Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 15:50 
 
Hardtraxxer

Artiest: Blackout

Track(s): Lost



Bron: Soundcloud
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me denken aan een B-Front track. Weet zo ff niet welke..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf is deze dan :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 16:26 
 
Hardtraxx Newbie

Dit is letterlijk goud
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 16:27 
 

wauw wat slecht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat...? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zijn dit voor een Thyron grappen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 18:01 
 
Hardtraxxer

xd wouw. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 18:59 
 
Hardtraxx Addict

Dit kan niet serieus zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 23:02 
 
Hardtraxxer

Dat dit ook serieus erbij word gezet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt echt nergens naar >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2016 03:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht precies hetzelfde als de rest hier: is dit serieus? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2016 20:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb hem ff snel beluisterd naar aanleiding van de reacties. Daar heb ik nu spijt van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is hier zo "slecht" aan dan? Volgens mij is dit meer meepraten dan een degelijk oordeel hebben over deze plaat. Leuke drive zit hierin, kicks zijn fijn en de vocalen stoor ik mijzelf ook niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Wat is hier zo "slecht" aan dan? Volgens mij is dit meer meepraten dan een degelijk oordeel hebben over deze plaat. Leuke drive zit hierin, kicks zijn fijn en de vocalen stoor ik mijzelf ook niet aan.

De vocals (en daarmee 50% van de track) zijn gejat van B-Front. Naar mijn mening de beste plaat van het moment. Als je deze plaat er dan van gaat maken is de vergelijking al snel gemaakt, en dan is dit natuurlijk helemaal kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 21:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wtf xd

Had hem dan B-Front & Alpha2- lost (Blackout unofficial remix) genoemd. Dit slaat echt nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 10:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

De heren hebben de basis van deze plaat gemaakt voordat ze Lost van B-Front & Alpha² ooit gehoord hebben. Bovendien komen de vocalen gewoon uit een vocal pack, die zijn niet voor B-Front & Alpha² gemaakt, dus het woord jatten is absoluut niet op z'n plaats.

Ik vind het een prima plaatje ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is volgens mij gewoon een beetje ongelukkig uitgedraaid. Waarschijnlijk ongeveer op hetzelfde moment gestart met het uitwerken van die plaat. De mannen van Blackout zullen misschien ook wat meer tijd nodig hebben bij het produceren van tracks.

Anyhow, deze is nog wel best leuk, maar die van B-Front & Alpha² vind ik gewoon beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darycka schreef:
De heren hebben de basis van deze plaat gemaakt voordat ze Lost van B-Front & Alpha² ooit gehoord hebben. Bovendien komen de vocalen gewoon uit een vocal pack, die zijn niet voor B-Front & Alpha² gemaakt, dus het woord jatten is absoluut niet op z'n plaats.

Ik vind het een prima plaatje ook :)

Dat wist ik niet. Maar dan nog maak je automatisch de vergelijking met een plaat Die je in mijn ogen niet kan overtreffen. Niet dat dat moet, maar dat terzijde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

Doe is niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 20:01 
 

*Cringe* >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 20:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahaha dit is echt wel hét dieptepunt hoor jongens :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meeste reacties hier zijn zwaar overdreven en zoals Blear al noemt veelal meepraten. Ik vind het ook niet zo'n geweldige track, vind de vocalen niet zo goed verwerkt en de melodie ben ik niet zo'n fan van. Kicks zijn daarin tegen wel goed te pruimen. Echter dat het is gejat is gewoon klinkklare onzin aangezien iedereen deze vocalen kan gebruiken.

Geef deze jongens gewoon opbouwende kritiek waar ze wat mee kunnen en brand ze niet gelijk zo de grond in, heeft niemand wat aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 22:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Wat zijn dit voor een Thyron grappen dan


:lol: :lol: :lol:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks