Mmmh nee vind dit niks
Wow, klinkt fockin dik dit!
Vette sounds, mooi concept. Echt heel vet!
Lijkt me meer een anti dan een introwootum wrote:Plaatje met gemengde gevoelens. Heerlijke intro, heel gaaf die zeurende sound. De climax daarentegen vind ik niks. Standaard melodie met slappe kicks.
Kende ze nog niet, maar de naam staat me niet aanRandleman wrote:als het The Playboyz zijn die ik denk dat ze zijn, dan vind ik het wel een vette collabD-Ruz wrote:Vind het heel goed klinken! Jammer van die naam, playboyz..
--> http://www.discogs.com/artist/Playboyz%2C+The
Hardstyle Meets Jumpstyle in een collab
Dat is 'm inderdaad.Randleman wrote:als het The Playboyz zijn die ik denk dat ze zijn, dan vind ik het wel een vette collabD-Ruz wrote:Vind het heel goed klinken! Jammer van die naam, playboyz..
--> http://www.discogs.com/artist/Playboyz%2C+The
Hardstyle Meets Jumpstyle in een collab
Skedoedelefloeps wrote:Wow, klinkt fockin dik dit!
Vette sounds, mooi concept. Echt heel vet!
p-stylez wrote:lekker zomers, heerlijk
heeft denk ik eerder te maken met het feit dat het een rip is, zeker aangezien Bass Modulators nu bij Scantraxx zit zal het niet aan de mastering liggen. Afmixen zal het ook niet aan liggen want dan zou je denk ik niet bij Scantraxx komenGangsterdwerg wrote:Geinige geluidjes in de intro, heeft wel iets weg van Digital Age inderdaad, ook qua synths. Geen lange break, da's ook een pluspunt. Kicks klinken alleen niet echt vol en ik heb net als bij vrijwel alle bass modulators tracks het idee dat het gewoon slecht afgemixt/gemastered is. Over t algemeen wel redelijk plaatje!
Mwa ik weet niet. De synths staan altijd een stuk te hard en de kicks te soft bij hun tracks. Luister maar eens naar The Strongest/ In The Game.Skedoedelefloeps wrote:heeft denk ik eerder te maken met het feit dat het een rip is, zeker aangezien Bass Modulators nu bij Scantraxx zit zal het niet aan de mastering liggen. Afmixen zal het ook niet aan liggen want dan zou je denk ik niet bij Scantraxx komenGangsterdwerg wrote:Geinige geluidjes in de intro, heeft wel iets weg van Digital Age inderdaad, ook qua synths. Geen lange break, da's ook een pluspunt. Kicks klinken alleen niet echt vol en ik heb net als bij vrijwel alle bass modulators tracks het idee dat het gewoon slecht afgemixt/gemastered is. Over t algemeen wel redelijk plaatje!![]()
Snap wel wat je bedoelt, bij de 2008 plaatjes van hun enzo, maar in die tijd is er veel progressie geboekt, ik vind bv dat bij een plaat als Sequel het gewoon top klinkt. Ben iig benieuwd naar HQ preview
ben het helemaal met je eenswootum wrote:Plaatje met gemengde gevoelens. Heerlijke intro, heel gaaf die zeurende sound. De climax daarentegen vind ik niks. Standaard melodie met slappe kicks.
Kicks in die release zijn idd erg zwak, maar dat vind ik wel vaker, ik vind de kicks bij de Inner Creativity release van B-Front (en wel vaker bij B-Front) ook erg zwak, maar dat zal in beide gevallen denk ik niet zozeer wat met mastering hebben te maken. Ik ga ervan uit dat zowel Scantraxx als Fusion uitstekende mensen op mastering gebied hebben staan dus. Toch bij deze kan je pas echt goed oordelen als je HQ preview hebt, wie weet dat het dan anders klinkt, misschien wel hetzelfde. Ik vind het iig een hele sterke plaat wat ik er zo van hoor.Gangsterdwerg wrote:Mwa ik weet niet. De synths staan altijd een stuk te hard en de kicks te soft bij hun tracks. Luister maar eens naar The Strongest/ In The Game.Skedoedelefloeps wrote:heeft denk ik eerder te maken met het feit dat het een rip is, zeker aangezien Bass Modulators nu bij Scantraxx zit zal het niet aan de mastering liggen. Afmixen zal het ook niet aan liggen want dan zou je denk ik niet bij Scantraxx komenGangsterdwerg wrote:Geinige geluidjes in de intro, heeft wel iets weg van Digital Age inderdaad, ook qua synths. Geen lange break, da's ook een pluspunt. Kicks klinken alleen niet echt vol en ik heb net als bij vrijwel alle bass modulators tracks het idee dat het gewoon slecht afgemixt/gemastered is. Over t algemeen wel redelijk plaatje!![]()
Snap wel wat je bedoelt, bij de 2008 plaatjes van hun enzo, maar in die tijd is er veel progressie geboekt, ik vind bv dat bij een plaat als Sequel het gewoon top klinkt. Ben iig benieuwd naar HQ preview