Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Vind het 3x niks. Niet om dat het hhz is, het spreekt me gewoon niet aan.
L
Hardtraxxer
321 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Deze morgen in Hulsthout gehoord toen Headhunterz aan het draaien was.
Die reverse bass ging zo lekker hard :drool: . Dat was wel een leuk momentje toen.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Er zijn van die momenten als een reverse bass erin klapt dat ik keihard sta te schreeuwen van vreugde.
En deze is er één van, wat zaagt dit door zeg! Jammer dat de climax erg matig is :(
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Zooo deze Donderdagavond live gehoord!!! :D
Die reverze basss dammmmm die is zoo lekker live!! :bomb:
Hardtraxxer
290 posts member since 2010
last seen Oct 2014
Gelekt :oh:? Of is ie al via Itunes verkrijgbaar?
Hardtraxxer
115 posts member since 2010
last seen Dec 2019
Die reverse kan mij wel bekoren! :drool: Climax is redelijk
iig beter dan from within
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Is ie al gelekt ofzo? Zou wel heel erg zijn als dat zo was.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Dunno, aan de intro te horen lijkt het me niet full.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Chukkels wrote:Dunno, aan de intro te horen lijkt het me niet full.
Hmm, iemand heeft dus een versie geklust en slecht geplakt. Lame.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
De 'gelekte' versie is gewoon een rip van de HD versie van deze clip:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 9 days ago
Nu zeg ik prima plaatje niet speciaal maar zaterdag draait Headhunterz @ Takens dus ik hoop dat ik mijn oordeel dan kan wijzigen :$ .
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
flevoboys wrote:Nu zeg ik prima plaatje niet speciaal maar zaterdag draait Headhunterz @ Takens dus ik hoop dat ik mijn oordeel dan kan wijzigen :$ .
wacht maar tot je die intro reverse hoort ;)
trouwens wel lekker van BB dat hij de full versie ff online zet :x
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Kan me niet boeien, nu ik full HQ heb gehoord, de intro kick vind ik ronduit saai.
Ik wil niet meteen gigantische discussies uitlokken, maar reversed bass lijkt hier meteen weer garant voor kwaliteit. Terwijl dit echt geen dikke reversed is ofzo.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Skedoedelefloeps wrote:Terwijl dit echt geen dikke reversed is ofzo.
Wat is het dan wel?
D
Artiest
last seen Apr 2019
G1LL wrote:
Wat is het dan wel?
een standaard reversed en een slappe kick in geheel.
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Zo hard is de reversed bass inderdaad niet, maar dat wil nog niet zeggen dat hij slecht is :P
D
Artiest
last seen Apr 2019
KickinAzz wrote:Zo hard is de reversed bass inderdaad niet, maar dat wil nog niet zeggen dat hij slecht is :P
Ik noem hem standaard, de gehele kick in totaal vind ik matig en de reversed standaard. Slecht wou ik het niet noemen, maar waar iedereen zich nou zo druk om maakt en op loopt te geilen... misschien hebben ze allemaal een geluidssysteem thuis zoals ze op Hard Bass hebben hangen, waarop alles geil klinkt. Maar het doet mij niks.
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2024
Nee man, echt een matige reverse bass :')
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Skedoedelefloeps wrote:
KickinAzz wrote:Zo hard is de reversed bass inderdaad niet, maar dat wil nog niet zeggen dat hij slecht is :P
Ik noem hem standaard, de gehele kick in totaal vind ik matig en de reversed standaard. Slecht wou ik het niet noemen, maar waar iedereen zich nou zo druk om maakt en op loopt te geilen... misschien hebben ze allemaal een geluidssysteem thuis zoals ze op Hard Bass hebben hangen, waarop alles geil klinkt. Maar het doet mij niks.
De kick is volgens mij gewoon zowat dezelfde als die in Psychedelic, alleen dan wat zwaarder.. waardoor hij wel iets beter tot zijn recht komt :)

En ik heb deze ook bij een vriend gehoord met een best groot geluidssysteem, en daar klonk die reversed bass echt geweldig.. maar hier thuis op mijn wat kleinere boxjes vind ik hem nou ook niet heel bijzonder, dan hoor ik toch liever die snoeiharde reversed bass uit Activator - Welcome To The Record Shop (Feat Da Rook MC) als we het over de wat recentere tracks met reversed basses hebben :)
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
KickinAzz wrote:dan hoor ik toch liever die snoeiharde reversed bass uit Activator - Welcome To The Record Shop (Feat Da Rook MC) als we het over de wat recentere tracks met reversed basses hebben :)
En dat heb ik dan weer nooit begrepen, want in mijn ogen is dat juist een flutdingetje :huh:
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2024
Sunboom wrote:
KickinAzz wrote:dan hoor ik toch liever die snoeiharde reversed bass uit Activator - Welcome To The Record Shop (Feat Da Rook MC) als we het over de wat recentere tracks met reversed basses hebben :)
En dat heb ik dan weer nooit begrepen, want in mijn ogen is dat juist een flutdingetje :huh:
Activator heeft nooit hoge kwaliteit tracks afgeleverd, zijn oude tracks hadden allemaal een rauw randje dat ook kwam door kwaliteitsgebrek. Dit komt het laatste jaar goed naar voren aangezien hij nu met de tijd mee wilt gaan, en hij kan nou eenmaal niet met de kwaliteit van tegenwoordig mee gaan. Overigens heeft Welcome To The Recordshop helemaal geen sterke reverse bass. Los daarvan is het wel echt een vette track ;-)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Skedoedelefloeps wrote:
G1LL wrote:
Wat is het dan wel?
een standaard reversed en een slappe kick in geheel.
Je hebt het alleen maar over de meest gruwelijke reversed bass ooit gemaakt. Hoor dit eens live, je zal ervan versteld staan.
Tatanka - Who's Calling (Zenith DJ Edit).
Zoek amar eens op.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Titatovenaar wrote:
Sunboom wrote:
Activator heeft nooit hoge kwaliteit tracks afgeleverd, zijn oude tracks hadden allemaal een rauw randje dat ook kwam door kwaliteitsgebrek. Dit komt het laatste jaar goed naar voren aangezien hij nu met de tijd mee wilt gaan, en hij kan nou eenmaal niet met de kwaliteit van tegenwoordig mee gaan. Overigens heeft Welcome To The Recordshop helemaal geen sterke reverse bass. Los daarvan is het wel echt een vette track ;-)
Rauw randje :worship: Dat is juist zijn kwaliteit. Hij kan niet met de stijl mee van tegenwoordig, dat is heel iets anders, tracks als DJ Ki? - On It klinken nog steeds erg goed. Het zijn alleen die kermismelodietjes die hem de das om doen.
T
Hardtraxxer
316 posts member since 2009
last seen Aug 2015
Wat een schijt remix.
Gebruik dan The Sacrifice Reverse Bass, deze klinkt niet.
Er valt zoveel meer uit te halen, vocals zijn wel vet.