Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 02:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Denk niet dat kritiek verkeerd is in ieder geval.

Hangt compleet af van hoe men het brengt. Ik zie hier genoeg voorbeelden hoe het dus wel verkeerd is, door het simpelweg alleen maar af te doen als "kuttrack, bout, troep" etcetera. Heb je als producer ook vrij weinig aan. Opbouwnde kritiek lijkt me altijd welkom, in ieder geval meer dan destructieve kritiek.

Maar goed, ik dwaal af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 10:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
B-Front schreef:
Pitch kicks.. Sometimes you have to do it ;-) @hardtraxx :-)

Ik vind het eigenlijk wel mooi dat hij dus zo reageert op kritiek, die in mijn opzicht niet eens zo terecht is, aangezien de kick in vergelijking helemaal niet zo hoog gaat als mensen hier suggereren.

We doen niet aan vergelijkingen, gezien het de laatste tijd alleen maar hoger en hoger gaat. Daarnaast vind ik het gewoon niet echt passen bij het duistere en harmonieus gezien had de kick omlaag moeten gaan lijkt me. Dan blijft er voor mij geen reden over om hem juist in deze track wel te gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 13:04 
 
Artiest

Lyst schreef:
Khadber schreef:
B-Front schreef:
Pitch kicks.. Sometimes you have to do it ;-) @hardtraxx :-)

Ik vind het eigenlijk wel mooi dat hij dus zo reageert op kritiek, die in mijn opzicht niet eens zo terecht is, aangezien de kick in vergelijking helemaal niet zo hoog gaat als mensen hier suggereren.

We doen niet aan vergelijkingen, gezien het de laatste tijd alleen maar hoger en hoger gaat. Daarnaast vind ik het gewoon niet echt passen bij het duistere en harmonieus gezien had de kick omlaag moeten gaan lijkt me. Dan blijft er voor mij geen reden over om hem juist in deze track wel te gebruiken.


@ Lyst, ik vraag me eigenlijk af of jij wel op het juiste forum zit. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit iets positiefs van je gelezen, mijn vraag aan jou: wat voor tracks vind jij nou wel mooi? En dit is geen aanval of iets dergelijks, ben gewoon benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 13:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@ hierboven: daar gaan we weer...

Die kicks zijn inderdaad jammer, de rest vind ik ook nou niet van je het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 13:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

@ Zirkumflex , beetje jammer dat je daar ineens weer over begint. De mening van Lyst wordt hier vrijwel nooit geaccepteerd. Ik vind die pitchkick ook niet bij deze track passen, en kan het me (alweer) goed vinden in de mening van Lyst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, deze begin ik steeds fantastischer te vinden :loving:
Die vocals, die sfeer, eigenlijk gewoon alles!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 14:35 
 
Hardtraxx Elite

Sowieso is Hard Driver een alias van iemand die we al kennen, ik ben ervan overtuigd. Geen enkel groentje heeft meteen een collab met een van de grootste dj's. En het aantal tracks en de herkenbare stijl van Hard Driver, dat kan ook niet anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Sowieso is Hard Driver een alias van iemand die we al kennen, ik ben ervan overtuigd. Geen enkel groentje heeft meteen een collab met een van de grootste dj's. En het aantal tracks en de herkenbare stijl van Hard Driver, dat kan ook niet anders.

Fenix toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 15:04 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
jambekkie schreef:
Sowieso is Hard Driver een alias van iemand die we al kennen, ik ben ervan overtuigd. Geen enkel groentje heeft meteen een collab met een van de grootste dj's. En het aantal tracks en de herkenbare stijl van Hard Driver, dat kan ook niet anders.

Fenix toch?


jup Freek van Kempen (aka Fenix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 18:10 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
jambekkie schreef:
Sowieso is Hard Driver een alias van iemand die we al kennen, ik ben ervan overtuigd. Geen enkel groentje heeft meteen een collab met een van de grootste dj's. En het aantal tracks en de herkenbare stijl van Hard Driver, dat kan ook niet anders.

Fenix toch?


Bronnetje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 18:17 
 

jambekkie schreef:
urbandesigner schreef:
jambekkie schreef:
Sowieso is Hard Driver een alias van iemand die we al kennen, ik ben ervan overtuigd. Geen enkel groentje heeft meteen een collab met een van de grootste dj's. En het aantal tracks en de herkenbare stijl van Hard Driver, dat kan ook niet anders.

Fenix toch?


Bronnetje?

Fenix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
urbandesigner schreef:
jambekkie schreef:
Sowieso is Hard Driver een alias van iemand die we al kennen, ik ben ervan overtuigd. Geen enkel groentje heeft meteen een collab met een van de grootste dj's. En het aantal tracks en de herkenbare stijl van Hard Driver, dat kan ook niet anders.

Fenix toch?


Bronnetje?

Kijk maar op de cover..

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben wel weer overtuigd hoor . Hele vette plaat weer !
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Plaat is echt dik, erger me niet aan de kicks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zal 'State of Perfection' zijn denk ik.

Bron: Alpha2 Facebook top-10
"Alpha²
Check out our new top 10!

1 A² Allstars - The Resistance
2 Noisecontrollers & Alpha² - Moonraker
3 Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight (Alpha² Remix)
4 Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix)
5 Frequencerz - Bitch
6 Artic - Fuck The Fake Shit (Dj Adaro Remix)
7 Noisecontrollers - E=NC²
8 Artic - In The Night
9 B-Front & Hard Driver - State Of Perfection
10 Psyko Punkz - Feel The Rhythm - (Alpha² Remix)"
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 17:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wat een plaat, heel erg vet! Ik vind de pitch kicks juist een hele vette lijn creëren, tijdens de 2e climax mis ik de sfeer die daardoor ontstaat in de gehele 1e climax toch wel een beetje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelooflijk hoe krijgt hij het elke keer voor elkaar..

:love: :love: :love:

Pitchs kijken storen mij niet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 20:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind de kicks echt heel veel energie mee geven. Ik ben echt een liefhebber van (goede) pitchkicks, ik vind ze hier echt heel goed tot hun recht komen. Lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede vondst Koene! Aanpassen maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 21:58 
 
Hardtraxx Veteran

heerlijke track alleen vind ik die pitchkicks echt niks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 12:59 
 
Hardtraxx Newbie

Wat is dit weer een ongelooflijk dikke plaat!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 18:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit vind ik (wat ik eruit op kan maken) iig een goed voorbeeld van een pitchkick die wel wat toevoegt en niet zo belachelijk hoog springt. Het had niet gehoeven en zonder pitchkicks was het misschien nog beter geweest, maar dit is zeker geen drama.

Erg vette plaat. Duurt wel heel lang :P Maar das eens wat anders dan die korte nummers van tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Dit vind ik (wat ik eruit op kan maken) iig een goed voorbeeld van een pitchkick die wel wat toevoegt en niet zo belachelijk hoog springt. Het had niet gehoeven en zonder pitchkicks was het misschien nog beter geweest, maar dit is zeker geen drama.

Erg vette plaat. Duurt wel heel lang :P Maar das eens wat anders dan die korte nummers van tegenwoordig.


Hoezo lang;p? je hoort 5 minuten en is bijna de hele plaat. Gemiddeld is een plaat zon 5 minuten toch? misschien wel tegen de 6. Maar idd echt een lekker plaatje gek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 18:31 
 
Hardtraxx Newbie

Lekkere plaat maar zonder die pitchkicks denk toch lekkerder geweest. Laat die Hard Driver zich maar eens bekend maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JHOEF schreef:
Lekkere plaat maar zonder die pitchkicks denk toch lekkerder geweest. Laat die Hard Driver zich maar eens bekend maken


Het is Fenix.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks