Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 jan 2013 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of het is weer een Atmozfears :P

Heb het nummer verder niet geluisterd.
Bericht Geplaatst op 24 jan 2013 13:25 
 

Jullie kunnen wel is gelijk hebben!
Bericht Geplaatst op 24 jan 2013 13:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Jullie kunnen wel is gelijk hebben!

*wel eens
Bericht Geplaatst op 24 jan 2013 13:59 
 

Ga Theracords luisteren :')
Bericht Geplaatst op 24 jan 2013 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Ga Theracords luisteren :')

Goeie keus, I'm on it ;)
Bericht Geplaatst op 24 jan 2013 14:14 
 

toedels
Bericht Geplaatst op 24 jan 2013 23:12 
 
Hardtraxx Addict

Entourage schreef:
Ga Theracords luisteren :')


Kan iemand deze jongen van dit forum af donderen? Wat een irritant trolletje ben je toch..

OT:
Ben benieuwd wie hier nu achter zit! klinkt wel leuk maar ook wel vrij standaard! Wacht wel een HQ versie af :)
Bericht Geplaatst op 25 jan 2013 14:57 
 

Of Anarchist..
Bericht Geplaatst op 25 jan 2013 15:52 
 

Jro_ schreef:
Of Anarchist..

haha

nee
Bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

Best lekker mainstream nummerje. Vet dat koor erachter. Fijne climaxen :)
Bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Best lekker mainstream nummerje. Vet dat koor erachter. Fijne climaxen :)

Jawuhl. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:45 
 
Hardtraxxer

HQ:



@ 54:58

Inderdaad Bass Modulators dus :thumbup:

Wel een heerlijk plaatje :drool:
Bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tweede climax lekker ;)
Bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind er vrij weinig aan. Melodie is opzich wel vet met die choir op de achtergrond en creëert een hoop sfeer :) Maar de kicks zijn om te janken.
Bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:45 
 
Hardtraxxer

:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 25 jan 2013 19:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ben ik nou doof of is de track die jullie posten totaal niet dezelfde als die in de beginpost? >.<

Op twitter, 4 dagen geleden:
Citaat:
MisterQlown ‏@MisterQlown
Citaat:
@BassModulators http://www.youtube.com/watch?v=E4MKHow76Qk … toevallig een plaat van jullie? :$

Roland & Rick ‏@BassModulators
Citaat:
@MisterQlown nope;) maar het is ook geen adrenalize :p
Bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Ben ik nou doof of is de track die jullie posten totaal niet dezelfde als die in de beginpost? >.<

Op twitter, 4 dagen geleden:
Citaat:
MisterQlown ‏@MisterQlown
Citaat:
@BassModulators http://www.youtube.com/watch?v=E4MKHow76Qk … toevallig een plaat van jullie? :$

Roland & Rick ‏@BassModulators
Citaat:
@MisterQlown nope;) maar het is ook geen adrenalize :p

Idd... Zat ook een vocal in met 'is there life beyond death?' of iets in die zin.
Bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg leuke plaat! :)
Bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:57 
 
Hardtraxxer

Netjes! Ze hadden gelijk, gaat de goede kant op ^^
Bericht Geplaatst op 25 jan 2013 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Netjes zeg! Koorgezang vind ik erg mooi, plaat voelt ook redelijk mooi. Kick had misschien ietsjes voller gekund voor mijn gevoel, maar overall een dikke voldoende!
Bericht Geplaatst op 25 jan 2013 23:20 
 

Dikke plaat dit!

Laatste tijd kunnen deze heren me toch weten te boeien, na Bring Back The Funk doet deze het ook erg goed :)
Bericht Geplaatst op 25 jan 2013 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opnieuw een heerlijkheidje van deze mannen!
Bericht Geplaatst op 26 jan 2013 11:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deze is best wel vet, sfeervolle en energieke track. Ik mag het spul van die gasten wel :P
Bericht Geplaatst op 26 jan 2013 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laf kickje zeg :/

Verder is de melodie wel ok, maar niet heel sterk.

Sfeer die in de track zit is wel tof.
Bericht Geplaatst op 26 jan 2013 14:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind 'm heerlijk. Bass Modulators kan ik altijd wel waarderen :)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks