Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2020 18:33 

Hardtraxx Veteran

AboveColin schreef:
Rickzel schreef:
5 jaar en 10 maanden verder, vinden ze het nog nodig om door de track heen te lullen tegen het rippen >.<

Waardeloze bout stream is dat Tweeka TV toch ook >.<

Ze lullen er niet doorheen tegen de rips, dit is Tweeka TV, dit doen ze bij elke track :/ :shrug:

Oke dan alleen:

Rickzel schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 23:45 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
AboveColin schreef:
Rickzel schreef:
5 jaar en 10 maanden verder, vinden ze het nog nodig om door de track heen te lullen tegen het rippen >.<

Ze lullen er niet doorheen tegen de rips, dit is Tweeka TV, dit doen ze bij elke track :/ :shrug:

Oke dan alleen:

Rickzel schreef:

Eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2020 11:27 

Hardtraxx Veteran

Tweeka TV kijk je voor meer dan alleen een paar man die een set draaien en dus de muziek. Daarom kijk ik het ook bijna nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2020 00:12 

Hardtraxxer

Poah, wat een dikke sound! Heel erg gaaf! :worship: Maja, ik ben idd bang dat deze in 2045 een keer komt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 13:20 

Hardtraxxer

Diageo schreef:
Poah, wat een dikke sound! Heel erg gaaf! :worship: Maja, ik ben idd bang dat deze in 2045 een keer komt :/

Wellicht toch eerder aangezien hij er zelf een grote grap van maakt. Als het echt nog kneiterlang duurt dan is het eigenlijk nog triester dat hij er zelf een grap over maakt. Deze combi staat eigenlijk gelijk aan kneitergoede muziek, dat wil je toch zo snel mogelijk uitgeven en aan het publiek laten horen?
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks