Wat jij wilt

De vocals zijn er droog, gooi er wat reverb en delay op zodat ze niet zo leeg zijn.
Zou de vocal ook 2x clonen, 1 clone naar rechts pannen en 1 clone naar links. Beide clones wat zachter zetten dan het origineel.
Misschien ook een stereo enhancer erop ofzo, geeft vaak wel een leuk effect.
De screech is nog erg dun en droog, ook hier mag wat meer reverb en delay op, en ik zou hem nog wat layeren met andere screeches.
Stereo-en werkt ook vaak goed om het geluid wat dikker te maken, zorgt er ook voor dat alle sounds elkaar niet zo in de weg liggen in het spectrum.
Een compressor erop wil misschien ook wel helpen om het geluid wat dikker te maken, maar zou deze zorgvuldig gebruiken, kan namelijk wat probleempjes opleveren.
De percussie vind ik verre van mooi, zoek wat mooie claps en snares, EQ ze goed, gooi er reverb op, layer ze met wat andere claps en snares, dan klinkt het al een stuk beter.
Je kick vind ik echt niks. Net een grote bak distortion. Probeer wat distortion weg te halen en meer te EQ-en, dat geeft een mooiere klank.
Vind de screech in de intro totaal niet mooi, klinkt veel te druk en random, probeer er een lekker ritme in te krijgen, speel wat met stretchers, tapestops etc.
Zodra je kick erin komt overstuurt alles ook meteen, dus je afmix is niet in orde. Je sounds hoeven niet zachter te staan, je moet alles alleen beter benutten.
Zorg dat je sounds elkaar niet in de weg liggen, zowel qua frequenties als qua geluidsspectrum. Zorg dus ook voor genoeg dimensie in je mix.
Op 0:47 ga je opeens van 1/4 beat naar 1/3 beat, dit klinkt erg slordig, zou het gewoon bij 1/4 beat houden

De lead die erbij komt op 0:48 vind ik er totaal niet bij passen, zowel de lead als de melo zijn veel te blij.
Voor je lead geldt hetzelfde als voor je screech, erg dun en heeft nog geen mooie sound.
Dat breakbeat stuk is erg leeg en doet me niks, voegt niks toe voor mij en vind ook hier je sounds niet mooi hebt gebruikt.
Je melodie past echt totaal niet bij de rest van de track..
Op 2:08 combineer je 1/3 en 1/4 beat, klinkt ook niet mooi, dus nogmaals, probeer 1 van de 2 aan te houden.
Je climax vind ik erg saai en leeg, zoals ik al eerder zei past hij niet bij de rest van de track.
----
Hoop dat dit genoeg uitgebreide feedback was, nu maar snel zorgen dat ik niet te laat kom op school