Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 23:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: B-Front & Re-Volt

Track(s): W.A.R

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 23:26 
 
Hardtraxxer

wat een dikke :bomb: keer op keer flikt ie het weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 23:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goeie titel man. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 23:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sowieso B-Front. Klinkt in ieder geval weer dik :D Beetje weer wat van hetzelfde though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 23:56 
 
Hardtraxx Elite

Godverdomme, die is fijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 00:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik denk dat dit de nieuwe met Donkey Rollers is, volgens mij heb ik deze gehoord in hun liveset op Dreamfields afgelopen zaterdag. Klinkt bruut in ieder geval :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 00:17 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Ik denk dat dit de nieuwe met Donkey Rollers is, volgens mij heb ik deze gehoord in hun liveset op Dreamfields afgelopen zaterdag. Klinkt bruut in ieder geval :D


Komt me idd bekend voor! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 00:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HO LY SHIT :drool: :drool: :drool: :drool:

Wat fuuuuuuuuuucking vet :oh: :oh: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 00:27 
 
Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Ik denk dat dit de nieuwe met Donkey Rollers is, volgens mij heb ik deze gehoord in hun liveset op Dreamfields afgelopen zaterdag. Klinkt bruut in ieder geval :D

Nope, dit is die met Re-Volt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 00:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ah oke, dan heb ik hem ergens anders gehoord (zany en titan?). Hij komt me wel heel bekend voor namelijk :P Maar hoe weet je dat dan zo zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 01:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als je er Frequencerz voor had gezet had ik het ook wel geloofd met die screeches.
Leuke plaat maar niet echt speciaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is en blijft Bob toch een grote koning! :worship:
Alweer een parel van hem, wat ontzettend vet zeg! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heel vet nummer! komt denk ik vooral live goed tot z'n recht, komt alleen qua sfeer niet in de buurt van een Mysterias of Virus.

maar wat een producer blijft het toch, nog nooit op een slecht nummer kunnen betrappen :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 13:02 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt weer als een dikke prima. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 13:39 
 

Mid-intro niet superboeiend, maar wel een 6.5 ofzo. Break weer hetzelfde als altijd, heeft wel sfeer maar we hebben al vaak van de sfeer mogen proeven. Je kan wel van spaghetti houden maar op een gegeven moment komt na 2 weken lang spaghetti eten het ook je neus uit. ^^

De climax daarentegen, die is toch wel aardig vet. Prima screech! Zit aardig wat drive in. Wel vind ik de vocals wat muf. Ik had daar liever iets agressiefs gehoord in plaats van dit.

Leuk plaatje, maar niks vernieuwends of extreem vets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 14:01 
 
Hardtraxxer

Stereorockerz schreef:
Nope, dit is die met Re-Volt! :)

-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 14:38 
 
Hardtraxx Elite

Best wel saaaaai
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yeah ! Dit klinkt lekker !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke climax! :clap: De rest boeit me helaas iets minder. Niet speciaal inderdaad, wel een leuke plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 22:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dikke plaat weer hoor van Bob! Alhoewel de tweede climax mij wel heel erg doet denken aan een G4H plaat als je de melodie/synth weghaalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 23:51 
 
Hardtraxx Veteran

Die kickroll @ 2.14 :drool:
Geweldige: Sfeer, Screeches, Vocalen & Melodie.
Kicks mogen van mij nog wel wat steviger aka. Sleepwalker, maar de hierboven genoemde punten compenseren een hoop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 22:20 
 
Hardtraxxer

Wat een heerlijke track weer van deze man! Die screech in de climax is ook echt dik :drool:

Voor mij de beste producer van de afgelopen jaren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

B-Front & Re-volt – W.A.R. dus volgens VA - The Qontinent 2013 (TOFF-036).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat :worship:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks