Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 14:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Warface (Ft. Superior)

Track(s): - Ready 2 Destroy (Defqon.1 Tool)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Knalt er goed op. Kicks klinken ook goed zeg van wat ik hier uit op kan maken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 17:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

NickDB schreef:
Knalt er goed op. Kicks klinken ook goed zeg van wat ik hier uit op kan maken :thumbsup:


Ja de kicks van zen nieuwe platen klonken echt een stuk beter gisteren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 14:26 
 
Hardtraxxer

:love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 15:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Warface (Ft. Superior) - Ready 2 Destroy (Defqon.1 Tool)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


tweede gedeelte :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 20:34 
 
Hardtraxx Veteran

Betere kwaliteit dan de soundcloud:
https://www.facebook.com/WarfaceOfficial/videos/870730179688697/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk weer eens een solo van Warface sinds lange tijd die ik vet vind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 23:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hahaha wat kut :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 23:10 
 

Nou.... Dat geschreeuw doet me denken aan die vocalist van Zatox :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 00:43 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind dit wel heel slecht klinken :lol: Zeker dat geschreeuw en die synth van de melodie haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het idee van de tool is leuk, maar het geschreeuw klinkt voor geen meter bij de rest van de plaat. Zo erg dat het voor mij gewoon de hele track verpest.
Snap ook echt niet dat mensen hier zo enthousiast over kunnen zijn.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 11:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vocals niet helemaal me ding, jammer. Zal live wel een prima tool zijn geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 11:32 
 

Ff serieus joh.. Dit klinkt toch echt voor geen meter? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Het idee van de tool is leuk, maar het geschreeuw klinkt voor geen meter bij de rest van de plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 14:57 
 
Hardtraxxer

Dit

Kiloknaller schreef:
Ff serieus joh.. Dit klinkt toch echt voor geen meter? xd


Dat die maar weer eens van die gated kicks maakt zoals in cosmic sin
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die vocals vind ik echt helemaal niks :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik de laatste nummers van Warface hoor denk ik juist wel dat hij zelf produceert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 16:21 
 
Hardtraxxer

Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks