wootum wrote:Klinkt veelbelovend zeg. Kan niet anders dan een heerlijk nummer worden.
Related topics
- View the latest post: B-Front - Thousand and One Nights (FUSION101)
- View the latest post: Code Black & Adrenalize - Summer Nights
- View the latest post: Imthox - Cold Nights
- View the latest post: Avicii - The Nights (Zany X Loud & Fout Remix)
- View the latest post: Da Tweekaz ft. Bram Boender - Arabian Nights (DWXCVR???)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
@djbfront
Bob van der Palen
Let me make this clear For the anthem from Emporium. It's B-Front - 1001 nights not zany vs b-front.
Bob van der Palen
Let me make this clear For the anthem from Emporium. It's B-Front - 1001 nights not zany vs b-front.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
djbfront Bob van der Palen
twitter.
twitter.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
oh, Festuca was me al voor haha.
Dakpan wrote:Het is ft. Zany, en verdomme wat ben ik benieuwd maar zit op stage.
Zonder Zany zoals B-front zelf zegt op twitter:
http://twitter.com/#!/djbfront
EDIT
En ik ben niet de enige die dat zegt
-
A
Jongens, het is alleen B-Front, niet B-Front ft. Zany 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Arendsoog hierow, maar kan het kloppen dat B-Front de studio van Arjen gebruikt?! Arjen die toch niks meer solo doet (killer Clown) dus zal wel bij Bas in de studio zitten.
En de studio van B-Front ziet er heel erg tzelfde uit. Of trap ik nu open deuren in?
Ben overigens wel benieuwd wat Zany dan doet voor dat anthem, remix misschien?! Of gewoon beetje helpen?
En de studio van B-Front ziet er heel erg tzelfde uit. Of trap ik nu open deuren in?
Ben overigens wel benieuwd wat Zany dan doet voor dat anthem, remix misschien?! Of gewoon beetje helpen?
Bob heeft zijn eigen studio en Arjen zit in de studio er naastSkedoedelefloeps wrote:Arendsoog hierow, maar kan het kloppen dat B-Front de studio van Arjen gebruikt?! Arjen die toch niks meer solo doet (killer Clown) dus zal wel bij Bas in de studio zitten.
En de studio van B-Front ziet er heel erg tzelfde uit. Of trap ik nu open deuren in?![]()
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
ja vanwege zelfde tafel.
en in die zitten nu de toneshifterz toch of zit ik er nu naastTitatovenaar wrote:Bob heeft zijn eigen studio en Arjen zit in de studio er naastSkedoedelefloeps wrote:Arendsoog hierow, maar kan het kloppen dat B-Front de studio van Arjen gebruikt?! Arjen die toch niks meer solo doet (killer Clown) dus zal wel bij Bas in de studio zitten.
En de studio van B-Front ziet er heel erg tzelfde uit. Of trap ik nu open deuren in?![]()
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Als het goed is zijn het de Fusion artiesten en niet jij (ook al zou je willen!!)Hard Twins wrote:en in die zitten nu de toneshifterz toch of zit ik er nu naastTitatovenaar wrote:Bob heeft zijn eigen studio en Arjen zit in de studio er naastSkedoedelefloeps wrote:Arendsoog hierow, maar kan het kloppen dat B-Front de studio van Arjen gebruikt?! Arjen die toch niks meer solo doet (killer Clown) dus zal wel bij Bas in de studio zitten.
Geen flauw idee, maar over de plaat: Ik vind het nog te weinig om er echt
over te kunnen oordelen...
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
like... fuck yeah!!! 
stuk B-front is hardRAW-vizion wrote:like... fuck yeah!!!
Wel interessant zeg in welke studio ze zitten :')
OT: Klinkt al lekker
OT: Klinkt al lekker
Vind het echt een heerlijke track. Lekker duister ook! 
Klinkt inderdaad heerlijk duister, en die outro! 
Dat is niet de outro van 1001 nights.. Dat is gewoon de intro/outro van die collab met frequencerz.malle wrote:Klinkt inderdaad heerlijk duister, en die outro!
kan hier niet zoveel uit op maken dus ik wacht wel op HQ preview op Emporium 
Vond deze volgens mij niet zo heel vet, die break duurde me echt veels te lang