zeer lekkere track.. Op symbols na idd beste Q anthem van dit jaar!! 
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Klinkt erg energievol, kick kan stukken beter maar zeker niet misselijk. Wel verrast door deze plaat 
Lol die kick ruikt echt naar Corey, zou je toch wel moeten weten als Code Black fanDestination wrote:Je kunt het ook prima horen aan de kick..Fusionmania wrote:Deze video bevat inhoud van 'brennanheart', die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd.![]()
Nu weten we ook dat BH het anthem gemaakt heeft.
-
A
dun dun Tun Tun TUN TUN 
Corey produceerd wel in de zelfde studio als Fabian, maar de FX,lead,vocals,synths in deze track en F.I.F.O is toch duidelijk Fabian's werk, kicks is wel van Corey.Daveytl wrote:Gemaakt door Corey (Code Black). Klinkt prima dit.
Ja zelfde gebouwQre8ive wrote:Niet in dezelfde studio, wel in hetzelfde gebouwRoellos wrote:Corey produceerd wel in de zelfde studio als Fabian, maar de FX,lead,vocals,synths in deze track en F.I.F.O is toch duidelijk Fabian's werk, kicks is wel van Corey.Daveytl wrote:Gemaakt door Corey (Code Black). Klinkt prima dit.
Haha, er wordt even een spookhuissfeertje opgezet in een verder vrij standaard track en heel Hardtraxx loopt weer te jubelen hoor...
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Leuk en lekker plaatje 
-
HHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2011
- last seen Dec 2023
Lekker plaatje 
-
SHardtraxxer
- 313 posts member since 2012
- last seen Mar 2015
Lekker sfeervoor plaatje, helemaal voor BH. Die laatste pitchkick is echter wel enorm irritant, voegt echt niks toe imo. Verder een van de betere anthems dit jaar.
En Meander - Endless Blackness, en DJ Producer - Uncertain Sound, en Waldhaus - Creative Destruction, en Limewax vs Thrasher - The Explosive Party Squat Anthem...fuck, de enige die kutter zijn, zijn de Psyko Punkz anthems en World of MadnessSpitta wrote:zeer lekkere track.. Op symbols na idd beste Q anthem van dit jaar!!
* =YoS is geen anthem
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Haha, de slechste "ik wil duister zijn" plaat van dit jaar
:')
Tsja als ik Brennen heart zie staan verwacht ik heel veel slechter. Kan hier wel mee leven :p
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
Q-dance heeft 'm zelfs al aangekondigd, maar wat is de titel nou? 
Almighty wrote:dun dun Tun Tun TUN TUN
dun dun Tun Tun TUN TUN TUN
Koelkast wrote:Almighty wrote:dun dun Tun Tun TUN TUN
dun dun Tun Tun TUN TUN TUN
Dit klinkt best raw! Nu al zin in Freaqshow! 
Oh god de man die jarenlang Brennan Heart heeft verdedigd gaat nu ineens mensen aanvallen die iets simpels van hem leuk vinden.Sunboom wrote:Haha, er wordt even een spookhuissfeertje opgezet in een verder vrij standaard track en heel Hardtraxx loopt weer te jubelen hoor...
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Waar hoor je dat aan af? Het is gewoon een euforisch liedje, met daarop wat vocals van de Freaqshow... Staan nergens dat het duister is!Wout1997 wrote:Haha, de slechste "ik wil duister zijn" plaat van dit jaar![]()
:')
De laatste track van BH die ik echt goed vond is inmiddels ook alweer een paar jaar oud. Inmiddels is hij totaal andere dingen gaan maken dus lijkt me vrij logisch dat ik nu een ander standpunt inneem niet?dawasiknie wrote:Oh god de man die jarenlang Brennan Heart heeft verdedigd gaat nu ineens mensen aanvallen die iets simpels van hem leuk vinden.Sunboom wrote:Haha, er wordt even een spookhuissfeertje opgezet in een verder vrij standaard track en heel Hardtraxx loopt weer te jubelen hoor...
Zou sowieso niet weten wat 't hier mee te maken heeft; we zijn nu toch deze track aan het beoordelen?
Releasedatum en dergelijke reeds bekend, kan dicht 
Klopt. Slotje erop.
Brennan Heart - Freaqshow (Anthem 2012) [Q065]
Brennan Heart - Freaqshow (Anthem 2012) [Q065]