Had er wel ietsje meer van verwacht na al die reacties etc.
Leuke track, dikke kicks.. maar toch meer van verwacht.
Dit.ramon038 wrote:Had er wel ietsje meer van verwacht na al die reacties etc.
Van wie ben je dan fan? Aangezien dat B-Front helemaal de afgelopen 2 jaar zulke vette tracks heeft gemaakt de 1 nog beter dan de ander.Duke wrote:Net zoals met de meeste B-Front tracks heb ik hier weinig mee (vloeken in de kerk weet het). Die B-Front sounds verveelde me 2 jaar terug al , dus dan komt alles nogal repetitief over.
Mee eens, heel deze track vind ik ongelofelijk saai klinken.. Ik heb dat hetzelfde met de Decibel Remix van hem, de sounds zijn zo kaal en saai. Iets wat ik al 100 x eerder heb gehoord. Die synth van undiscovered en death of demon remix vind ik heel vet bijvoorbeeld. Het pakt me gewoon niet.Duke wrote:Net zoals met de meeste B-Front tracks heb ik hier weinig mee (vloeken in de kerk weet het). Die B-Front sounds verveelde me 2 jaar terug al , dus dan komt alles nogal repetitief over.
Ben het er hier wel redelijk mee eens. Na W.A.R. heeft hij niet meer echt mega dikke platen uitgebracht. Mag wel eens met iets nieuws komen ben ik van mening.Duke wrote:Net zoals met de meeste B-Front tracks heb ik hier weinig mee (vloeken in de kerk weet het). Die B-Front sounds verveelde me 2 jaar terug al , dus dan komt alles nogal repetitief over.