Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Skedoedelefloeps schreef:

heeft denk ik eerder te maken met het feit dat het een rip is, zeker aangezien Bass Modulators nu bij Scantraxx zit zal het niet aan de mastering liggen. Afmixen zal het ook niet aan liggen want dan zou je denk ik niet bij Scantraxx komen >.<
Snap wel wat je bedoelt, bij de 2008 plaatjes van hun enzo, maar in die tijd is er veel progressie geboekt, ik vind bv dat bij een plaat als Sequel het gewoon top klinkt. Ben iig benieuwd naar HQ preview :thumbsup:

Mwa ik weet niet. De synths staan altijd een stuk te hard en de kicks te soft bij hun tracks. Luister maar eens naar The Strongest/ In The Game.


Kicks in die release zijn idd erg zwak, maar dat vind ik wel vaker, ik vind de kicks bij de Inner Creativity release van B-Front (en wel vaker bij B-Front) ook erg zwak, maar dat zal in beide gevallen denk ik niet zozeer wat met mastering hebben te maken. Ik ga ervan uit dat zowel Scantraxx als Fusion uitstekende mensen op mastering gebied hebben staan dus. Toch bij deze kan je pas echt goed oordelen als je HQ preview hebt, wie weet dat het dan anders klinkt, misschien wel hetzelfde. Ik vind het iig een hele sterke plaat wat ik er zo van hoor.


Was op wat je zegt over B-Front jonge dalij kwordt je gelynched!!

Je hebt overigens wel helemaal gelijk, kicks van Inner Creativity en Musical Analysis zijn echt krachteloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 14:30 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:

Was op wat je zegt over B-Front jonge dalij kwordt je gelynched!!

Je hebt overigens wel helemaal gelijk, kicks van Inner Creativity en Musical Analysis zijn echt krachteloos.


haha mensen hier weten dat ik een raw fan ben, maar in tegenstelling tot andere B-Front niet de koning van raw vind en hem niet de hemel in prijs. Als ze me zouden willen lynchen hadden ze dat allang gedaan zo populair ben ik niet dus haha xd
Maar bedankt voor de waarschuwing :$
Ik ben een fan van Beholder kicks zoals in 2010 Hardbass anthem of een Digital Punk kick in die remix daarvan (intro) :drool:
B-front vind ik zelf niet super sterk in kicks en bij euphoric platen zoals Bass Modulators ze maken vind ik een kick eigenlijk veel minder belangrijk. Je moet hem horen natuurlijk en hij moet niet standaard zijn, maar bij ruige pklaatjes zeg ik WOW!!! WAT EEN KICK! Bij euphoric heb ik dat niet vaak gehad, of ik moet kijken naar Ivan Carsten of Bruno Power. Bass Modulators kicks zijn over algemeen idd wel standaard en missen af en toe gewoon net iets power, maar storend vind ik het niet en in de preview hier vind ik ze (voor zover ik een oordeel daarover ga vellen) niet zwak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 16:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
een vorige collab? welke? :P




;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 17:35 
 
Hardtraxx Newbie

Valt een beetje tegen! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind de intro niks, rest :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is echt zo vet he :D

Kippenvel :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 20:38 
 
Hardtraxx Newbie

Wordt deze oooooit nog gereleased? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sensational schreef:
Wordt deze oooooit nog gereleased? :/


Goeie vraag ?
De Bass Modulators stellen mij nooit teleur ..
Geniale climax ! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 17:59 
 
Hardtraxxer

LEKKER!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 13:01 
 

woow kende hem nog niet! heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
LEKKER!! :D

Paarse Playboys wel ja, deze track... mwaah
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks