Related topics
- View the latest post: D-Verze & Blackout feat. Snowflake - Supernatural (Psy Edit)
- View the latest post: D-Verze & Blackout ft. Snowflake - Supernatural (SPOON096)
- View the latest post: B-Front & Alpha² ft. Snowflake - Lost (ROUGH032)
- View the latest post: Blackout - Promotional Mix (We Are Blackout)!
- View the latest post: Josh & Wesz ft. Low-E - I've Lost You (Blackout Kick Edit)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Doet me denken aan een B-Front track. Weet zo ff niet welke..
-
SHardtraxx Newbie
- 34 posts member since 2016
- last seen Jun 2016
Dit is letterlijk goud
Wat zijn dit voor een Thyron grappen dan
-
GHardtraxxer
- 101 posts member since 2013
- last seen May 2017
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Dit kan niet serieus zijn 
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Dat dit ook serieus erbij word gezet...
Ik dacht precies hetzelfde als de rest hier: is dit serieus? 
Heb hem ff snel beluisterd naar aanleiding van de reacties. Daar heb ik nu spijt van.
Wat is hier zo "slecht" aan dan? Volgens mij is dit meer meepraten dan een degelijk oordeel hebben over deze plaat. Leuke drive zit hierin, kicks zijn fijn en de vocalen stoor ik mijzelf ook niet aan.
De vocals (en daarmee 50% van de track) zijn gejat van B-Front. Naar mijn mening de beste plaat van het moment. Als je deze plaat er dan van gaat maken is de vergelijking al snel gemaakt, en dan is dit natuurlijk helemaal kut.Blear wrote:Wat is hier zo "slecht" aan dan? Volgens mij is dit meer meepraten dan een degelijk oordeel hebben over deze plaat. Leuke drive zit hierin, kicks zijn fijn en de vocalen stoor ik mijzelf ook niet aan.
Wtf
Had hem dan B-Front & Alpha2- lost (Blackout unofficial remix) genoemd. Dit slaat echt nergens op.
Had hem dan B-Front & Alpha2- lost (Blackout unofficial remix) genoemd. Dit slaat echt nergens op.
De heren hebben de basis van deze plaat gemaakt voordat ze Lost van B-Front & Alpha² ooit gehoord hebben. Bovendien komen de vocalen gewoon uit een vocal pack, die zijn niet voor B-Front & Alpha² gemaakt, dus het woord jatten is absoluut niet op z'n plaats.
Ik vind het een prima plaatje ook
Het is volgens mij gewoon een beetje ongelukkig uitgedraaid. Waarschijnlijk ongeveer op hetzelfde moment gestart met het uitwerken van die plaat. De mannen van Blackout zullen misschien ook wat meer tijd nodig hebben bij het produceren van tracks.
Anyhow, deze is nog wel best leuk, maar die van B-Front & Alpha² vind ik gewoon beter.
Anyhow, deze is nog wel best leuk, maar die van B-Front & Alpha² vind ik gewoon beter.
Dat wist ik niet. Maar dan nog maak je automatisch de vergelijking met een plaat Die je in mijn ogen niet kan overtreffen. Niet dat dat moet, maar dat terzijde.Darycka wrote:De heren hebben de basis van deze plaat gemaakt voordat ze Lost van B-Front & Alpha² ooit gehoord hebben. Bovendien komen de vocalen gewoon uit een vocal pack, die zijn niet voor B-Front & Alpha² gemaakt, dus het woord jatten is absoluut niet op z'n plaats.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Doe is niet
-
T
*Cringe* 
Hahaha dit is echt wel hét dieptepunt hoor jongens

Meeste reacties hier zijn zwaar overdreven en zoals Blear al noemt veelal meepraten. Ik vind het ook niet zo'n geweldige track, vind de vocalen niet zo goed verwerkt en de melodie ben ik niet zo'n fan van. Kicks zijn daarin tegen wel goed te pruimen. Echter dat het is gejat is gewoon klinkklare onzin aangezien iedereen deze vocalen kan gebruiken.
Geef deze jongens gewoon opbouwende kritiek waar ze wat mee kunnen en brand ze niet gelijk zo de grond in, heeft niemand wat aan.
Geef deze jongens gewoon opbouwende kritiek waar ze wat mee kunnen en brand ze niet gelijk zo de grond in, heeft niemand wat aan.