Wel een dikke track, maar beide tracks van de vorige release vond ik beter
De kicks van nu die lang door gaan met reverse bass.
En niet zo'n korte kick das meer oldschool achtig.
Ik was sarcastisch in de zin dat nu-style iets is wat niet bestaatBasswalkerz wrote:De kicks van nu die lang door gaan met bass zonder krachtige punch die soms hoger gaan dat t dak waardoor er gewoon totaal geen kracht meer achter zit en niet meer klinkt.
En niet zo'n korte kick das meer oldschool achtig.
Denk het ook, wat was ik verrast toen ik act of rage hoorde in de zin dat ik weg geblazen werd.The I's wrote:Uit het niets komt er zo'n heerlijke plaat!
Snap dat mensen dit minder vinden op de pc, lijkt me een echte "live" plaat dit!
Showey wrote:Nee echt niets voor mij. Allemaal zo hard mogelijk, pakt mij niet...
Beholder is dan ook wel de meester van de ruige hardstyle, niet zo vreemd dat hij dan ook echt raw platen maaktFestuca wrote:het moet altijd maar zo hard mogelijk ...
Klopt, er zijn nauwelijks melodieuze platen meer tegenwoordigFestuca wrote:het moet altijd maar zo hard mogelijk ...
Klopt wel wat je zegt. Maar het is wel een track van Beholder & Zany heFestuca wrote:het moet altijd maar zo hard mogelijk ...
Het klopt helemaal niet, als ik in nieuwe tracks en releases kijk zie ik zowel echt harde platen als erg zachte melodieuze tracks en alles er tussen in staan.PierrePruuk wrote:Klopt wel wat je zegt. Maar het is wel een track van Beholder & Zany heFestuca wrote:het moet altijd maar zo hard mogelijk ...
Bij Zany en The Beholder verwacht ik ook niets anders eerlijk gezegd.Festuca wrote:het moet altijd maar zo hard mogelijk ...