Artiest
947 posts member since 2010
last seen Jul 2025
Mmmh nee vind dit niks
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Wow, klinkt fockin dik dit!
Vette sounds, mooi concept. Echt heel vet!
Hardtraxxer
118 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Briljant :loving:
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Vind het heel goed klinken! Jammer van die naam, playboyz..
A
Wow, dikke schijf!
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Jammer van de sounds die overheersen in de climax. De melodie zelf klinkt namelijk wel fijn, vol energie. Maar dat heb ik altijd wel bij BM.
Last edited by Rampestamper on 09 Mar 2011 16:51, edited 3 times in total.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Lekker!
Hardtraxx Crew
30632 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Plaatje met gemengde gevoelens. Heerlijke intro, heel gaaf die zeurende sound. De climax daarentegen vind ik niks. Standaard melodie met slappe kicks.
D
Hardtraxxer
52 posts member since 2010
last seen May 2012
vindt dit maar niks :thumbdown:
D
Artiest
last seen Apr 2019
wootum wrote:Plaatje met gemengde gevoelens. Heerlijke intro, heel gaaf die zeurende sound. De climax daarentegen vind ik niks. Standaard melodie met slappe kicks.
Lijkt me meer een anti dan een intro :P Plus ik snap niet hoe je een melo als deze standaard kunt noemen. Ik vind er niks standaard aan, de sound is apart, de complete melo loopt heel anders dan een standaard hardstyle melo...
Hardtraxxer
562 posts member since 2008
last seen May 2013
Trackje bevalt me wel zeg :woot: Benieuwd in HQ
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Randleman wrote:
D-Ruz wrote:Vind het heel goed klinken! Jammer van die naam, playboyz..
als het The Playboyz zijn die ik denk dat ze zijn, dan vind ik het wel een vette collab
--> http://www.discogs.com/artist/Playboyz%2C+The

Hardstyle Meets Jumpstyle in een collab :worship:
Kende ze nog niet, maar de naam staat me niet aan :P
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
nee deze plaat doet het gewoon niet voor mij :/
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Festuca wrote:Lekker!
P
Hardtraxxer
135 posts member since 2010
last seen Oct 2017
zo wat een goeie plaat , dit is keer wat anders! ^^
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
komt me erg bekend voor deze melodie trouwens.

lekker zomers, heerlijk
Hardtraxxer
324 posts member since 2010
last seen Dec 2015
Randleman wrote:
D-Ruz wrote:Vind het heel goed klinken! Jammer van die naam, playboyz..
als het The Playboyz zijn die ik denk dat ze zijn, dan vind ik het wel een vette collab
--> http://www.discogs.com/artist/Playboyz%2C+The

Hardstyle Meets Jumpstyle in een collab :worship:
Dat is 'm inderdaad.
Zelfde Playboyz als vorige collab met Bass Modulators gewoon. ;)
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Skedoedelefloeps wrote:Wow, klinkt fockin dik dit!
Vette sounds, mooi concept. Echt heel vet!
p-stylez wrote:lekker zomers, heerlijk
:thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Lekker plaatje dit :D Energiek en zomers.

Eindelijk eens een artiest naast WS en NC die dit stijltje leuk kunnen brengen. Zoveel mislukte pogingen overal :P
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Geinige geluidjes in de intro, heeft wel iets weg van Digital Age inderdaad, ook qua synths. Geen lange break, da's ook een pluspunt. Kicks klinken alleen niet echt vol en ik heb net als bij vrijwel alle bass modulators tracks het idee dat het gewoon slecht afgemixt/gemastered is. Over t algemeen wel redelijk plaatje!
D
Artiest
last seen Apr 2019
Gangsterdwerg wrote:Geinige geluidjes in de intro, heeft wel iets weg van Digital Age inderdaad, ook qua synths. Geen lange break, da's ook een pluspunt. Kicks klinken alleen niet echt vol en ik heb net als bij vrijwel alle bass modulators tracks het idee dat het gewoon slecht afgemixt/gemastered is. Over t algemeen wel redelijk plaatje!
heeft denk ik eerder te maken met het feit dat het een rip is, zeker aangezien Bass Modulators nu bij Scantraxx zit zal het niet aan de mastering liggen. Afmixen zal het ook niet aan liggen want dan zou je denk ik niet bij Scantraxx komen >.<
Snap wel wat je bedoelt, bij de 2008 plaatjes van hun enzo, maar in die tijd is er veel progressie geboekt, ik vind bv dat bij een plaat als Sequel het gewoon top klinkt. Ben iig benieuwd naar HQ preview :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Skedoedelefloeps wrote:
Gangsterdwerg wrote:Geinige geluidjes in de intro, heeft wel iets weg van Digital Age inderdaad, ook qua synths. Geen lange break, da's ook een pluspunt. Kicks klinken alleen niet echt vol en ik heb net als bij vrijwel alle bass modulators tracks het idee dat het gewoon slecht afgemixt/gemastered is. Over t algemeen wel redelijk plaatje!
heeft denk ik eerder te maken met het feit dat het een rip is, zeker aangezien Bass Modulators nu bij Scantraxx zit zal het niet aan de mastering liggen. Afmixen zal het ook niet aan liggen want dan zou je denk ik niet bij Scantraxx komen >.<
Snap wel wat je bedoelt, bij de 2008 plaatjes van hun enzo, maar in die tijd is er veel progressie geboekt, ik vind bv dat bij een plaat als Sequel het gewoon top klinkt. Ben iig benieuwd naar HQ preview :thumbsup:
Mwa ik weet niet. De synths staan altijd een stuk te hard en de kicks te soft bij hun tracks. Luister maar eens naar The Strongest/ In The Game.
D
wootum wrote:Plaatje met gemengde gevoelens. Heerlijke intro, heel gaaf die zeurende sound. De climax daarentegen vind ik niks. Standaard melodie met slappe kicks.
ben het helemaal met je eens :yes:
D
Artiest
last seen Apr 2019
Gangsterdwerg wrote:
Skedoedelefloeps wrote:
Mwa ik weet niet. De synths staan altijd een stuk te hard en de kicks te soft bij hun tracks. Luister maar eens naar The Strongest/ In The Game.
Kicks in die release zijn idd erg zwak, maar dat vind ik wel vaker, ik vind de kicks bij de Inner Creativity release van B-Front (en wel vaker bij B-Front) ook erg zwak, maar dat zal in beide gevallen denk ik niet zozeer wat met mastering hebben te maken. Ik ga ervan uit dat zowel Scantraxx als Fusion uitstekende mensen op mastering gebied hebben staan dus. Toch bij deze kan je pas echt goed oordelen als je HQ preview hebt, wie weet dat het dan anders klinkt, misschien wel hetzelfde. Ik vind het iig een hele sterke plaat wat ik er zo van hoor.
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Lekkere track hor :woot: