Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 23:40 
 
Hardtraxxer

Dit is toch genieten hee :love: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 11:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Wat blijft zijn style toch ontzettend goed en variërend. :loving:


Goed? 100%.
Varierend? niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook weer heel vet. Ik vind het knap dat je zo je eigen stijl hebt en dat het toch nooit gaat vervelen. Voor mij tenminste. Heeft uiteraard met smaak te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Wat blijft zijn style toch ontzettend goed en variërend. :loving:


Goed? 100%.
Varierend? niet echt.



Mening :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Broken Balance schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Wat blijft zijn style toch ontzettend goed en variërend. :loving:


Goed? 100%.
Varierend? niet echt.



Mening :thumbup:


Nouja.. je kunt fan van B-Front zijn, maar je kunt toch niet ontkennen dat het heel veel van hetzelfde is? Het steekt altijd goed in elkaar, maar setjes kunnen mij niet bekoren omdat ik het idee heb dat ik steeds naar hetzelfde nummer luister. Variatie is toch niet iets wat de naam B-Front symboliseert naar mijn idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 14:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Broken Balance schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Wat blijft zijn style toch ontzettend goed en variërend. :loving:


Goed? 100%.
Varierend? niet echt.



Mening :thumbup:


Maat, ik ben fan van B-Front, al lange tijd. Maar hij is over al die jaren niet enorm veel van stijl veranderd. Hij was vroeger een stuk meer gevarieerd (tijd bij Fusion zoals Virus, Inner Creativity, Godz Powerr, Everything Starts e.d.).

Tegenwoordig produceert hij steevast in de zelfde stijl. Het zijn wel verschillende nummers, en zij zijn zo goed als allemaal vet, maar veel variatie zit er niet in, er zijn uitzonderingen natuurlijk. Dat is niet een kwestie van een mening, dat hoor je gewoon duidelijk. En gezien ik er zelf ook niet zat van ben, heb ik ook gewoon liever dat hij dit blijft doen.

Om maar even een rijtje te noemen: Infinite, Save Me Remix, Mysterias, Dark Moon, Our Soul, We Are One, Believe, Lost, The World, Darkness Inside You. Zelfde opzet, zelfde soort breaks, percussie, hier en daar ook zelfde soort vocalen, zelfde soort kicks, allemaal typisch dat duistere B-Front stijltje.

Ben ook altijd fan van Nitrogenetics en DJ D geweest, produceerden ook steevast in de zelfde stijl, maar ik bleef elk nummer wel vet en vernieuwend voor mezelf vinden. Sommige artiesten teren op variatie, sommigen op hun eigen stijl. Zolang het maar goed in elkaar steekt en interessant blijft is er in beide gevallen niets mis mee. Je moet mensen die graag in een eigen stijl produceren ook niet afrekenen dat ze dingen moeten maken die buiten hun eigen stijl liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaan we nou serieus bij elke B-Front track deze discussie weer oplaaien, manmanman :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel leuk maar meer van hetzelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 15:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Wel leuk maar meer van hetzelfde


Mening :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Alm1ghty schreef:
Wel leuk maar meer van hetzelfde


Mening :thumbup:

Maat, ik ben fan van Mandy, al lange tijd. Maar zij is over al die jaren niet enorm veel van stijl veranderd. Zij was vroeger een stuk meer gevarieerd (tijd bij Masters of Hardcore zoals My Empty Bottle, Unleash The Beast, Come To Me e.d.).

Tegenwoordig produceert zij steevast in de zelfde stijl. Het zijn wel verschillende nummers, en zij zijn zo goed als allemaal vet, maar veel variatie zit er niet in, er zijn uitzonderingen natuurlijk. Dat is niet een kwestie van een mening, dat hoor je gewoon duidelijk. En gezien ik er zelf ook niet zat van ben, heb ik ook gewoon liever dat zij dit blijft doen.

Om maar even een rijtje te noemen: Raggadrop, Bitch is Back, High Tonight, Bodyshock, Gimme Your Love, Everyday. Zelfde opzet, zelfde soort breaks, percussie, hier en daar ook zelfde soort vocalen, zelfde soort kicks, allemaal typisch dat vrolijke Mandy stijltje.

Ben ook altijd fan van Warface en Paul Elstak geweest, produceerden ook steevast in de zelfde stijl, maar ik bleef elk nummer wel vet en vernieuwend voor mezelf vinden. Sommige artiesten teren op variatie, sommigen op hun eigen stijl. Zolang het maar goed in elkaar steekt en interessant blijft is er in beide gevallen niets mis mee. Je moet mensen die graag in een eigen stijl produceren ook niet afrekenen dat ze dingen moeten maken die buiten hun eigen stijl liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 15:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

:lol:

Held
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Om maar even een rijtje te noemen: Raggadrop, Bitch is Back, High Tonight, Bodyshock, Gimme Your Love, Everyday. Zelfde opzet, zelfde soort breaks, percussie, hier en daar ook zelfde soort vocalen, zelfde soort kicks, allemaal typisch dat vrolijke Mandy stijltje

*gaat naar Discogs om te kijken wat de recente Mandy nummers zijn.

Het is een stijl die me nog steeds goed ligt. Vind het juist positief dat die zo dicht bij zijn eigen stijl blijft zonder het toepassen van 'hypes'. De (pitched) kickroll hype van een aantal jaar geleden is aan hem voorbij gegaan, hij heeft altijd een eigen zelfde soort stijl gehad om ze toe te passen. De kicks die in veel gevallen tokkeriger klinken (Phuture Noize, D-Sturb, D-Block & S-te-Fan om een paar te noemen). Laat hem dan maar variëren met de sounds die hij al heeft en af en toe een verrassende collab doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Alm1ghty schreef:
Om maar even een rijtje te noemen: Raggadrop, Bitch is Back, High Tonight, Bodyshock, Gimme Your Love, Everyday. Zelfde opzet, zelfde soort breaks, percussie, hier en daar ook zelfde soort vocalen, zelfde soort kicks, allemaal typisch dat vrolijke Mandy stijltje

*gaat naar Discogs om te kijken wat de recente Mandy nummers zijn.

heh
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Broken Balance schreef:
Alm1ghty schreef:
Wel leuk maar meer van hetzelfde


Mening :thumbup:

Mandy verhaal

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Gaan we nou serieus bij elke B-Front track deze discussie weer oplaaien, manmanman :yawn:


Zie frontliner

Vind bfront zelf ook saai door de voorspelbaarheid, nieuwe nummers kan je alles al meerollen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
verhaal


HAHA xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oneens, meer van dit pls :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Wat blijft zijn style toch ontzettend goed en variërend. :loving:


Goed? 100%.
Varierend? niet echt.


Ik doel hier meer op dat zijn stijl zo goed is, maar elke track voor mijn idee toch weer anders. Alle nummers van hem doen mij wat, daarom staat hij voor mij ook echt als nummer 1 in de hardstyle. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
MelvinFR schreef:
Gaan we nou serieus bij elke B-Front track deze discussie weer oplaaien, manmanman :yawn:


Zie frontliner

Vind bfront zelf ook saai door de voorspelbaarheid, nieuwe nummers kan je alles al meerollen


Dat kan echt bij 3/4 van alle nummers snap dat punt niet helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2020 02:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit is werkelijk een pareltje zeg (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2020 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 19:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker



JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 19:17 
 
Hardtraxx Veteran

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die melodie :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kippenvel :drool: :drool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle