Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-08-2018, 19:23 

Hardtraxx Veteran

Mwoah. Zelfde B-Front kunstje maar deze keer pakt het mij helaas niet. Mid intro is ook niet echt boeiend, waarbij ik nu zou zeggen dat je 'm beter had kunnen weglaten :huh: xd .

Nee helaas, ook deze is niet echt heel erg overtuigend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-08-2018, 20:48 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 22-08-2018, 22:32 

Hardtraxx Veteran

Ja, gewoon weer precies in zijn stijl. Maar ik krijg hier maar geen genoeg van :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-08-2018, 14:10 

Hardtraxx Elite

Steekt allemaal weer retegoed in elkaar, dat is het probleem niet bij B-Front voor mij. Het klinkt alleen weer ontzettend B-Front in een dozijn. Bij je eigen stijl blijven en een herkenbaar geluid produceren is natuurlijk iets wat je als producer onderscheidt van de rest, alleen heb ik tijdens sets het gevoel dat ik een uur lang naar de zelfde plaat aan het luisteren ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-08-2018, 17:03 

Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:
Steekt allemaal weer retegoed in elkaar, dat is het probleem niet bij B-Front voor mij. Het klinkt alleen weer ontzettend B-Front in een dozijn. Bij je eigen stijl blijven en een herkenbaar geluid produceren is natuurlijk iets wat je als producer onderscheidt van de rest, alleen heb ik tijdens sets het gevoel dat ik een uur lang naar de zelfde plaat aan het luisteren ben.

:surrender: dit dus heel erg
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-08-2018, 18:53 

Hardtraxx Veteran

Pffff wat een weergaloze plaat weer dit! Vroeg me al af of dit een nieuwe was afgelopen zaterdag. Die kickrolls ook weer :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-08-2018, 10:37 

Hardtraxx Veteran

Mid-intro, break en 2e climax vind ik vet, maar 1e climax doet me helaas niks.
Gewoon weer een prima solo, niet meer niet minder naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-08-2018, 11:34 

Hardtraxx Addict

ThaBomba. schreef:

Vooral tijdens Beyond Reality showcase is dat heel erg. Een half uur constant hetzelfde, doodsaai was dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-08-2018, 22:12 

Hardtraxx Elite

Pff wat is die 2e climax gruwelijk vet!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-12-2018, 15:17 

Hardtraxx Addict

Vette plaat is dit zeg. Die vage mid-intro icm die kicks :drool: Tweede climax is ook erg fijn. Hij is weer lekker bezig de laatste tijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-04-2019, 22:44 

Hardtraxx Addict

Toch niet normaal dit he :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-04-2019, 08:40 

Hardtraxx Addict

Of hij komt weer met een album of hij gaat verder met ze LIVE act want hij heeft zekers weer rond 10 nieuwe tracks die nog niet gereleased zijn. Inclusief collabs en tracks die al een naam hebben. Wss heeft hij ook nog wel wat tba's die niemand nog gehoord heeft.

Source: net vol uit me duim gezogen maar het zou best kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-04-2019, 15:05 

Hardtraxxer

Iemand nog een versie met alle climaxen?
Antwoord op onderwerp Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks