Related topics
- View the latest post: Bioweapon - Unleash the weapon part 2
- View the latest post: Nuracore @ The Weapon (Bioweapon Tribute mix)
- View the latest post: Bioweapon - Reload The Weapon EP (WER063)
- View the latest post: Bioweapon - Reload The Weapon
- View the latest post: Bioweapon - The Weapon/Music Is Life (????)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Vind de track echt geweldig
Melodie is echt heerlijk
Bioweapon gaat echt vooruit met Bass Power,Turn It Up,Memento Remix & nu deze. De tracks hebben allemaal wel wat weg van elkaar maar die melodieën zijn zo lekker 
Ik vind de melodie juist niet zo mooi in deze track... 
Dikke plaat weer! Begin steeds meer fan te worden van ze 
heel lekker plaatje, ben door hun verrast 
Lekker! Ze zijn goed bezig!
Last edited by Nando on 25 Feb 2011 12:52, edited 1 time in total.
Weer zo'n 13e in een dozijn track van bioweapon 
Prima dus! Bioweapon trekt me toch iedere keer weer. Melodisch kloppen die platen wel, al heeft deze de neiging een kant op te gaan die ik af en toe niet verwacht.Roebén wrote:Weer zo'n 13e in een dozijn track van bioweapon
Hier heb ik dus ook last van, 1e deel van de melodie vind ik heel vet, en dan komt hetzelfde stukje er achteraan zeg maar, waar je iets anders verwacht. Zat meer in dan dit vind ik, maar klinkt toch heel leukKhadber wrote:Prima dus! Bioweapon trekt me toch iedere keer weer. Melodisch kloppen die platen wel, al heeft deze de neiging een kant op te gaan die ik af en toe niet verwacht.Roebén wrote:Weer zo'n 13e in een dozijn track van bioweapon
lol? Dertien in een dozijn is primaKhadber wrote:Prima dus! Bioweapon trekt me toch iedere keer weer. Melodisch kloppen die platen wel, al heeft deze de neiging een kant op te gaan die ik af en toe niet verwacht.Roebén wrote:Weer zo'n 13e in een dozijn track van bioweapon
-
A
Ik vind 13 in een dozijn prima, mits het echt niet klinkt
Dus jij vindt 13 in een dozijn prima maar alleen als het echt niet klinkt?Almighty wrote:Ik vind 13 in een dozijn prima, mits het echt niet klinkt
Lang leve meer van hetzelfde
en je weet de betekenis van mits toch wel... 
Nu snap ik ook waarom jullie mainstream zo vet vinden, het is vrijwel allemaal meer van hetzelfde en het klinkt ook nog eens niet
Nu snap ik ook waarom jullie mainstream zo vet vinden, het is vrijwel allemaal meer van hetzelfde en het klinkt ook nog eens niet
Goed bezig
Hun Part Of The Hard Rmx en Bass Power zijn ook al knallers
Hun Part Of The Hard Rmx en Bass Power zijn ook al knallers
Ik heb nog nooit z'n gare melodie gehoord 
-
A
Ik heb er geen problemen mee als een track "gewoon" (13 in een dozijn) is.Dakpan wrote:Dus jij vindt 13 in een dozijn prima maar alleen als het echt niet klinkt?Almighty wrote:Ik vind 13 in een dozijn prima, mits het echt niet klinkt
Ik hoef toch niet uitgebreid uit te gaan leggen over waarom ik daar geen problemen mee heb? Voor de JE-MOET-JE-MENING-ALTIJD-DIK-ONDERBOUWEN-ALS-JE-NIET-MET-MIJ-INSTEMT types
Last edited by Almighty on 24 Feb 2011 11:30, edited 1 time in total.
nee deze plaat is het dan ook gewoon weer niet voor mij.
Ik vraag toch ook niet om onderbouwing Mr. Caps Lock. Ik vind het raar dat jij zegt dat je 13 in een dozijn prima vindt mits het echt niet klinkt. Je houdt dus van slecht klinkende platen of je snapt de betekenis van mits niet.Almighty wrote:Ik heb er geen problemen mee als een track "gewoon" (13 in een dozijn) is.Dakpan wrote:Dus jij vindt 13 in een dozijn prima maar alleen als het echt niet klinkt?Almighty wrote:Ik vind 13 in een dozijn prima, mits het echt niet klinkt
Ik hoef toch niet uitgebreid uit te gaan leggen over waarom ik daar geen problemen mee heb? Voor de JE-MOET-JE-MENING-ALTIJD-DIK-ONDERBOUWEN-ALS-JE-NIET-MET-MIJ-INSTEMT types
-
A
Ik hou van gewone platen behalve als ik ze kut vind 
Waar zitten nu eilijk alle mensen met hun gezever dat sommige dj's egt niet veranderen?
Bioweapon is daar zeker 1 van, egt gwn elke track is hetzelfde van hun.
Moet je je is voorstellen dat je bioweapon live moet horen, nee dank u.
Behalve hun remixen zijn anders, maar daar heeft ook elke remix dezelfde sounds in en zelfde opzet
Al zijn die remixen wel geslaagd, daar niet van.
Bioweapon is daar zeker 1 van, egt gwn elke track is hetzelfde van hun.
Moet je je is voorstellen dat je bioweapon live moet horen, nee dank u.
Behalve hun remixen zijn anders, maar daar heeft ook elke remix dezelfde sounds in en zelfde opzet
Al zijn die remixen wel geslaagd, daar niet van.
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
Een van de betere producers van dit moment van Scantraxx, verrassen mij iedere keer weer met leuke tracks 
Ook deze klinkt weer goed.
Ook deze klinkt weer goed.
-
MHardtraxx Newbie
- 20 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Goede plaat, klinkt fijn;)