstyle-releases/brennan-heart-freaqshow-anthem-2012-t31941.html
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks