Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thyron

B-front - Sleepwalker (Thyron remix



Bron: https://www.facebook.com/photo.php?v=454448281321619
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben erg bang dat er weer een klassieker verkracht gaat worden, sowieso dat de kicks nooit over het origineel heen kunnen gaan :(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de synth ook nog niet echt lekker.. Maargoed, dit is nog maar 2 seconde haha.
Wel gewaagd om zo'n bazenplaat te remixen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 10:26 
 
Artiest

patrickjeb schreef:
Vind de synth ook nog niet echt lekker.. Maargoed, dit is nog maar 2 seconde haha.
Wel gewaagd om zo'n bazenplaat te remixen

Haha dat is ook niet de echte lead, wil nog niet te veel laten horen (omdat ik ook nog niet bijster veel heb :P )

Is inderdaad gewaagd, maar wel een mooie uitdaging voor mezelf, wat me natuurlijk ook weer extra motivatie en inspiratie geeft. Ga hier in ieder geval ruim de tijd voor nemen, net zolang tot ik zelf tevreden ben... En dan hopen dat anderen dat ook zijn! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Succes iig, bedoelde het niet negatief he :P. Maar flinke uitdaging hoor !
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Ben erg bang dat er weer een klassieker verkracht gaat worden.

Mis ik wat, of?

Aan de lead mag voorlopig nog wat gewerkt worden. Verder 'voorspel' (mag ik dat zo zeggen?) ik een anticlimax.

urbandesigner schreef:
sowieso dat de kicks nooit over het origineel heen kunnen gaan :(.

Zo goed zijn die climax kicks nu ook weer niet hoor?

Thyron schreef:
Ga hier in ieder geval ruim de tijd voor nemen, net zolang tot ik zelf tevreden ben..

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat waarschijnlijk niet over het origineel heen maar ik laat me verrassen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 18:34 
 
Hardtraxx Addict

Thyron schreef:
patrickjeb schreef:
Vind de synth ook nog niet echt lekker.. Maargoed, dit is nog maar 2 seconde haha.
Wel gewaagd om zo'n bazenplaat te remixen

Haha dat is ook niet de echte lead, wil nog niet te veel laten horen (omdat ik ook nog niet bijster veel heb :P )

Is inderdaad gewaagd, maar wel een mooie uitdaging voor mezelf, wat me natuurlijk ook weer extra motivatie en inspiratie geeft. Ga hier in ieder geval ruim de tijd voor nemen, net zolang tot ik zelf tevreden ben... En dan hopen dat anderen dat ook zijn! :D


Sowieso +1 dat je ruim de tijd wilt nemen om een track te maken. Beter dan 10 tracks per maand uit te poepen! Ben benieuwd, je laatste werk is prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Sowieso +1 dat je ruim de tijd wilt nemen om een track te maken. Beter dan 10 tracks per maand uit te poepen! Ben benieuwd, je laatste werk is prima :)

Dat staat er niet he..Hij neemt ruim de tijd voor deze track. Kan best dat hij alsnog 10 tracks per maand uitpoept daarnaast :P (bij wijze van spreken dan, Thyron tracks vind ik laatste tijd echt wel prima)

Over de track: ik ben benieuwd wat Thyron hiermee gaat neerzetten. Hoop dat het een toevoeging wordt op het origineel, maar ik ben er bang voor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 11:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom staat dit eigenlijk bij nieuwe tracks? Dit is een preview van 2 seconden :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

[zippy]http://www21.zippyshare.com/v/50852395/file.html[/zippy]
@24:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 12:21 
 
Hardtraxxer

Overtreft het origineel uiteraard niet maar ik vind het een zeer dikke track :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond hem goed gelukt hoor :thumbsup: krijgen we tenminste sleepwalker weer wa vaker te horen. Wel in een nieuw jasje maar kvind deze ook wel goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

niks te klagen over die remix, niet TE veel veranderd aan origineel, en die kick rolls in de intro zijn ook echt lekker gedaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 14:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima, maar komt zeker niet in de buurt van het origineel. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 14:28 
 

Ik vind het onbegrijpelijk hoe het origineel zo ongelofelijk veel liefde heeft ontvangen. Tuurlijk is het stijltje en de kickrolls vet gedaan, maar die originele kicks zijn echt zo ongelofelijk zwak. Deze kicks vind ik zelf een stuk lekkerder klinken, wat nog niet betekend dat ik ze echt heel strak vind, maar het valt in ieder geval niet in negatieve zin op.

Verder vind ik het sfeertje best goed behouden in deze remix, ik denk dat je het origineel nog zeker gerespecteerd hebt en je eigen draai eraan hebt gegeven. Knap! Ik miste in de eerste climax volgens mij wel wat kickrolls, maar die kwamen op het eind prima terug :p (Ik heb m nu 2x redelijk vlug gehoord, dus pin me niet helemaal vast op deze dingen - maar dit is de eerste indruk :) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
maar die originele kicks zijn echt zo ongelofelijk zwak.


Ik ervaar dat dus compleet anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 16:56 
 
Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Nazale schreef:
maar die originele kicks zijn echt zo ongelofelijk zwak.


Ik ervaar dat dus compleet anders.

Ik dus ook, ik vind persoonlijk de kicks in het origineel één van de betere kicks die B-Front ooit heeft gemaakt. Er zit een leuke draai aan deze remix, maar ik zet toch liever gewoon weer het origineel op :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

Toffe remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Nazale schreef:
maar die originele kicks zijn echt zo ongelofelijk zwak.


Ik ervaar dat dus compleet anders.

Ik ook. Gruwelijke sound van die kick :worship: Past er mijns inziens ook perfect bij.

Niet eens zo'n gekke remix trouwens :oh: Netjes Thyron, je hebt het origineel eer aan gedaan en het sfeertje er lekker in gehouden. Ik blijf liever het origineel opzetten, maar aangezien dat 1 van m'n favo's ooit is is dat ook niet zo gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal niks dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Komt helaas niet in de buurt van het origineel. vooral de sfeer is weg en dat is erg jammer. kick vind ik ook helaas niks. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 18:34 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind m toch wel leuk gedaan hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 21:14 
 

Origineel vind ik wel leuk maar niet echt meer dan dat. Ligt me gewoon niet helemaal ofzo. Deze remix vind ik eigenlijk vetter! Thyron gaat echt hard vooruit en dat vind ik supertof om te zien :) Ga zo door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2014 14:51 
 
Hardtraxx Veteran

beetje dunnetjes dit.. Ik blijf lekker bij het origineel :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks