Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: B-Front

Track(s): Dream World

Sample/video:



Bron: Youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 14:26 
 
Hardtraxx Elite

Weer een zieke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

inb4 NU AL TOTY 2016!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is dit gruwelijk zeg....wat een baze plaat wederom!!! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 16:51 
 

meh
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 17:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt erg gaaf! Laatste platen zoals Dark Moon en We Are One hebben eindelijk weer melodieen die mij weten te pakken en deze hoort daar nu ook bij. Hij is goed bezig laatste tijd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet nog niet wat ik er van vind. Die jankende synth klinkt iig erg tof, afwachten op HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WAUW! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Damn.. Wat komt die man de laatste tijd met goede nummers zeg!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
NU AL TOTY 2016!!!


Hij heeft de smaak weer flink te pakken :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 21:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Held :loving:

Die "jankende" synth vind ik heerlijk!! Manmanman
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HQ please :love: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 01:14 
 

Jezus :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 18:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sterk nummer maar ik vind Dark Moon en We Are One nog een niveau beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver de godver wat dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond hem in rot kwaliteit toch vetter
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze doet me toch al een stuk minder dan bijv. We Are One en Blackness. Desalniettemin wel een fijne plaat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 16:38 
 

jeffrey2107 schreef:
meh

ik quote mezelf maar eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een vette track :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 17:32 
 
Hardtraxxer

Eerste track van B-Front die me eigenlijk niet zo veel doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook deze vind ik dik. B-Front is echt zo sterk bezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me niet heel veel, uniek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik fanboy 'm waarschijnlijk weer de pan uit, maar ook dit vind ik weer fantastisch :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 18:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeker een sterke productie, alleen is een We are one meer mn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Valt me zeker niet tegen in HQ, wat een sfeer :love: Kicks zijn volgens mij ook lekker wat steviger :thumbsup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks