Skedoedelefloeps schreef:
Maximum schreef:
Weer diezelfde kicks en synth, maar dan weer zon goddelijke melo.... ZOOO IRRITANT.. het is een lekker nummertje puur door die geniale melo, maar tegelijkertijd erger ik me dood aan altijd weer die zelfde sound!

Ik kan je nu al zeggen, ondanks de LQ, dat die kicks niet de standaard BH kicks zijn dus... voortaan maar even luisteren voordat je reageert? Is eerder een kick zoals Qlimax anthem.
dat zijn inmiddels de standaard BH kicks.
Qlimax anthem, Wake up, Till U believe it, come as one remix, om er maar een paar te noemen
