Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 11:30 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Bass Modulators

Track(s): Requi3m (Official Hard Bass yellow theme)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 12:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

haha 'The Prophet plays'
Is MC Da Syndrome. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 14:59 
 
Hardtraxx Newbie

Op Harderstate heeft Adrenalize al hierop gereageerd dat het geen track van hem is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

Geen Bass Modulators, geen Adrenalize en geen Arkaine.
Maandag maken ze het bekend blijkbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waverider of artic lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 20:16 
 
Hardtraxx Elite

Da Syndrome, held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gok op The Anarchist ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

poing poing poing :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 19:25 
 

Dit is wss Bass Modulators - Requi3m
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 21:23 
 
Hardtraxx Veteran

Jro_ schreef:
Dit is wss Bass Modulators - Requi3m

Neen, Bass Modulators zelf hebben gezegd dat het niet van hen is.
Ook geen Adrenalize en geen Arkaine, wel is het iemand van Scantraxx.
Denk Shockerz eigenlijk. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 21:53 
 
Hardtraxxer

Ik kan bevestigen dat het geen shockerz is
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 21:57 
 

Ilmar schreef:
Ik kan bevestigen dat het geen shockerz is

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Jro_ schreef:
Dit is wss Bass Modulators - Requi3m

Neen, Bass Modulators zelf hebben gezegd dat het niet van hen is.
Ook geen Adrenalize en geen Arkaine, wel is het iemand van Scantraxx.
Denk Shockerz eigenlijk. :$


Dacht ook Shockerz. Kick klinkt een beetje het zelfde als in Shockerz zijn shm bootleg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 22:59 
 

Ilmar heeft dat al ontkent, dus jullie zijn fout ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 23:03 
 
Hardtraxx Veteran

Entourage schreef:
Ilmar heeft dat al ontkent, dus jullie zijn fout ;)

Zonder screenshot is ie niks. En dan nog, we mogen zeggen wie we denken dat het is? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Entourage schreef:
Ilmar heeft dat al ontkent, dus jullie zijn fout ;)

Zonder screenshot is ie niks. En dan nog, we mogen zeggen wie we denken dat het is? >.<


Dit dus. Dan nog vind ik de kick het zelfde klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 23:38 
 

ThaBomba. schreef:
Qlown schreef:
Entourage schreef:
Ilmar heeft dat al ontkent, dus jullie zijn fout ;)

Zonder screenshot is ie niks. En dan nog, we mogen zeggen wie we denken dat het is? >.<


Dit dus. Dan nog vind ik de kick het zelfde klinken.

Sukkels. Ilmar is een vriend van Shockerz, dus als hij zegt dat Shockerz het niet is, dan is dat zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 23:46 
 

Ilmar zegt ook dat Frontliner het Defqon anthem heeft van dit jaar ;) ;) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 23:50 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, en had Ilmar niet een printscreen met allemaal tracks die nog niet gereleased waren, en waarin Headhunterz - Power of Music nog Ultimate Sacrfice heette?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
ThaBomba. schreef:

Dit dus. Dan nog vind ik de kick het zelfde klinken.

Sukkels. Ilmar is een vriend van Shockerz, dus als hij zegt dat Shockerz het niet is, dan is dat zo.


Oh, omdat ik een bepaalde sound ergens naar vind klinken ben ik meteen een sukkel? Sorry hoor mister connections.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 02:58 
 

Niet zo op jullie teentjes getrapt zijn. :/

Ilmar is goeie vriend van Shockerz dus hij gaat daar echt niet over liegen. Dus dan weten we al snel wie der gelijk heeft hier :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 02:59 
 

ThaBomba. schreef:
Entourage schreef:
ThaBomba. schreef:

Dit dus. Dan nog vind ik de kick het zelfde klinken.

Sukkels. Ilmar is een vriend van Shockerz, dus als hij zegt dat Shockerz het niet is, dan is dat zo.


Oh, omdat ik een bepaalde sound ergens naar vind klinken ben ik meteen een sukkel? Sorry hoor mister connections.


>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 03:00 
 

Qlown schreef:
Jro_ schreef:
Dit is wss Bass Modulators - Requi3m

Neen, Bass Modulators zelf hebben gezegd dat het niet van hen is.
Ook geen Adrenalize en geen Arkaine, wel is het iemand van Scantraxx.
Denk Shockerz eigenlijk. :$


Dan Prophet himself eindelijk weer met een goed nummer? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 03:02 
 

Moet wel aangezien Shockerz het ook niet is

verder heeft scantraxx niet veel artiesten meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 11:48 
 

Dan zeg ik dat dit een Waverider plaat is
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks