Khadber wrote:Je hebt het alleen maar over de meest gruwelijke reversed bass ooit gemaakt. Hoor dit eens live, je zal ervan versteld staan.
Tatarola - Who's Calling (Zenith DJ Edit).
Zoek amar eens op.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
BHardtraxxer
- 135 posts member since 2010
- last seen Sep 2013
Dat is waar trouwens. En ik zat nog even te denken aan een andere track (die Haatmeneer remix). Zal wel door de ochtend geweest zijnbartjuh2000 wrote:Khadber wrote:Je hebt het alleen maar over de meest gruwelijke reversed bass ooit gemaakt. Hoor dit eens live, je zal ervan versteld staan.
Zoek amar eens op.
Is Tatarola - Who's Calling (Zenith DJ Edit) niet gewoon precies dezelfde reverse bass als Tatanka - Do You Know This One (Wings Of The Dawn)?Khadber wrote:Dat is waar trouwens. En ik zat nog even te denken aan een andere track (die Haatmeneer remix). Zal wel door de ochtend geweest zijnbartjuh2000 wrote:Khadber wrote:Je hebt het alleen maar over de meest gruwelijke reversed bass ooit gemaakt. Hoor dit eens live, je zal ervan versteld staan.
Zoek amar eens op..
-
XHardtraxxer
- 217 posts member since 2010
- last seen Dec 2016
.. en dat dan als official video 
Ja, gewoon precies dezelfdeKnocker wrote: Is Tatarola - Who's Calling (Zenith DJ Edit) niet gewoon precies dezelfde reverse bass als Tatanka - Do You Know This One (Wings Of The Dawn)?
Track is gewoon eigendom van Blutonium Records - dus dat is zijn goed recht om de full op youtube te zetten... beetje naief misschien, maar goed:)
Maakt toch niet uit, zelfs de beste Youtube kwaliteit is niet te draaien.
Valt best te doen, heb een paar keer dj's horen openen met Club Bizarre Remix en Kickin' Ass toen deze nog niet uitwarenPNXRMX wrote:Maakt toch niet uit, zelfs de beste Youtube kwaliteit is niet te draaien.
Filmpje slaat nergens op. Tracks is nog best wel leuk 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Rev. Bass 
Isaac draaide deze vannacht in de plaatselijke discotheek, jezuswat is die intro toch lekker 
Hoe komt die blutoniumboy aan zoveel geld vraag ik me af... 
Lijkt me niet van zijn carriere... Zo heel gewadeert is hij niet, tenminste... hier in Nederland danLyst wrote:Hoe komt die blutoniumboy aan zoveel geld vraag ik me af...
Trouwens vind ik het wel erg zielig van hem om zo een Official Preview van een remix van zijn track te doen. Dit omdat alleen hij zelf te zien is en ook het showen van: Kijk ik heb veel geld... Al dit soort dingen hoeven van mij echt niet, heb dan liever een bewegende achtergrondje zoals die laatste van Wildstylez
Blutonium Records was vroeger best een belangrijk hardstyle label hoor
Hij (/DJ Neo) hebben ook redelijk wat klassiekers op hun naam staan.
Maar ik betwijfel het dat je daar zoveel geld mee verdient dat je een boot kunt kopen
Hij (/DJ Neo) hebben ook redelijk wat klassiekers op hun naam staan.
Maar ik betwijfel het dat je daar zoveel geld mee verdient dat je een boot kunt kopen
Hmm. Hij kan simpelweg rijk geboren zijn. Of een andere (succesvolle) baan hebben.Lyst wrote:Blutonium Records was vroeger best een belangrijk hardstyle label hoor![]()
Hij (/DJ Neo) hebben ook redelijk wat klassiekers op hun naam staan.![]()
Maar het kan ook dat hij niet extreem rijk is, maar een boot op afbetaling heeft ofzo. Duitsers stellen soms rare prioriteiten wat dat betreft
Misschien is hij wel een sigeuner op zee? 
Hij was niet alleen DJ he, maar ook producer en de baas van Blutonium Media en alle labels die daarbij horen. Die hebben een eigen boekingskantoor, brengen compilatie CD's uit etc. Geloof mij nou maar dat ie daar de afgelopen 10 jaar aardig wat geld mee heeft verdientLyst wrote:Blutonium Records was vroeger best een belangrijk hardstyle label hoor![]()
Ik bedoel je hebt ook wel gezien waar HHZ in rijdt en die is pas een paar jaar bezig en heeft niet zo veel om wat mee te verdienen.
HHZ doet/deed ook stemmetjes voor Nickelodeon he, daar zit the big money 
Een paar jaar?? Is toch wel meer dan een 'paar jaar' dat hij al bezig is. Vind het eerder knap wat Psyko Punkz hebben gedaan, die zijn binnen een jaar uitgegroeid tot 1 van de populairste artiesten, en die kwamen bijna uit het niets. (alhoewel ik platen als Ghostclass, 2 follow, overclippin', After MF beter vind dan de nummers die ze nu maken)dawasiknie wrote:Hij was niet alleen DJ he, maar ook producer en de baas van Blutonium Media en alle labels die daarbij horen. Die hebben een eigen boekingskantoor, brengen compilatie CD's uit etc. Geloof mij nou maar dat ie daar de afgelopen 10 jaar aardig wat geld mee heeft verdientLyst wrote:Blutonium Records was vroeger best een belangrijk hardstyle label hoor![]()
Ik bedoel je hebt ook wel gezien waar HHZ in rijdt en die is pas een paar jaar bezig en heeft niet zo veel om wat mee te verdienen.
Dat is zeker knap ja, maar dat heeft niks met geld te maken xD
Blutonium Boy loopt als een jaar of 10 mee. Headhunterz niet eens de helft.Een paar jaar??
Van een nobody naar een artiest die praktisch op elk event staat, en waar de track van op nummer 1 is geeindigd, dat heeft niks met geld te maken????????Jolle wrote:Dat is zeker knap ja, maar dat heeft niks met geld te maken xD