Dit is toch genieten hee

Goed? 100%.Rowanyt1309 wrote:Wat blijft zijn style toch ontzettend goed en variërend.
Varierend? niet echt.
Goed? 100%.Rowanyt1309 wrote:Wat blijft zijn style toch ontzettend goed en variërend.
Broken Balance wrote:Goed? 100%.Rowanyt1309 wrote:Wat blijft zijn style toch ontzettend goed en variërend.
Varierend? niet echt.
Nouja.. je kunt fan van B-Front zijn, maar je kunt toch niet ontkennen dat het heel veel van hetzelfde is? Het steekt altijd goed in elkaar, maar setjes kunnen mij niet bekoren omdat ik het idee heb dat ik steeds naar hetzelfde nummer luister. Variatie is toch niet iets wat de naam B-Front symboliseert naar mijn idee.Paultheone wrote:Broken Balance wrote:Goed? 100%.Rowanyt1309 wrote:Wat blijft zijn style toch ontzettend goed en variërend.
Varierend? niet echt.
Mening
Maat, ik ben fan van B-Front, al lange tijd. Maar hij is over al die jaren niet enorm veel van stijl veranderd. Hij was vroeger een stuk meer gevarieerd (tijd bij Fusion zoals Virus, Inner Creativity, Godz Powerr, Everything Starts e.d.).Paultheone wrote:Broken Balance wrote:Goed? 100%.Rowanyt1309 wrote:Wat blijft zijn style toch ontzettend goed en variërend.
Varierend? niet echt.
Mening
MeningAlm1ghty wrote:Wel leuk maar meer van hetzelfde
Maat, ik ben fan van Mandy, al lange tijd. Maar zij is over al die jaren niet enorm veel van stijl veranderd. Zij was vroeger een stuk meer gevarieerd (tijd bij Masters of Hardcore zoals My Empty Bottle, Unleash The Beast, Come To Me e.d.).Broken Balance wrote:MeningAlm1ghty wrote:Wel leuk maar meer van hetzelfde
*gaat naar Discogs om te kijken wat de recente Mandy nummers zijn.Alm1ghty wrote:Om maar even een rijtje te noemen: Raggadrop, Bitch is Back, High Tonight, Bodyshock, Gimme Your Love, Everyday. Zelfde opzet, zelfde soort breaks, percussie, hier en daar ook zelfde soort vocalen, zelfde soort kicks, allemaal typisch dat vrolijke Mandy stijltje
hehJordy wrote:*gaat naar Discogs om te kijken wat de recente Mandy nummers zijn.Alm1ghty wrote:Om maar even een rijtje te noemen: Raggadrop, Bitch is Back, High Tonight, Bodyshock, Gimme Your Love, Everyday. Zelfde opzet, zelfde soort breaks, percussie, hier en daar ook zelfde soort vocalen, zelfde soort kicks, allemaal typisch dat vrolijke Mandy stijltje
Alm1ghty wrote:Mandy verhaalBroken Balance wrote:MeningAlm1ghty wrote:Wel leuk maar meer van hetzelfde
Zie frontlinerMelvinFR wrote:Gaan we nou serieus bij elke B-Front track deze discussie weer oplaaien, manmanman
Ik doel hier meer op dat zijn stijl zo goed is, maar elke track voor mijn idee toch weer anders. Alle nummers van hem doen mij wat, daarom staat hij voor mij ook echt als nummer 1 in de hardstyle.Broken Balance wrote:Goed? 100%.Rowanyt1309 wrote:Wat blijft zijn style toch ontzettend goed en variërend.
Varierend? niet echt.
Dat kan echt bij 3/4 van alle nummers snap dat punt niet helemaal.Anonymous wrote:Zie frontlinerMelvinFR wrote:Gaan we nou serieus bij elke B-Front track deze discussie weer oplaaien, manmanman
Vind bfront zelf ook saai door de voorspelbaarheid, nieuwe nummers kan je alles al meerollen