Vind het 3x niks. Niet om dat het hhz is, het spreekt me gewoon niet aan.
Die reverse bass ging zo lekker hard
Hmm, iemand heeft dus een versie geklust en slecht geplakt. Lame.Chukkels wrote:Dunno, aan de intro te horen lijkt het me niet full.
wacht maar tot je die intro reverse hoortflevoboys wrote:Nu zeg ik prima plaatje niet speciaal maar zaterdag draait Headhunterz @ Takens dus ik hoop dat ik mijn oordeel dan kan wijzigen.
Wat is het dan wel?Skedoedelefloeps wrote:Terwijl dit echt geen dikke reversed is ofzo.
een standaard reversed en een slappe kick in geheel.G1LL wrote:Wat is het dan wel?Skedoedelefloeps wrote:Terwijl dit echt geen dikke reversed is ofzo.
Ik noem hem standaard, de gehele kick in totaal vind ik matig en de reversed standaard. Slecht wou ik het niet noemen, maar waar iedereen zich nou zo druk om maakt en op loopt te geilen... misschien hebben ze allemaal een geluidssysteem thuis zoals ze op Hard Bass hebben hangen, waarop alles geil klinkt. Maar het doet mij niks.KickinAzz wrote:Zo hard is de reversed bass inderdaad niet, maar dat wil nog niet zeggen dat hij slecht is
Nee man, echt een matige reverse bass :')Skedoedelefloeps wrote:Terwijl dit echt geen dikke reversed is ofzo.
De kick is volgens mij gewoon zowat dezelfde als die in Psychedelic, alleen dan wat zwaarder.. waardoor hij wel iets beter tot zijn recht komtSkedoedelefloeps wrote:Ik noem hem standaard, de gehele kick in totaal vind ik matig en de reversed standaard. Slecht wou ik het niet noemen, maar waar iedereen zich nou zo druk om maakt en op loopt te geilen... misschien hebben ze allemaal een geluidssysteem thuis zoals ze op Hard Bass hebben hangen, waarop alles geil klinkt. Maar het doet mij niks.KickinAzz wrote:Zo hard is de reversed bass inderdaad niet, maar dat wil nog niet zeggen dat hij slecht is
En dat heb ik dan weer nooit begrepen, want in mijn ogen is dat juist een flutdingetjeKickinAzz wrote:dan hoor ik toch liever die snoeiharde reversed bass uit Activator - Welcome To The Record Shop (Feat Da Rook MC) als we het over de wat recentere tracks met reversed basses hebben
Activator heeft nooit hoge kwaliteit tracks afgeleverd, zijn oude tracks hadden allemaal een rauw randje dat ook kwam door kwaliteitsgebrek. Dit komt het laatste jaar goed naar voren aangezien hij nu met de tijd mee wilt gaan, en hij kan nou eenmaal niet met de kwaliteit van tegenwoordig mee gaan. Overigens heeft Welcome To The Recordshop helemaal geen sterke reverse bass. Los daarvan is het wel echt een vette track ;-)Sunboom wrote:En dat heb ik dan weer nooit begrepen, want in mijn ogen is dat juist een flutdingetjeKickinAzz wrote:dan hoor ik toch liever die snoeiharde reversed bass uit Activator - Welcome To The Record Shop (Feat Da Rook MC) als we het over de wat recentere tracks met reversed basses hebben
Je hebt het alleen maar over de meest gruwelijke reversed bass ooit gemaakt. Hoor dit eens live, je zal ervan versteld staan.Skedoedelefloeps wrote:een standaard reversed en een slappe kick in geheel.G1LL wrote:Wat is het dan wel?Skedoedelefloeps wrote:Terwijl dit echt geen dikke reversed is ofzo.
Rauw randjeTitatovenaar wrote:Activator heeft nooit hoge kwaliteit tracks afgeleverd, zijn oude tracks hadden allemaal een rauw randje dat ook kwam door kwaliteitsgebrek. Dit komt het laatste jaar goed naar voren aangezien hij nu met de tijd mee wilt gaan, en hij kan nou eenmaal niet met de kwaliteit van tegenwoordig mee gaan. Overigens heeft Welcome To The Recordshop helemaal geen sterke reverse bass. Los daarvan is het wel echt een vette track ;-)Sunboom wrote:En dat heb ik dan weer nooit begrepen, want in mijn ogen is dat juist een flutdingetjeKickinAzz wrote:dan hoor ik toch liever die snoeiharde reversed bass uit Activator - Welcome To The Record Shop (Feat Da Rook MC) als we het over de wat recentere tracks met reversed basses hebben