Snap precies wat je bedoelt, en van mij hoeft dat helemaal niet. Spreekt me ook niet echt aan dit, maar ligt precies in Beholder z'n straatje.Festuca wrote:het moet altijd maar zo hard mogelijk ...
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Deze ging hard op Fusion Of Dance, wat een goddelijke track!

Ik denk dat ik in ieder mainstream topic voortaan ook ga posten, het moet allemaal zo soft mogelijk.

Nou inderdaad, vond hem eerst niet vet maar ben na gisteren wel overtuigdG1LL wrote:Deze ging hard op Fusion Of Dance, wat een goddelijke track!![]()
![]()
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
TrollolololoLyst wrote:Ik denk dat ik in ieder mainstream topic voortaan ook ga posten, het moet allemaal zo soft mogelijk.![]()

-
M
Gruwelijk!
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
DATG1LL wrote:Deze ging hard op Fusion Of Dance, wat een goddelijke track!![]()
![]()
Weer een mooi nieuw plaatje voor TiLLT
Het is eigenlijk wel Welcome the Darkness he
Vind dit op dit moment een gruwelijke plaat, wil hem wel eens live horen
Vind dit op dit moment een gruwelijke plaat, wil hem wel eens live horen
Deze spreekt me weer meer aan Again We Will Rise en Act Of Rage 
Superdikke track!! Die laatste releases van Beholder liggen echt precies in mijn straatje!!
Heerlijk die vocals, en vooral live zijn deze tracks zo gruwelijk vet!!
Heerlijk die vocals, en vooral live zijn deze tracks zo gruwelijk vet!!
Geen ruk aan, vind al die colabs met The Beholder niks. Behalve dan Arise, voordat ie te vaak gedraaid werd. 
Doe geen moeite, er zijn toch al genoeg die dergelijke berichten daar zettenLyst wrote:Ik denk dat ik in ieder mainstream topic voortaan ook ga posten, het moet allemaal zo soft mogelijk.![]()
Album van Coone niet meegekregen?wootum wrote:Klopt, er zijn nauwelijks melodieuze platen meer tegenwoordigFestuca wrote:het moet altijd maar zo hard mogelijk ...
Oh haha, nou, heb jij ook weer je momentje gehad 
Wauw zeg, dit is echt nog stukken beter dan de vorige release 
Die vocals vind ik ook niet echt vet ofzo, net zoals in Again We Will Rise. Verder ga ik deze plaat live vast vet vinden
.
-
DHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
lijkt op phuture noize kicks