Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 20:39 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Meeste reacties hier zijn zwaar overdreven en zoals Blear al noemt veelal meepraten. Ik vind het ook niet zo'n geweldige track, vind de vocalen niet zo goed verwerkt en de melodie ben ik niet zo'n fan van. Kicks zijn daarin tegen wel goed te pruimen. Echter dat het is gejat is gewoon klinkklare onzin aangezien iedereen deze vocalen kan gebruiken.

Geef deze jongens gewoon opbouwende kritiek waar ze wat mee kunnen en brand ze niet gelijk zo de grond in, heeft niemand wat aan.

Ohja, alleen de vocals zijn gejat idd xd

Overigens, dit zijn vocals speciaal ingezongen voor de track van Alpha2 en B-Front. Dan vind ik het jatten wanneer je er niet iets van bootleg, edit of remix etc. bij zet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 20:45 

Hardtraxx Veteran

Vocals komen helemaal niet uit een vocal pack :lol: :lol: Die zijn gewoon geript, daar ze speciaal voor de Bfront en Alpha2 collab ingezongen zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 21:34 

Hardtraxxer

Voor degene die overtuigd zijn van het wel/niet jatten; ik kan jullie wel verder helpen...

http://ccmixter.org/files/snowflake/50062

:corn:

Over de track: Ik vind de synth een beetje lelijk en de melodie pakt me niet, maar over de kicks en hoe het in elkaar steekt (opbouw enzo) kan ik niet klagen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 22:38 

Hardtraxx Veteran

Jubke schreef:
Voor degene die overtuigd zijn van het wel/niet jatten; ik kan jullie wel verder helpen...

http://ccmixter.org/files/snowflake/50062

:corn:

Over de track: Ik vind de synth een beetje lelijk en de melodie pakt me niet, maar over de kicks en hoe het in elkaar steekt (opbouw enzo) kan ik niet klagen. :thumbup:

Dan is het niet gejat inderdaad.
Maar dan komen we bij de rest van de track..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 00:41 

Hardtraxx Veteran

Helaas jongens. Deze gasten beschuldigen van jatten terwijl ze er op een eerlijke manier aan zijn gekomen, beetje jammer weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 01:16 

Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Helaas jongens. Deze gasten beschuldigen van jatten terwijl ze er op een eerlijke manier aan zijn gekomen, beetje jammer weer.

Omdat B-Front toevallig ook een track maakt met dezelfde vocals word dat meteen als heilig schennis gezien hier heb ik t idee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 15:59 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat het een beetje gezien word als het proberen mee te liften op het succes van een andere plaat. Het is gewoon vragen om kritiek als je een nagenoeg identieke break hebt totdat de lead erin komt.
Desalniettemin zijn de kicks inderdaad prima te doen, melodie pakt me echter ook niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 21:13 

Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
Ik denk dat het een beetje gezien word als het proberen mee te liften op het succes van een andere plaat. Het is gewoon vragen om kritiek als je een nagenoeg identieke break hebt totdat de lead erin komt.

Datzelfde gaat in principe op voor elke bootleg... de vocals komen zoals aangegeven uit een free released vocal pack waarvan elke artiest dus vrij is om deze te gebruiken. Track kan dus prima als alleenstaande track beoordeeld worden maar de naam B-Front ligt nu eenmaal gevoelig hier bij sommigen. Vind verder de track ook maar matig
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 12:17 

Hardtraxx Veteran

Backstabber schreef:
Fantazoo schreef:

Datzelfde gaat in principe op voor elke bootleg... de vocals komen zoals aangegeven uit een free released vocal pack waarvan elke artiest dus vrij is om deze te gebruiken. Track kan dus prima als alleenstaande track beoordeeld worden maar de naam B-Front ligt nu eenmaal gevoelig hier bij sommigen. Vind verder de track ook maar matig

Had het dan B-Front & Alpha Twins - Lost (Blackout Bootleg) genoemd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 15:07 

Fantazoo schreef:
Backstabber schreef:
Fantazoo schreef:

Had het dan B-Front & Alpha Twins - Lost (Blackout Bootleg) genoemd :P

Slaat echt helemaal nergens op want beiden kampen werkten aan een track met deze vocalen zonder dat ze dat van elkaar afwisten (als ik het goed begrepen heb)
Zou jij van je plaat dan ook maar een bootleg maken omdat toevallig die van B-front eerder uit is, nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 16:19 

Hardtraxx Veteran

SVB schreef:
Slaat echt helemaal nergens op want beiden kampen werkten aan een track met deze vocalen zonder dat ze dat van elkaar afwisten (als ik het goed begrepen heb)
Zou jij van je plaat dan ook maar een bootleg maken omdat toevallig die van B-front eerder uit is, nee.

Die opmerking was ook niet heel serieus bedoelt ;)
Het is gewoon een ontzettend ongelukkig moment om met die plaat te komen nu, aangezien die van B-Front en Alpha Twins het nu zo ontzettend goed doet, that's all.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks