Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 21:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Elexz schreef:
maar misschien dat dat in de web release wat beter wordt.


Krijgt geen 'gewone' release geloof ik.

Hmm, weet je meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 13:13 
 
Hardtraxx Veteran

Zitten natuurlijk dingen in van South Park, rechten enzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 13:42 
 

Die climax :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit wordt dan een free lijkt mij. Helemaal niet erg ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 15:22 
 
Hardtraxxer

Ow yes, deze is echt vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniaaaal :love: Wat heerlijk die panfluit. Krijg er echt een warme klabanus van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 11:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
warme klabanus

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is hier al meer over bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 19:19 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik had het aan Pieter gevraagd, maar hij werd niet op theracords gereleased in ieder geval. Zou je aan 1 van de producers moeten vragen of er nog wat mee gaat gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 17:00 
 

:worship: :worship: geck-o en blackburn sowieso :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks