Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2014 17:16 

Hardtraxx Veteran

Best goed gedaan. Lekker dat er niet overdreven veel aan veranderd is om maar een stempel er op te drukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2014 18:57 

Hardtraxxer

Hoort er nog meer iemand een toeter ofzo in de eerste climax? Of ben ik nou gek aan het worden :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 14:31 

Hardtraxx Crew

Sleepwalker vind ik een van B-Front z'n beste soloplaten, dus je moet van hele goede huize komen. Kick in de intro vind ik al meteen heel matig, zit totaal geen kracht achter. Voor de rest klinkt het ook allemaal wat dunnetjes en onsamenhangend ofzo, vooral die synth in de break. Ook de kicks in de climax vind ik helemaal niks. Nee, ik blijf mooi het origineel opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 23:14 

Hardtraxx Veteran

Gister gehoord op Rebirth, kicks kwamen niet echt lekker door maar verder was ie best lekker. Toch blijft het origineel 100000x beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 09:44 

Hardtraxx Elite

SL8492 schreef:
Gister gehoord op Rebirth, kicks kwamen niet echt lekker door maar verder was ie best lekker. Toch blijft het origineel 100000x beter.

Hier ook, werd vgm door zany gedraaid.. verder wel een leuke remix :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 10:39 

Hardtraxxer

Ik geloof er wel in ;)
Komt goed Bas !
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 11:36 

Hardtraxxer

fucking lekkere track vind ik deze! originele is nice maar deze heeft ook wat speciaals! vind die "subtiele" screetch op de achtergrond tijdens melodie echt wat hebben.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks