Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 04:12 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Bioweapon

Track(s): Reload The Weapon

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 11:02 
 

doet me vrij weinig
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 12:32 
 
Hardtraxx Veteran

Tering vet! Die oude Bioweapon sfeer is helemaal terug!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me best wel veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 13:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk dat ze terug zijn, maar track is matig. Wie draaide dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Leuk dat ze terug zijn, maar track is matig. Wie draaide dit?


Brennan Heart tijdens de b2b met Ran-D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 15:53 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hmm, matig. Wachten op een HQ dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

live was die erg matig, kicks waren helemaal niet lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 23:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oude Bioweapon stijltje in een nieuw jasje, klinkt leuk op het eerste gehoor. De sfeer is in ieder geval goed neergezet :) Kicks nog even afwachten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 00:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De kicks klinken zo in deze preview niet geweldig, maar de rest er omheen is wel ontzettend vet!
Deze heeft zeker mijn interesse!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 11:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jezus wat is dit dik zeg :drool: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is zooooo goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 15:28 
 
Hardtraxx Elite

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 21:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heeerlijk dit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 21:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
De kicks klinken zo in deze preview niet geweldig, maar de rest er omheen is wel ontzettend vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 22:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die melodie en de hele sfeer klinken echt geweldig.. kicks even afwachten inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 11:11 
 
Hardtraxx Veteran



Iets langere rip :)

Van de liveset van BH & Ran-D op soundcloud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

Krijg hier geen genoeg van :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 01:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

H4RDSTYL3RR schreef:
Die melodie en de hele sfeer klinken echt geweldig.. kicks even afwachten inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 20:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aantal keer moeten luisteren, maar de helft van de kickrolls kloppen toch totaal niet?

Edit: toch wel, even wennen dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 21:37 
 

best een vette track alleen ze hadden die mislukte kickrolls best weg mogen laten
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 21:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Aantal keer moeten luisteren, maar de helft van de kickrolls kloppen toch totaal niet?

Edit: toch wel, even wennen dus.


Te veel naar The Pitcher geluisterd :D Toch nog niet overtuig van de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 22:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze is me toch een partij lekker :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een plaat (L) Hele dikke break en toffe melodie. Kickrolls hebben weinig met die pitcher plaat te maken aangezien de tail hier pitcht en niet de punch. Zo klinkt het wel lekker en geeft het wat extra. Als de rest van de komende platen ook van dit niveau zijn :drool:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks