Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 16:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:loving: :loving: Blademasterz :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2016 10:38 
 
Hardtraxxer

:loving:
Wie weet weer in de eindshow volgende week ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goku schreef:
:loving:
Wie weet weer in de eindshow volgende week ^^

Denk het niet. Die eindshow is al lang geregeld en dit was de eerste keer dat we wat hoorden van de plaat. Still Here werd in mei al gedraaid vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 15:36 
 
Hardtraxxer

Brennan Heart kennende gaat hij echt geen nieuwe kick maken rofl
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Goku schreef:
:loving:
Wie weet weer in de eindshow volgende week ^^

Denk het niet. Die eindshow is al lang geregeld en dit was de eerste keer dat we wat hoorden van de plaat. Still Here werd in mei al gedraaid vorig jaar


Solar hadden we dacht ik ook nooit wat van gehoord tot de week van defqon vorig jaar, dus onmogelijk is het niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Goku schreef:
:loving:
Wie weet weer in de eindshow volgende week ^^

Denk het niet. Die eindshow is al lang geregeld en dit was de eerste keer dat we wat hoorden van de plaat. Still Here werd in mei al gedraaid vorig jaar

Mss is dat fragment voor facebook wel veel eerder opgenomen en post hij hem nu een week voor Defqon ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 17:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Super goed :thumbsup: Laat euforische hardstyle maar snel terug deze kant op gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Super goed :thumbsup: Laat euforische hardstyle maar snel terug deze kant op gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 08:24 
 

DL22 schreef:
Super goed :thumbsup: Laat euforische hardstyle maar snel terug deze kant op gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klonk echt geweldig op Defqon :love: was trouwens een zalig setje :loving:
Kick info: 1e climax had de huidige BH kick en de 2e climax de oude kick zoals in Feel u here :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 09:47 
 
Hardtraxxer

wat een moment was dit op Defqon :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



https://twitter.com/djbrennanheart/stat ... 3294843904
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 18:49 
 

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 18:49 
 

ik heb ik de ht app ook nog een filmpje gezien met een iets betere kwaliteit, ik zal hem ff uploaden, ik weet alleen ff niet meer wie hem gestuurd heeft

Edit:
weg wegens copyright strike :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdens de eerste climax zeiden we nog enigszins teleurgesteld tegen elkaar: "ooh geen gated kick erin". Om bij de tweede climax elkaar in de armen te vliegen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die tweede climax is echt heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 12:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oei, die gated kicks :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauw wat is deze plaat dik zeg!! Ik had een enorme smile op mn gezicht toen ik hem zondag hoorde! Doe mij maar meer van dit :loving:

Hier nog een video met redelijke goeie geluidskwaliteit ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 19:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wauw :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Netjes hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fucking hel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 12:23 
 
Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Fucking hel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spanning Tree schreef:
Oei, die gated kicks :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 02:08 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan iemand hier geen kick edit van maken, dat die 1e climax ook een gated kick bevat. :love:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks