Duke schreef:
Net zoals met de meeste B-Front tracks heb ik hier weinig mee (vloeken in de kerk weet het). Die B-Front sounds verveelde me 2 jaar terug al , dus dan komt alles nogal repetitief over.
Van wie ben je dan fan? Aangezien dat B-Front helemaal de afgelopen 2 jaar zulke vette tracks heeft gemaakt de 1 nog beter dan de ander.
Helemaal qua sfeer en gevoel wat hij in z'n tracks legt, als je dat al saai vind, naar welke producer luister jij dan? betekend dat diegene dan B-Front overtreft naar jou mening
