Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog maar eens vragen dan via Twitter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gebruik ik mijn dubbelpost maar om B-Front's tweet te citeren:

Citaat:
Track is niet goed genoeg geproduceerd. We hebben het erover gehad en gaan even kijken wat we ermee gaan doen :) misschien een keer opnieuw mixxen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die zal dus nooit het licht van de dag zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een geniale track dit! Weer die typische B-Front sound, heerlijk! :worship:
Keek vorig jaar dit filmpje wel vaker en vroeg me af hoe deze track heette..

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jShmlyLUsdA[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

He verdomme, da's jammer.
Vind deze heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt zonde dat zulke platen dan weer de prullenbak in gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks nieuws helaas.

Maar wat zou het toch kut zijn als deze track gecancelled wordt :( Ik heb het nog maar eens gevraagd aan Jack of Sound, misschien als meer mensen dit doen dat ze er nog aan denken om hem opnieuw te produceren.

https://www.facebook.com/jackofsound.artist?fref=ts
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij was het idee om er een 2e track bij te maken en is dat er nog niet van gekomen. Blijven geduld houden dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 17:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heel jammer idd dat hier niks meer van terecht gekomen is (net zoals: Symphonic Sound, Donkey, Necropsy, STFU, etc etc). Blijven te vaak hele gave platen achter bij Fusion, terwijl de grootste meuk gereleased wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
(net zoals: Necropsy, STFU, etc etc)

Deze gaan beiden nog komen.
Necropsy ligt klaar voor een (free?) release en STFU wordt samen met GTFO (nieuwe collab van JoS & Freqz) uitgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 00:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
Jurheinen schreef:
Kan hier niet over oordelen


:huh:

Dit plaatje klinkt echt wel fucking dik, zelfs in deze kwaliteit. Ondertussen al 1,5 jaar geleden, zonde :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 02:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien hebben ze ruzie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 11:00 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
net zoals: Symphonic Sound


:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 14:15 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb hem ook gevraagd. :D Errug vette plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Me & @JackofSound are gonna finish our curse next week!! Still love that track :D but the mix wasn't good..we still didn't took time for it.


(L) (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 19:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Citaat:
Me & @JackofSound are gonna finish our curse next week!! Still love that track :D but the mix wasn't good..we still didn't took time for it.


(L) (L) (L) (L)


:love: Dat hij maar free komt, anders moeten we nog een klein jaartje wachten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 19:54 
 

Goed nieuws :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 20:10 
 

Jaaaaa!!!! Oh dit vind ik echt heel fijn, wat een bruut nummer is dit :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Gaaf dat ze zo goed naar hun fans luisteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.facebook.com/home.php#!/jack ... 2394140357
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 20:45 
 
Hardtraxxer

Twitter B-front:

Finishing our curse with Jack of Sound! But the computer had a offday (or was it Murphy's Law) hehe tomorrow further with the track :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 22:45 
 
Hardtraxxer

Nog steeds niks bekend hier over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 23:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
Nog steeds niks bekend hier over?

Lees het Q&A met B-Front topic maar eens door. Wordt verscheidene keren gevraagd.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks