Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mmmh nee vind dit niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:07 
 
Artiest

Wow, klinkt fockin dik dit!
Vette sounds, mooi concept. Echt heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Briljant :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind het heel goed klinken! Jammer van die naam, playboyz..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:32 
 

Wow, dikke schijf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jammer van de sounds die overheersen in de climax. De melodie zelf klinkt namelijk wel fijn, vol energie. Maar dat heb ik altijd wel bij BM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Plaatje met gemengde gevoelens. Heerlijke intro, heel gaaf die zeurende sound. De climax daarentegen vind ik niks. Standaard melodie met slappe kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 18:13 
 
Hardtraxxer

vindt dit maar niks :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 20:23 
 
Artiest

wootum schreef:
Plaatje met gemengde gevoelens. Heerlijke intro, heel gaaf die zeurende sound. De climax daarentegen vind ik niks. Standaard melodie met slappe kicks.


Lijkt me meer een anti dan een intro :P Plus ik snap niet hoe je een melo als deze standaard kunt noemen. Ik vind er niks standaard aan, de sound is apart, de complete melo loopt heel anders dan een standaard hardstyle melo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Trackje bevalt me wel zeg :woot: Benieuwd in HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 22:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
D-Ruz schreef:
Vind het heel goed klinken! Jammer van die naam, playboyz..


als het The Playboyz zijn die ik denk dat ze zijn, dan vind ik het wel een vette collab
--> http://www.discogs.com/artist/Playboyz%2C+The

Hardstyle Meets Jumpstyle in een collab :worship:

Kende ze nog niet, maar de naam staat me niet aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee deze plaat doet het gewoon niet voor mij :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 12:51 
 
Hardtraxxer

zo wat een goeie plaat , dit is keer wat anders! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

komt me erg bekend voor deze melodie trouwens.

lekker zomers, heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 02:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
D-Ruz schreef:
Vind het heel goed klinken! Jammer van die naam, playboyz..


als het The Playboyz zijn die ik denk dat ze zijn, dan vind ik het wel een vette collab
--> http://www.discogs.com/artist/Playboyz%2C+The

Hardstyle Meets Jumpstyle in een collab :worship:

Dat is 'm inderdaad.
Zelfde Playboyz als vorige collab met Bass Modulators gewoon. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 03:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Wow, klinkt fockin dik dit!
Vette sounds, mooi concept. Echt heel vet!

p-stylez schreef:
lekker zomers, heerlijk

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker plaatje dit :D Energiek en zomers.

Eindelijk eens een artiest naast WS en NC die dit stijltje leuk kunnen brengen. Zoveel mislukte pogingen overal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geinige geluidjes in de intro, heeft wel iets weg van Digital Age inderdaad, ook qua synths. Geen lange break, da's ook een pluspunt. Kicks klinken alleen niet echt vol en ik heb net als bij vrijwel alle bass modulators tracks het idee dat het gewoon slecht afgemixt/gemastered is. Over t algemeen wel redelijk plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 12:33 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Geinige geluidjes in de intro, heeft wel iets weg van Digital Age inderdaad, ook qua synths. Geen lange break, da's ook een pluspunt. Kicks klinken alleen niet echt vol en ik heb net als bij vrijwel alle bass modulators tracks het idee dat het gewoon slecht afgemixt/gemastered is. Over t algemeen wel redelijk plaatje!


heeft denk ik eerder te maken met het feit dat het een rip is, zeker aangezien Bass Modulators nu bij Scantraxx zit zal het niet aan de mastering liggen. Afmixen zal het ook niet aan liggen want dan zou je denk ik niet bij Scantraxx komen >.<
Snap wel wat je bedoelt, bij de 2008 plaatjes van hun enzo, maar in die tijd is er veel progressie geboekt, ik vind bv dat bij een plaat als Sequel het gewoon top klinkt. Ben iig benieuwd naar HQ preview :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Geinige geluidjes in de intro, heeft wel iets weg van Digital Age inderdaad, ook qua synths. Geen lange break, da's ook een pluspunt. Kicks klinken alleen niet echt vol en ik heb net als bij vrijwel alle bass modulators tracks het idee dat het gewoon slecht afgemixt/gemastered is. Over t algemeen wel redelijk plaatje!


heeft denk ik eerder te maken met het feit dat het een rip is, zeker aangezien Bass Modulators nu bij Scantraxx zit zal het niet aan de mastering liggen. Afmixen zal het ook niet aan liggen want dan zou je denk ik niet bij Scantraxx komen >.<
Snap wel wat je bedoelt, bij de 2008 plaatjes van hun enzo, maar in die tijd is er veel progressie geboekt, ik vind bv dat bij een plaat als Sequel het gewoon top klinkt. Ben iig benieuwd naar HQ preview :thumbsup:

Mwa ik weet niet. De synths staan altijd een stuk te hard en de kicks te soft bij hun tracks. Luister maar eens naar The Strongest/ In The Game.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 12:56 
 

wootum schreef:
Plaatje met gemengde gevoelens. Heerlijke intro, heel gaaf die zeurende sound. De climax daarentegen vind ik niks. Standaard melodie met slappe kicks.

ben het helemaal met je eens :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 13:07 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Geinige geluidjes in de intro, heeft wel iets weg van Digital Age inderdaad, ook qua synths. Geen lange break, da's ook een pluspunt. Kicks klinken alleen niet echt vol en ik heb net als bij vrijwel alle bass modulators tracks het idee dat het gewoon slecht afgemixt/gemastered is. Over t algemeen wel redelijk plaatje!


heeft denk ik eerder te maken met het feit dat het een rip is, zeker aangezien Bass Modulators nu bij Scantraxx zit zal het niet aan de mastering liggen. Afmixen zal het ook niet aan liggen want dan zou je denk ik niet bij Scantraxx komen >.<
Snap wel wat je bedoelt, bij de 2008 plaatjes van hun enzo, maar in die tijd is er veel progressie geboekt, ik vind bv dat bij een plaat als Sequel het gewoon top klinkt. Ben iig benieuwd naar HQ preview :thumbsup:

Mwa ik weet niet. De synths staan altijd een stuk te hard en de kicks te soft bij hun tracks. Luister maar eens naar The Strongest/ In The Game.


Kicks in die release zijn idd erg zwak, maar dat vind ik wel vaker, ik vind de kicks bij de Inner Creativity release van B-Front (en wel vaker bij B-Front) ook erg zwak, maar dat zal in beide gevallen denk ik niet zozeer wat met mastering hebben te maken. Ik ga ervan uit dat zowel Scantraxx als Fusion uitstekende mensen op mastering gebied hebben staan dus. Toch bij deze kan je pas echt goed oordelen als je HQ preview hebt, wie weet dat het dan anders klinkt, misschien wel hetzelfde. Ik vind het iig een hele sterke plaat wat ik er zo van hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere track hor :woot:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks