Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 16:39 
 
Hardtraxx Addict

Joeyvg schreef:
Kay schreef:
Stan schreef:
Het is nu bevestigd, wordt gereleased op Dancetraxx Records:

[DTRAXX???]
01. Cheese For Everyone
02. The Wandering


Joeyvg ook weer blij :evil:


Nee, iedereen kan wat op dancetraxx releasen.. vind het maar een goedkoop label.

Voorbeeld: http://www.hardstyle.com/the-damned/cou ... iginal-mix

Dus van mij mogen alle dancetraxx releases gewoon in het eige productie topic (maar daar heb ik natuurlijk niks over te zegge :P)

Haha so true, zelfs de ViruzTweakerz kunnen daar nog een plaat uitbrengen ::P
Maar nu maar weer verder over de track zelf :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 18:37 
 
Hardtraxx Newbie

Joeyvg schreef:

Nee, iedereen kan wat op dancetraxx releasen.. vind het maar een goedkoop label.

Voorbeeld: http://www.hardstyle.com/the-damned/cou ... iginal-mix

Dus van mij mogen alle dancetraxx releases gewoon in het eige productie topic (maar daar heb ik natuurlijk niks over te zegge :P)

Joeyvg schreef:
Nee, iedereen kan wat op dancetraxx releasen.. vind het maar een goedkoop label.

Joeyvg schreef:
vind het maar een goedkoop label.

Joeyvg schreef:
label.


Nou, ik zie geen probleem! Haha :thumbsup:

Anyway, terug on topic :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HAHAHAH DIE KICKS WTF :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 12:26 
 

Fuzzylogic schreef:
Er zijn al meer tracks van hen gereleased, volgende keer niet zomaar over een 'niveau' gaan praten ;)

Dus als iets released wordt dan is het automatisch op een goed niveau? Als ik een scheet opneem en die opstuur naar ExplosiveHardstyleGermany, waar je 99% kans hebt dat je audiofragmentje gereleased wordt, of zelf een label begin wat tegenwoordig ook in 3 muisklikken kan, dan is die scheet ook van ontiegelijk hoog niveau hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 12:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Fuzzylogic schreef:
Er zijn al meer tracks van hen gereleased, volgende keer niet zomaar over een 'niveau' gaan praten ;)

Dus als iets released wordt dan is het automatisch op een goed niveau? Als ik een scheet opneem en die opstuur naar ExplosiveHardstyleGermany, waar je 99% kans hebt dat je audiofragmentje gereleased wordt, of zelf een label begin wat tegenwoordig ook in 3 muisklikken kan, dan is die scheet ook van ontiegelijk hoog niveau hardstyle?
ligt aan de kwaliteit van je scheet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stereorockerz schreef:
Haha so true, zelfs de ViruzTweakerz kunnen daar nog een plaat uitbrengen ::P


Of de Stereorockerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 13:28 
 
Hardtraxx Newbie

delange schreef:
ligt aan de kwaliteit van je scheet..


Onze scheten hebben zeer hoge kwaliteit, zowel in geluids- als geurervaring. :cool: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima break met die kickrolls :lol:

Nee sorry jongens, dit klinkt nog niet goed genoeg om een officiƫle release te krijgen. Blijven oefenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Fuzzylogic schreef:
Er zijn al meer tracks van hen gereleased, volgende keer niet zomaar over een 'niveau' gaan praten ;)

Dus als iets released wordt dan is het automatisch op een goed niveau? Als ik een scheet opneem en die opstuur naar ExplosiveHardstyleGermany, waar je 99% kans hebt dat je audiofragmentje gereleased wordt, of zelf een label begin wat tegenwoordig ook in 3 muisklikken kan, dan is die scheet ook van ontiegelijk hoog niveau hardstyle?


Ik dacht dat je het over het niveau van mijn opmerking had, excuus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 00:43 
 
Hardtraxxer

LOL wtf is dit xD :/
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks