Godallemachtig wat een geweld
Die kicks 
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Echt niet normaal dit. Vet ook met die visuals!
The Venator wrote:Godallemachtig wat een geweldDie kicks
Paultheone wrote:Echt niet normaal dit. Vet ook met die visuals!
-
A
ziek filmpje 
Last edited by Anonymous on 29 Apr 2020 22:20, edited 1 time in total.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Hele vette plaat!
Kan iemand mij uitleggen wat de hele aankondiging precies voor moet stellen? Is het een livestream? Of een releaseaankondiging van het nummer?
Kan iemand mij uitleggen wat de hele aankondiging precies voor moet stellen? Is het een livestream? Of een releaseaankondiging van het nummer?
-
EHardtraxx Newbie
- 37 posts member since 2019
- last seen Jul 2020
Van kick tot melodie! Heerlijk!
Pilot vanuit B2S. Ze willen dit uit gaan werken naar shows van 30 minuten met eventuele paywall. Zodoende kunnen ze artiesten en showcrew een financieel steuntje in de rug bieden.hotymoty wrote:Hele vette plaat!
Zou gaaf zijn als ze dat kunnen uitbreiden met exclusive live acts, showcases (album bijv) en releases.
Phuture Noize album showcase?rakkietakkie wrote:Pilot vanuit B2S. Ze willen dit uit gaan werken naar shows van 30 minuten met eventuele paywall. Zodoende kunnen ze artiesten en showcrew een financieel steuntje in de rug bieden.hotymoty wrote:Hele vette plaat!
Zou gaaf zijn als ze dat kunnen uitbreiden met exclusive live acts, showcases (album bijv) en releases.
Wat een plaat weer
Hele chille melodie
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Dankjewel voor de duidelijke uitleg! Ik vind het een geweldig initiatief!rakkietakkie wrote:Pilot vanuit B2S. Ze willen dit uit gaan werken naar shows van 30 minuten met eventuele paywall. Zodoende kunnen ze artiesten en showcrew een financieel steuntje in de rug bieden.hotymoty wrote:Hele vette plaat!
Zou een hele goeie zijn inderdaadRowanyt1309 wrote:Phuture Noize album showcase?rakkietakkie wrote:Pilot vanuit B2S. Ze willen dit uit gaan werken naar shows van 30 minuten met eventuele paywall. Zodoende kunnen ze artiesten en showcrew een financieel steuntje in de rug bieden.hotymoty wrote:Hele vette plaat!
Haha, lijkt in dat filmpje wel kaal met een rood ringbaardje. Best vreemd, maar wel leuk gedaan.
Plaat is wederom genieten.
Plaat is wederom genieten.
No problem. Het is nog wel iets wat in de kinderschoenen staat. En iets waar ze mee door willen gaan. Daarom zijn ze ook later dan q dance met de streams omdat ze daardoor bredere content kunnen leveren (elke dag) ipv alleen zaterdaghotymoty wrote:Dankjewel voor de duidelijke uitleg! Ik vind het een geweldig initiatief!rakkietakkie wrote:Pilot vanuit B2S. Ze willen dit uit gaan werken naar shows van 30 minuten met eventuele paywall. Zodoende kunnen ze artiesten en showcrew een financieel steuntje in de rug bieden.hotymoty wrote:Hele vette plaat!
Heel vet gedaan, en hele dikke track weer! 
Zag dat ook direct.Helicaze wrote:Haha, lijkt in dat filmpje wel kaal met een rood ringbaardje.
Verder wel top gedaan.
Is ook zijn corona look. Haar eraf en baardje laten staanpatrickjeb wrote:Zag dat ook direct.Helicaze wrote:Haha, lijkt in dat filmpje wel kaal met een rood ringbaardje.
Verder wel top gedaan.
Wow, ik hoor deze nu voor het eerst. Wat goud! 
Is behoorlijk in me gaan groeien. Gave plaat zeg.
B-Front - Letting Go (ROUGH15?)
Label: Roughstate
WEB release: 19/06/2020
Tracks:
B-Front - Letting Go
Samples:
View on YouTube
Bron:
YT
Label: Roughstate
WEB release: 19/06/2020
Tracks: