Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwoah. Zelfde B-Front kunstje maar deze keer pakt het mij helaas niet. Mid intro is ook niet echt boeiend, waarbij ik nu zou zeggen dat je 'm beter had kunnen weglaten :huh: xd .

Nee helaas, ook deze is niet echt heel erg overtuigend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 22:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ja, gewoon weer precies in zijn stijl. Maar ik krijg hier maar geen genoeg van :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steekt allemaal weer retegoed in elkaar, dat is het probleem niet bij B-Front voor mij. Het klinkt alleen weer ontzettend B-Front in een dozijn. Bij je eigen stijl blijven en een herkenbaar geluid produceren is natuurlijk iets wat je als producer onderscheidt van de rest, alleen heb ik tijdens sets het gevoel dat ik een uur lang naar de zelfde plaat aan het luisteren ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Steekt allemaal weer retegoed in elkaar, dat is het probleem niet bij B-Front voor mij. Het klinkt alleen weer ontzettend B-Front in een dozijn. Bij je eigen stijl blijven en een herkenbaar geluid produceren is natuurlijk iets wat je als producer onderscheidt van de rest, alleen heb ik tijdens sets het gevoel dat ik een uur lang naar de zelfde plaat aan het luisteren ben.

:surrender: dit dus heel erg
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pffff wat een weergaloze plaat weer dit! Vroeg me al af of dit een nieuwe was afgelopen zaterdag. Die kickrolls ook weer :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2018 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mid-intro, break en 2e climax vind ik vet, maar 1e climax doet me helaas niks.
Gewoon weer een prima solo, niet meer niet minder naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2018 11:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Steekt allemaal weer retegoed in elkaar, dat is het probleem niet bij B-Front voor mij. Het klinkt alleen weer ontzettend B-Front in een dozijn. Bij je eigen stijl blijven en een herkenbaar geluid produceren is natuurlijk iets wat je als producer onderscheidt van de rest, alleen heb ik tijdens sets het gevoel dat ik een uur lang naar de zelfde plaat aan het luisteren ben.


Vooral tijdens Beyond Reality showcase is dat heel erg. Een half uur constant hetzelfde, doodsaai was dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2018 22:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pff wat is die 2e climax gruwelijk vet!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 15:17 
 
Hardtraxx Addict

Vette plaat is dit zeg. Die vage mid-intro icm die kicks :drool: Tweede climax is ook erg fijn. Hij is weer lekker bezig de laatste tijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 22:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch niet normaal dit he :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2019 08:40 
 
Hardtraxx Addict

Of hij komt weer met een album of hij gaat verder met ze LIVE act want hij heeft zekers weer rond 10 nieuwe tracks die nog niet gereleased zijn. Inclusief collabs en tracks die al een naam hebben. Wss heeft hij ook nog wel wat tba's die niemand nog gehoord heeft.

Source: net vol uit me duim gezogen maar het zou best kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2019 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand nog een versie met alle climaxen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Release 12/06/2019


Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff die tweede climax :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 13:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja leuk plaatje, maar wel weer 13/12 B-Front plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 13:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog altijd liever ''13/12'' B-Front platen dan de meeste meuk wat je tegenwoordig krijgt voorgeschoteld imo. Hoop dat Believe ook snel (zal wel niet) komt, die vind ik zelf fijner dan deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Typisch B-Front, maar dat is helemaal niet erg omdat het echt een uniek stijltje is. Leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 16:00 
 
Hardtraxx Elite

B-Front staat al jaren stil in zijn ontwikkeling, qua sounds en creativiteit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 16:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
B-Front staat al jaren stil in zijn ontwikkeling, qua sounds en creativiteit...


Zit een kern van waarheid in maar zo zwart/wit is het totaal niet. De kwaliteit en de variatie is er zeker binnen zijn eigen stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 18:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 21:10 
 
Hardtraxx Elite

MYTZE schreef:
jeffrey2107 schreef:
:yawn:

Vind dit idd niet heel interessant.

Dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2019 02:18 
 
Artiest

Goedenavond allemaal!

Ik wil even reageren op de berichten dat het niet heel creatief is en ik stil sta in mijn ontwikkeling!

Jullie mogen allemaal natuurlijk jullie mening geven! Alleen ja ik heb het vaker genoemd: Dit is wat ik mooi vind en ik denk dat iedere artiest en ook de nieuwere jongens een bepaalde sound heeft/hebben wat naar de desbetreffende artiest klinkt! En ja die van mij klinkt zo haha!

Ik probeer dingen uit in de studio alleen probeer wel bij mezelf te blijven want daarmee onderscheid je jezelf ook.
Zou ik dan geen saw lead meer mogen gebruiken?
Zou ik niet meer een bepaalde melody patroon mogen doen? :)

Moet ik totaal iets anders gaan doen? Dat zou toch ook raar zijn?
Ben benieuwd naar jullie mening :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2019 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@B-Front

Ik snap je struggle wel. Aan de ene kant is het natuurlijk belangrijk dat je muziek vanuit je eigen visie blijft maken. Als je muziek gaat maken puur hoe het publiek het wil horen, dan gaat het naar mijn mening mis. Maar aan de andere kant is het natuurlijk ook altijd goed om naar feedback van je fans te luisteren. Wat je uiteindelijk gaat doen moet je zelf weten, zolang het bij jou maar goed voelt vind ik. Beetje uit je comfort zone proberen stappen zou nooit kwaad kunnen, betekent natuurlijk niet dat je hele stijl moet veranderen. Persoonlijk ben ik je stijltje helemaal niet zat, maar ik begrijp wel wat de mensen willen zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2019 13:21 
 
Artiest

Er is geen struggle hoor! Ik lees alleen hier wat sommige typen :)
En daarom vraag ik ook hoe zien jullie het voor je?

Want hierboven wordt getypt een beetje uit je comfortzone stappen? Maar wat is uit mijn comfort zone stappen?
Ik heb bijv een plaat met adrenalize gedaan wat voor mij gevoel redelijk anders is maar wat wel dicht bij me staat!

Kijk bij deze plaat ja dat is redelijk full on b-front. Ik probeer in deze plaat met de mid wat te experimenteren.
Maar tuurlijk kan het zijn dat het je niet helemaal ligt. Alleen dat is wat anders om te zeggen dat het standaard b-front is want dit is gewoon mijn stijl nogmaals! :)

Als ik luister naar collega’s hebben deze toch ook een bepaalde stijl? Want klinkt als die artiest? :)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle