Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 21:36 
 
Hardtraxxer

Wederom een parel. Dijk van een plaat, wat hou ik toch van dit sfeertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prachtige plaat. Deze is overigens geproduceerd door Code Black
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 20:58 
 
Hardtraxx Elite

Rawbin schreef:
Prachtige plaat. Deze is overigens geproduceerd door Code Black

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Prachtige plaat. Deze is overigens geproduceerd door Code Black

:lol:
hotymoty schreef:
Bron?

Kijk eens naar de titel
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 09:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Prachtige plaat. Deze is overigens geproduceerd door Code Black

B.O.H.I.C.A. en S.I.T.E. ook toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Prachtige plaat. Deze is overigens geproduceerd door Code Black

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh mijn god, die mid :love: :loving: Bult kippenvel van heb ik jou daar.

Bij de climax baal ik een beetje van de kicks, die lijken op het eerste gehoor niet veel kracht te hebben. Maar dat horen we nog wel bij de uiteindelijke versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Oh mijn god, die mid :love: :loving: Bult kippenvel van heb ik jou daar.

Bij de climax baal ik een beetje van de kicks, die lijken op het eerste gehoor niet veel kracht te hebben. Maar dat horen we nog wel bij de uiteindelijke versie.

Live gaat het goed hard! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 18:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Prachtige plaat. Deze is overigens geproduceerd door Code Black


WTF?! :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Lambregts schreef:
Rawbin schreef:
Prachtige plaat. Deze is overigens geproduceerd door Code Black


WTF?! :D :D

Niet te serieus nemen, puntjes in de titel enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 17:03 
 
Hardtraxxer

Hoge kwaliteit hier

Wat n heerlijk nrtje
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 12:59 
 
Hardtraxx Elite

Goeien handel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kickrolls en de tweede climax. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 15:10 
 

Wat een VERSCHRIKKELIJK VET NUMMER! JEZUS! :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: Heel eerlijk, ik vind deze zelfs nog lekkerder dan Mysterias en Undiscovered :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 18:07 
 
Hardtraxxer

AndyAsteroids schreef:
Wat een VERSCHRIKKELIJK VET NUMMER! JEZUS! :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: Heel eerlijk, ik vind deze zelfs nog lekkerder dan Mysterias en Undiscovered :worship:

Dit.

Deze track komt zo godsgruwelijk hard op een feest. Brrr.. Heb 't nu al 2x mogen meemaken. Haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 18:35 
 
Hardtraxx Addict

Pffffooeee B-Front flikt het wéér, Re-Volt is een goede producer gebleken tot nu toe en de combinatie met B-Front maakt het alleen maar beter. Sterke plaat maar
AndyAsteroids schreef:
ik vind deze zelfs nog lekkerder dan Mysterias en Undiscovered

hier kan ik me dan weer totaal niet in vinden. Undiscovered is wat mij betreft toch echt nog een aantal niveau's hoger dan deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw!! Mid-intro, opbouw naar climax en climax zelf zijn echt super nice!!!
heeerlijk plaat weer dit :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 11:18 
 
Hardtraxx Elite

Prima plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijke sfeer in dit nummer. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 19:35 
 

Kwisniks schreef:
AndyAsteroids schreef:
ik vind deze zelfs nog lekkerder dan Mysterias en Undiscovered

hier kan ik me dan weer totaal niet in vinden. Undiscovered is wat mij betreft toch echt nog een aantal niveau's hoger dan deze plaat.


Kwestie van smaak denk ik.. Het is ook moeilijk te zeggen, Undiscovered is ook een wereldplaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja.. Net als Undiscovered pakt deze me meteen. Iets wat ik bij Mysterias niet had. Die anti is echt dodelijk, zag die niet aankomen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:
Wederom een parel. Dijk van een plaat, wat hou ik toch van dit sfeertje

Niks aan toe te voegen. B-Front blijft ijzersterk produceren! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke productie hoor, en live klinkt ie toch een tikkie vetter dan achter je pc!

Volgens mij wel echt een plaat die voor 80% door bob geproduceerd is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kickrolls achter elkaar in het 2e deel van de 1e climax :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

Dat sfeertje :drool:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks