Goed ideeMelvinFR wrote:Kan iemand hier geen kick edit van maken, dat die 1e climax ook een gated kick bevat.
Related topics
- View the latest post: D-Sturb ft. E-Life - Sacred Oath (Pulserz Golden Era Vision)
- View the latest post: Golden Era: The Mixtape - Episode 16
- View the latest post: Golden Era - The Mixtape Vol. 15 (Carnavals Special)
- View the latest post: Blademasterz ft. PRISKA - Temporary High (Q358)
- View the latest post: Brennan Heart Presents Blademasterz - Sound Of The Blade (IAH142)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Die tweede climax
Eindelijk weer eens een melodieuze track met een écht goede kick.
Als iemand hem ook nog in de eerste kan knutselen?!
EDIT: Als BH hem nu ook nog even onder Still Here zet!
Als iemand hem ook nog in de eerste kan knutselen?!
EDIT: Als BH hem nu ook nog even onder Still Here zet!
Hele plaat vind ik geweldig. Eerste climax prima kicks, 2e climax helemaal goed om weer eens gated kicks te horen.
Fijne sfeer en een dikke melodie ook, helemaal prima
Helemaal mee eens!Daveytl wrote:Hele plaat vind ik geweldig. Eerste climax prima kicks, 2e climax helemaal goed om weer eens gated kicks te horen.
Hopelijk brengt ie deze nou samen met Still Here eens uit op korte termijn!
-
S
OMGZ JA HEUWRRR DIE KICK IN DE 2E QLIMAKS
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Hele track is top, vooral de tweede climax met die scherpe synth onder de melodie.
Vind daarnaast ook dat Brennan Heart de revival van het Blademasterz alias als een baas aan pakt, zeker nu die zelfs de gated kick weer heeft gebruikt
Vind daarnaast ook dat Brennan Heart de revival van het Blademasterz alias als een baas aan pakt, zeker nu die zelfs de gated kick weer heeft gebruikt
Iemand die hem even los kan uppen?
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
Zondag eindelijk voor het eerst live gehoord, godverdomme wat mooi.
Werd er gewoon een beetje emotioneel van. Die gated kick ging ook echt donders hard daarna. 
Last edited by Joey on 24 Aug 2016 14:34, edited 2 times in total.
Afgelopen zondag deze plaat voor het eerst live gehoord. Ging speciaal ervoor naar Brennan Heart zijn set, precies op het moment dat ik bij de WC was hoorde ik dat hij werd gedraaid. Een sprint teruggetrokken naar de groep en was nog op tijd voor de 1e climax. Blij dat ik dat gedaan heb, wat was het mooi live en dan met name die gated kick in de 2e climax. Kan wel eens mijn TOTY worden. 
-
SArtiest
- 420 posts member since 2014
- last seen Sep 2020
Niet normaal.. wat een track!

Brennan Heart die straks gewoon weer ff los gaat op Gated kicks producen
dikke ja 
-
GHardtraxxer
- 563 posts member since 2016
- last seen Jul 2026
Nuracore wrote:Brennan Heart die straks gewoon weer ff los gaat op Gated kicks producendikke ja
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Jaren later nog steeds exact dezelfde gated kick sample

Veranderen hoeft echt nietMaximumraver wrote:Jaren later nog steeds exact dezelfde gated kick sample![]()
Fantazoo wrote:Verbazingwekkend hoe hij het met Blademasterz wel voor elkaar krijgt goud te maken en als Brennan Heart toch telkens minder is..
Is toch juist de bedoeling lijkt me. Is met die nieuwe TCC plaat toch niet anders? Is ook gemaakt met dezelfde sounds als vroeger.Maximumraver wrote:Jaren later nog steeds exact dezelfde gated kick sample![]()
Geweldige plaat trouwens
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
klapstoel wrote:Fantazoo wrote:Verbazingwekkend hoe hij het met Blademasterz wel voor elkaar krijgt goud te maken en als Brennan Heart toch telkens minder is..
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Poohh die kicks in de 2e climax 
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
@Nura en Davey,
Niet soortgelijke sounds, letterlijk dezelfde kick sample unedited eronder pleueren en klaar
Vind het best een leuke track hoor, maar het had wat mij betreft zo veel meer kunnen zijn.
Niet soortgelijke sounds, letterlijk dezelfde kick sample unedited eronder pleueren en klaar
Dijk van een plaat. Wat een gevoel!

Was mijn TOTY geweest als hij dit jaar werd gereleased, helaas is dit niet gebeurd.