Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 21:32 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: B-Front & Jack Of Sound

Track(s): Our Curse

Sample/video:



van 0:00 tot 2:13
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van wat ik er van kan opmaken is die sfeer in de break echt immens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 22:09 
 
Hardtraxx Veteran

Kan hier niet over oordelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 09:44 
 

Jurheinen schreef:
Kan hier niet over oordelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 10:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik hoop dat die pitch in de climax meevalt. Kan er verder niet veel uit opmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Van wat ik er van kan opmaken is die sfeer in de break echt immens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Van wat ik er van kan opmaken is die sfeer in de break echt immens.


Inderdaad, verder lijkt hij me op het eerste gehoor tegen te vallen, maar de kwaliteit is niet bepaald denderend dus ik wacht met oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een bazenplaat. Die melodie is echt heerlijk. :love:

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer is deze gedraaid?
Kwaliteit is wel vrij waardeloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Wanneer is deze gedraaid?
Kwaliteit is wel vrij waardeloos.


Wat is de titel van het 2e filmpje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 17:42 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Khadber schreef:
Wanneer is deze gedraaid?
Kwaliteit is wel vrij waardeloos.


Wat is de titel van het 2e filmpje?


Inderdaad. En filmpje wat Nando postte is van Dominator..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 17:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ben benieuwd :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat hier alsjeblieft nog wat mee gebeuren :cry: Klinkt echt ziek in LQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja deze moet echt komen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze willen eerst 2 tracks af hebben voor de release, maar volgens mij zijn ze nog niet begonnen met de 2e.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ze willen eerst 2 tracks af hebben voor de release, maar volgens mij zijn ze nog niet begonnen met de 2e.

Klopt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ze willen eerst 2 tracks af hebben voor de release, maar volgens mij zijn ze nog niet begonnen met de 2e.

Dan hoop ik op een collab E.P. van Jack of Sound. Met die collab met Slim Shore/ B-Front (x2 ??)/ Frequencerz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 12:16 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Nando schreef:
Ze willen eerst 2 tracks af hebben voor de release, maar volgens mij zijn ze nog niet begonnen met de 2e.

Dan hoop ik op een collab E.P. van Jack of Sound. Met die collab met Slim Shore/ B-Front (x2 ??)/ Frequencerz.


Te mooi voor woorden ben ik bang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Nando schreef:
Ze willen eerst 2 tracks af hebben voor de release, maar volgens mij zijn ze nog niet begonnen met de 2e.

Dan hoop ik op een collab E.P. van Jack of Sound. Met die collab met Slim Shore/ B-Front (x2 ??)/ Frequencerz.

STFU en deze dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze gaan in ieder geval nog proberen om er aan te werken.

Citaat:
we gaan ons best doen! Hebben het allebei erg druk helaas maar komt goed! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 11:05 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom horen we hier niks meer van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Waarom horen we hier niks meer van?


kutkoen dacht dat er nieuws was. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 11:18 
 
Hardtraxx Veteran

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Duruz schreef:
Waarom horen we hier niks meer van?


kutkoen dacht dat er nieuws was. :mad:

Inderdaad zeg :lol: Koen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 14:34 
 
Hardtraxx Veteran

Hoop dat jullie blij zijn met de dode mus.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks