Related topics
- View the latest post: D-Sturb ft. E-Life - Sacred Oath (Pulserz Golden Era Vision)
- View the latest post: Golden Era: The Mixtape - Episode 16
- View the latest post: Golden Era - The Mixtape Vol. 15 (Carnavals Special)
- View the latest post: Blademasterz ft. PRISKA - Temporary High (Q358)
- View the latest post: Brennan Heart Presents Blademasterz - Sound Of The Blade (IAH142)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 2 hours ago
Wie weet weer in de eindshow volgende week
Denk het niet. Die eindshow is al lang geregeld en dit was de eerste keer dat we wat hoorden van de plaat. Still Here werd in mei al gedraaid vorig jaarGoku wrote:![]()
-
GHardtraxxer
- 94 posts member since 2013
- last seen Feb 2017
Brennan Heart kennende gaat hij echt geen nieuwe kick maken rofl
Solar hadden we dacht ik ook nooit wat van gehoord tot de week van defqon vorig jaar, dus onmogelijk is het nietJoey wrote:Denk het niet. Die eindshow is al lang geregeld en dit was de eerste keer dat we wat hoorden van de plaat. Still Here werd in mei al gedraaid vorig jaarGoku wrote:![]()
Mss is dat fragment voor facebook wel veel eerder opgenomen en post hij hem nu een week voor DefqonJoey wrote:Denk het niet. Die eindshow is al lang geregeld en dit was de eerste keer dat we wat hoorden van de plaat. Still Here werd in mei al gedraaid vorig jaarGoku wrote:![]()
Super goed
Laat euforische hardstyle maar snel terug deze kant op gaan
DL22 wrote:Super goedLaat euforische hardstyle maar snel terug deze kant op gaan
-
H
DL22 wrote:Super goedLaat euforische hardstyle maar snel terug deze kant op gaan
Klonk echt geweldig op Defqon
was trouwens een zalig setje
Kick info: 1e climax had de huidige BH kick en de 2e climax de oude kick zoals in Feel u here
Kick info: 1e climax had de huidige BH kick en de 2e climax de oude kick zoals in Feel u here
-
GHardtraxxer
- 563 posts member since 2016
- last seen Jul 2026
wat een moment was dit op Defqon 
Last edited by Jeffrey2107 on 28 Jun 2016 18:49, edited 1 time in total.
ik heb ik de ht app ook nog een filmpje gezien met een iets betere kwaliteit, ik zal hem ff uploaden, ik weet alleen ff niet meer wie hem gestuurd heeft
Edit:
weg wegens copyright strike
Edit:
weg wegens copyright strike
Last edited by Jeffrey2107 on 30 Jun 2016 12:38, edited 2 times in total.
Tijdens de eerste climax zeiden we nog enigszins teleurgesteld tegen elkaar: "ooh geen gated kick erin". Om bij de tweede climax elkaar in de armen te vliegen 
Wauw wat is deze plaat dik zeg!! Ik had een enorme smile op mn gezicht toen ik hem zondag hoorde! Doe mij maar meer van dit
Hier nog een video met redelijke goeie geluidskwaliteit
View on YouTube
Hier nog een video met redelijke goeie geluidskwaliteit
View on YouTube
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Daveytl wrote:Fucking hel
Spanning Tree wrote:Oei, die gated kicks
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013