Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 09:44 
 
Hardtraxx Elite

Had er wel ietsje meer van verwacht na al die reacties etc.
Leuke track, dikke kicks.. maar toch meer van verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een kicks. Verdomme :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze wil ik wel op defqon horen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 12:54 
 
Hardtraxxer

Man man man wat een dikke plaat :love: overal kippenvel
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette shit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 14:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sjezus wat gaaf dit :worship: Die kicks en melodie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 14:02 
 
Hardtraxxer

Geweldige combi en wat een kicks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geniale plaat. Live gehoord vannacht en constante kippenvel. Sfeer van B-Front en kicks van Thera is een geniale combo :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen B-front deze draaide op Dreamfields, echt bizar vette kicks gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 19:34 
 
Hardtraxx Addict

:surrender: :surrender:
Wat een gouden combinatie! Dikke kicks en die sfeer, godnondeju.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Had er wel ietsje meer van verwacht na al die reacties etc.
Leuke track, dikke kicks.. maar toch meer van verwacht.


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een pracht plaat :bomb: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 20:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alles klopt gewoon aan deze track.
Veruit de beste track van de laatste tijd! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net zoals met de meeste B-Front tracks heb ik hier weinig mee (vloeken in de kerk weet het). Die B-Front sounds verveelde me 2 jaar terug al , dus dan komt alles nogal repetitief over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 10:48 
 
Hardtraxx Addict

Duke schreef:
Net zoals met de meeste B-Front tracks heb ik hier weinig mee (vloeken in de kerk weet het). Die B-Front sounds verveelde me 2 jaar terug al , dus dan komt alles nogal repetitief over.


Van wie ben je dan fan? Aangezien dat B-Front helemaal de afgelopen 2 jaar zulke vette tracks heeft gemaakt de 1 nog beter dan de ander.
Helemaal qua sfeer en gevoel wat hij in z'n tracks legt, als je dat al saai vind, naar welke producer luister jij dan? betekend dat diegene dan B-Front overtreft naar jou mening xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 11:08 
 
Hardtraxx Elite

Duke schreef:
Net zoals met de meeste B-Front tracks heb ik hier weinig mee (vloeken in de kerk weet het). Die B-Front sounds verveelde me 2 jaar terug al , dus dan komt alles nogal repetitief over.

Mee eens, heel deze track vind ik ongelofelijk saai klinken.. Ik heb dat hetzelfde met de Decibel Remix van hem, de sounds zijn zo kaal en saai. Iets wat ik al 100 x eerder heb gehoord. Die synth van undiscovered en death of demon remix vind ik heel vet bijvoorbeeld. Het pakt me gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 17:50 
 
Hardtraxx Newbie

Duke schreef:
Net zoals met de meeste B-Front tracks heb ik hier weinig mee (vloeken in de kerk weet het). Die B-Front sounds verveelde me 2 jaar terug al , dus dan komt alles nogal repetitief over.


Ben het er hier wel redelijk mee eens. Na W.A.R. heeft hij niet meer echt mega dikke platen uitgebracht. Mag wel eens met iets nieuws komen ben ik van mening.

Hoop niet dat ik hiermee mensen beledig! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2014 14:06 
 

Dit is nou de hardstyle die ik wil horen :love: Echt een hele hele hele dikke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2014 14:31 
 
Hardtraxxer

dikke track, mid intro kan ik echt zwaar van genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat is dit een vette track live :worship:
Had hem wel gehoopt bij de closing van B-front, maar hij kwam maar niet.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks