Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 15:22 
 

Vermoeiende vocals
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 17:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Unleashed schreef:
Taxi schreef:
Daarom zeg ik het toch ook? :') Dat ie ze dus van Wildstylez zou hebben gejat.

Off-Topic: Ik vind MC Down Syndrome echt de slechtste MC denkbaar.

Heb je nergens letterlijk gezegd..

Tip 1: Spreek Nederlands
Tip 2: Ga niet ineens over iets compleet irrelevants beginnen

:aww:


Kun je me even vertellen waar de spelfouten zitten dan azijnpisser? Ik zeg toch ook dat het off-topic is, als het je niet boeit moet je het niet lezen. Dat jij niet snapt wat ik bedoel, en ik alles dus letterlijk voor je zou neer moeten zetten ligt meer aan jou dan aan mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 00:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe vaker ik hem luister, word steeds vetter!
Shake youre house like a motherfucking earthquake :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 01:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Unleashed schreef:
Taxi schreef:
Daarom zeg ik het toch ook? :') Dat ie ze dus van Wildstylez zou hebben gejat.

Off-Topic: Ik vind MC Down Syndrome echt de slechtste MC denkbaar.

Heb je nergens letterlijk gezegd..

Tip 1: Spreek Nederlands
Tip 2: Ga niet ineens over iets compleet irrelevants beginnen

:aww:


Kun je me even vertellen waar de spelfouten zitten dan azijnpisser? Ik zeg toch ook dat het off-topic is, als het je niet boeit moet je het niet lezen. Dat jij niet snapt wat ik bedoel, en ik alles dus letterlijk voor je zou neer moeten zetten ligt meer aan jou dan aan mij.
Zo kan ik ook beginnen van: Dat je niet begrijpt dat ik het over dat begrip conspiracy theory van je heb in plaats van spelling, dat zou denk ik meer aan jou liggen dan aan mij :D
En ik vind het inderdaad maar raar om ineens over Da Syndrome te beginnen terwijl dit toch duidelijk een topic is over een plaat van Brennan Heart..

Maar goed, ik ga verder niet meer reageren op wat je te melden hebt dus als je nog iets kwijt wil doe het dan via de PM, laten we ontopic blijven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 13:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dit toch wel een lekkere energieke track.. Tuurlijk synth zijn hetzelfde en alles neigt naar kermis muziek. Toch heeft deze track iets wat me heel erg aanspreekt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 17:46 
 
Hardtraxxer

Heb een filmpje opgenomen van deze track toen ie vorige week in Lloret de Mar draaide heerlijke energieke track!:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Lol ik zit met dove mensen op een forum?
Ohnee ik was natuurlijk vergeten, voor sommige mensen is bij Brennan Heart altijd alles hetzelfde ja... >.<
Nou jongen ik hoop niet dat je een carriere als producer voor je zag, want als je dat verschil niet eens kunt horen schiet t niet op xd

Je snapt toch waar het om gaat, ga nou niet zo lope miereneuken. Zijn sounds vallen keer op keer in hetzelfde rijtje thuis! Ze zijn niet 100% iedentiek nee, maar ze lijken zo dusdanig veel op elkaar, dat het iedereen opvalt anders hoor je er geen gezeur over. Hij Kan geweldige melo's maken, alleen doet hij er verders niks origineels mee en dat vind ik gewoon erg zonde van zijn talent. Begrijp je me nu wel? :thumbup:

Verders stoor ik me ook gewoon echt aan de vocals. Stel de vraag keer op keer; Wie heeft het ingodsnaam bedacht dat het leuk is om naar een mannelijke zeur stem te luisteren?. Ik vind dat 0,0 sveer creeren, vind het alleen maar irritant as fuck! :x

Om een lang verhaal kort te maken: Same old BH voor mij en daarom ben ik niet zo op het nummer gesteld, mocht ik hem op een feest horen vind ik het voor die 1e keer wel lekker net als Light The Fire, maar dat komt puur alleen door die melodieen die vind ik vet namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 20:27 
 
Hardtraxx Newbie

Geef mij maar: "We are Possessed", of: "Hardstate Channel"

Deze zal ik snel vergeten. :/

Het wordt imo weer eens tijd voor n :bomb: :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bezemsteel schreef:
Ik vind dit toch wel een lekkere energieke track.. Tuurlijk synth zijn hetzelfde en alles neigt naar kermis muziek. Toch heeft deze track iets wat me heel erg aanspreekt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik word zo moe van BH. Deze vocals zijn echt hemeltergend slecht Vooral omdat hij helemaal leeg wordt gezongen en daarna het nummer pas begint. Skip die break er maar vast uit. Intro is weer hetzelfde als altijd, gepingel. Reversed Bassje is niet energiek en weinig uitdagend. Kortom: Ongeinspireerde intro. Break is weer hetzelfde als aan t begin van het nummer en die melo + synth zijn saai. Outro zelfde laken een pak als de intro. Kortom: Kutplaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 00:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind het wel lekker energieke plaat, wel zelfde synth's maar ze komen goed uit de verf bij deze track :)

maar goed het is brennan heart en ik post op hardtraxx, moet het maar een kuttrack vinden dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 01:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Over Zatox wel hoor... Maar B-Front is hier een soort god voor sommige mensen

Hoor ik hier vaak genoeg. Idem over Ran-D/Adaro etc.

Maar effe OT:
Lekker plaatje! Voor 't eerst in tijden dat BH me weer pakt! Zal wel aan het lekkere weer liggen! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 15:56 
 
Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Ik word zo moe van BH. Deze vocals zijn echt hemeltergend slecht Vooral omdat hij helemaal leeg wordt gezongen en daarna het nummer pas begint. Skip die break er maar vast uit. Intro is weer hetzelfde als altijd, gepingel. Reversed Bassje is niet energiek en weinig uitdagend. Kortom: Ongeinspireerde intro. Break is weer hetzelfde als aan t begin van het nummer en die melo + synth zijn saai. Outro zelfde laken een pak als de intro. Kortom: Kutplaat.


+1000
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 17:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zelfde kicks. Zelfde synths. Zelfde opbouw. En weer van die kleutervocals. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 20:30 
 
Hardtraxxer

heerlijk nr!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basscow schreef:
vind het wel lekker energieke plaat, wel zelfde synth's maar ze komen goed uit de verf bij deze track :)

Hier ben ik het mee eens! :thumbup:

Basscow schreef:
maar goed het is brennan heart en ik post op hardtraxx, moet het maar een kuttrack vinden dus xd

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 11:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Lol ik zit met dove mensen op een forum?
Ohnee ik was natuurlijk vergeten, voor sommige mensen is bij Brennan Heart altijd alles hetzelfde ja... >.<
Nou jongen ik hoop niet dat je een carriere als producer voor je zag, want als je dat verschil niet eens kunt horen schiet t niet op xd

Je snapt toch waar het om gaat, ga nou niet zo lope miereneuken. Zijn sounds vallen keer op keer in hetzelfde rijtje thuis! Ze zijn niet 100% iedentiek nee, maar ze lijken zo dusdanig veel op elkaar, dat het iedereen opvalt anders hoor je er geen gezeur over. Hij Kan geweldige melo's maken, alleen doet hij er verders niks origineels mee en dat vind ik gewoon erg zonde van zijn talent. Begrijp je me nu wel? :thumbup:

Verders stoor ik me ook gewoon echt aan de vocals. Stel de vraag keer op keer; Wie heeft het ingodsnaam bedacht dat het leuk is om naar een mannelijke zeur stem te luisteren?. Ik vind dat 0,0 sveer creeren, vind het alleen maar irritant as fuck! :x

Om een lang verhaal kort te maken: Same old BH voor mij en daarom ben ik niet zo op het nummer gesteld, mocht ik hem op een feest horen vind ik het voor die 1e keer wel lekker net als Light The Fire, maar dat komt puur alleen door die melodieen die vind ik vet namelijk.


I totally agree
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 12:25 
 

Iemand al een fatsoenlijke HQ? dus geen HWS3 of live rip. maar van HardBass 2, kan er wel eentje vinden maar lijkt ook niet op de goede iig begint die pas na 15seconden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bezemsteel schreef:
Ik vind dit toch wel een lekkere energieke track..

The Fuck.... Energiek? Deze track is echt alles behalve energiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 15:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
The Fuck.... Energiek? Deze track is echt alles behalve energiek.

Vind dat de vocals hem juist het tegenovergestelde maken inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Climax vind ik nog wel gaan hier, maar die vocals :sick: Tekst slaat weer nergens op en die nep-Jamaicaanse stijl werkt gewoon niet als je niet overtuigend overkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 23:06 
 
Artiest

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 23:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hij is afgevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 23:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Haha dikke porche, dat kan Pieter niet zeggen denk ik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 23:53 
 

Wat zou het maand salaris wel niet zijn van onze Fabian. Nice car.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks