Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 18:48 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijk die synth zo, instant kippenvel (L)
Kickrolls vind ik op de ene plek supervet en de andere begint/eindigt voor mijn gevoel te laat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Sterk nummer maar ik vind Dark Moon en We Are One nog een niveau beter.

Ik deel deze mening. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo heerlijk dat hij dit niveau gewoon vasthoudt! krijg alleen nog maar meer zin in de 30e :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 18:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik fanboy 'm waarschijnlijk weer de pan uit, maar ook dit vind ik weer fantastisch :$

Ik doe met je mee :$ Die zeursynth, dat gepingel in de eerste paar seconden, die choir door de track heen; wat gruwelijk vet!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het wordt niet echt ergens spannend, maar de hele track lang gewoon een mysterieus sfeertje. Ik hou er wel van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 19:41 
 
Hardtraxxer

https://www.facebook.com/djbfront/video ... =2&theater

Geweldige sfeer in die plaat !
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 23:52 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Rickzel schreef:
Ik fanboy 'm waarschijnlijk weer de pan uit, maar ook dit vind ik weer fantastisch :$

Ik doe met je mee :$ Die zeursynth, dat gepingel in de eerste paar seconden, die choir door de track heen; wat gruwelijk vet!!

Dit dus, en als klap op de vuurpijl die rolls weer overal (L)

Vocals van Resident Evil trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
wootum schreef:
Rickzel schreef:
Ik fanboy 'm waarschijnlijk weer de pan uit, maar ook dit vind ik weer fantastisch :$

Ik doe met je mee :$ Die zeursynth, dat gepingel in de eerste paar seconden, die choir door de track heen; wat gruwelijk vet!!

Dit dus, en als klap op de vuurpijl die rolls weer overal (L)

Vocals van Resident Evil trouwens?


Nope, Final Fantasy ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 12:24 
 
Hardtraxxer

Dream World > Dark Moon > Our Soul > We Are One

Vooral Dream World en Dark Moon zijn heerlijk :loving:
De andere twee solo tracks pakken me niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Nope, Final Fantasy ^^


Hoe weet jij dit toch altijd, Paul? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij kan weer terug naar nieuwe releases. Over de echte release is dus nog niks bekend, had hardstyle-releases.com als bron gebruikt, maar dat is dus geen betrouwbare bron :P

MelvinFR schreef:
Paultheone schreef:
Nope, Final Fantasy ^^


Hoe weet jij dit toch altijd, Paul? xd


Ga ik niet zeggen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 00:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hem, deze doet mij zo op het eerste gehoor niet zo heel veel...
Maar gezien de rest van de parels die hij de afgelopen tijd uit z'n mouw schudt is 'm dat vergeven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vetjes :D
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks