Moet dit dan gereleased worden met Running Late en Lose My Mind met die City2City releases ofwut?
BH mag ook wel is releasen.
BH mag ook wel is releasen.
Zou het niet ook zo kunnen zijn dat ze hard proberen te zijn, maar tevens hun eigen sound willen behouden..Lyst wrote:Het probeert hard te zijn, maar tevens ook mensen niet af te schrikken.
Ik vind die Journaal stukjes wel geinig. Ik vind het goed dat er niks van het origineel in zit (alleen die gay-vocals nog).Uniforce wrote:Vind ik ook zo raarLowrenz wrote:Ik vind m lekker. Alleen jammer van die domme journaal vocals
Waarom kan dit in godsnaam geen rawmix genoemd worden?wootum wrote:Omg, Rawmix, kom op zegMoet niet gekker worden. Zit es een keer geen standaard melodietje in, en het is een rawmix.
Opzich wel een lekker plaatje, jammer dat de kicks echt niks zijn.
Omdat het niet raw is duhSunboom wrote:Waarom kan dit in godsnaam geen rawmix genoemd worden?wootum wrote:Omg, Rawmix, kom op zegMoet niet gekker worden. Zit es een keer geen standaard melodietje in, en het is een rawmix.
Daar komt bij dat het samen met Brennan Heart in één titel staat. Impossibru.Sunboom wrote:Waarom kan dit in godsnaam geen rawmix genoemd worden?wootum wrote:Omg, Rawmix, kom op zegMoet niet gekker worden. Zit es een keer geen standaard melodietje in, en het is een rawmix.