Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 20:34 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest:
B-front & Thera
Track:
R.E.M. Sleep


Bron:
http://open.spotify.com/track/20MQBVldivInEV0PHL7sAw


Heb alleen spotify link!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super vet! Trademark B-Front sfeer en melo, kicks van Thera zijn ook heerlijk erbij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 20:41 
 
Hardtraxx Veteran

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 20:41 
 
Hardtraxxer

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 20:44 
 
Hardtraxx Newbie

Zieke bazentrack! B-front tracks vallen zelden tegen i.m.o.
Na dit nummer ben ik ook wel iets benieuwder naar het album van thera!
:bomb: :worship: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat! :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 22:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk nummertje dit :yay: Dit is nou pas een voorbeeld van een geslaagde collab!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 22:22 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Super vet! Trademark B-Front sfeer en melo, kicks van Thera zijn ook heerlijk erbij :)

Exact dit! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een dijk van een plaat is dit zeg! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 23:01 
 
Hardtraxx Addict

Sfeer is weer erg vet zoals altijd bij B-Front. Toch vind ik de melodie behoorlijk saai en pakt me niet echt. Kicks zijn wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 23:24 
 
Hardtraxxer

meeeeteeeeersss kippenvel :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 00:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eerste Thera track die mij aanspreekt, al komt dat voornamelijk door de inbreng van B-Front denk ik.
Maar wat een fantastische plaat is dit geworden, goosebumps all over :love:
Echt ongelovelijk hoeveel gevoel Bob toch altijd in zijn tracks weet te leggen.
Dit gaat echt een van dé tracks van dit jaar worden!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bizarre combinatie dit... vind het echt een ge-wel-dig nummer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 07:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

http://www.amazon.com/R-E-M-Sleep-Edit/dp/B00KZLXAJC

Hier is ie nog wel te luisteren. Ofja, een klein stukje dan. Dikke kicks zeg :surrender: Rest valt nog niks uit op te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 11:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had er eerlijk gezegd meer van verwacht :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 11:22 
 
Hardtraxxer

Kippenvel :drool: Gruwelijk dikke kicks en een heerlijke sfeer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij doet het nog bij mij op Spotify, maar die kicksss dayummm
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een track :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel het Defqon 2014 Album staat al op spotify,

Track is overigens wel erg dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 13:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Super vet! Trademark B-Front sfeer en melo, kicks van Thera zijn ook heerlijk erbij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 16:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een gave plaat zeg, heerlijke combinatie :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet plaatje ben niet zo blij met de intro trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 18:21 
 
Hardtraxxer

Vitality schreef:
Eerste Thera track die mij aanspreekt, al komt dat voornamelijk door de inbreng van B-Front denk ik.
Maar wat een fantastische plaat is dit geworden, goosebumps all over :love:
Echt ongelovelijk hoeveel gevoel Bob toch altijd in zijn tracks weet te leggen.
Dit gaat echt een van dé tracks van dit jaar worden!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 21:15 
 
Hardtraxxer

Teeering wat een plaat :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 02:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Liev :D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks