Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2023 10:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Da Tweekaz ft. Bram Boender - Arabian Nights (DWXCVR???)

Label: DWX Cover
WEB release: 08/12/2023

Tracks:
Da Tweekaz ft. Bram Boender - Arabian Nights

Samples:


Bron:
^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2023 10:30 
 
Hardtraxx Veteran

Had Chipz remix gehoopt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2023 12:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Had Chipz remix gehoopt :(


Daarom had ik er 'Disney Tool' bijgezet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2023 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Had Chipz remix gehoopt :(

ik had dat ook liever gezien ja.

vind deze niet zo namelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2023 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een circus act is dit toch, nee thanks.

Hardstyle act op mainstage, blijkbaar een hoop gemist in de evolutie van Tomorrowland :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2023 15:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Had Chipz remix gehoopt :(


Die zal binnenkort komen van Altijd Larstig & Rob Gas erop. Zat in Power Hour.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2023 15:50 
 
Hardtraxxer

Zo erg zitten we er nou ook weer niet op te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2023 19:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Zo erg zitten we er nou ook weer niet op te wachten.


Qua show en beleving vind ik dit juist weer vetter dan de meeste artiesten. Geeft me toch weer een glimlach op mijn gezicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2023 12:43 
 
Hardtraxxer

Circus act.

The Gang doen het beter, dat is dan tenminste een circus act waar de tracks nog op Hardstyle lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2023 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Circus act.

The Gang doen het beter, dat is dan tenminste een circus act waar de tracks nog op Hardstyle lijken.


Wat een onzin zeg, je smaak doordrukken heet dat.
Waarom lijkt dit niet op hardstyle volgens jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2023 18:53 
 
Hardtraxxer

jaron123 schreef:
Zaagkick schreef:
Circus act.

The Gang doen het beter, dat is dan tenminste een circus act waar de tracks nog op Hardstyle lijken.


Wat een onzin zeg, je smaak doordrukken heet dat.
Waarom lijkt dit niet op hardstyle volgens jou?


Het is maar een mening hoor. Ik VIND dat Da Tweekaz, zoals wel meerdere euforische producers (op Jay Reeve, Solstice en wat anderen na) in 2012 zijn blijven hangen en vind dit niet passen bij hoe hardstyle in 2023 is. Deze plaat had (los van de modernere kwaliteit) net zo goed in 2012 gemaakt kunnen zijn. Moeilijk soft ook, net slaapmuziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2023 19:19 
 
Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
jaron123 schreef:
Zaagkick schreef:
Circus act.

The Gang doen het beter, dat is dan tenminste een circus act waar de tracks nog op Hardstyle lijken.


Wat een onzin zeg, je smaak doordrukken heet dat.
Waarom lijkt dit niet op hardstyle volgens jou?


Het is maar een mening hoor. Ik VIND dat Da Tweekaz, zoals wel meerdere euforische producers (op Jay Reeve, Solstice en wat anderen na) in 2012 zijn blijven hangen en vind dit niet passen bij hoe hardstyle in 2023 is. Deze plaat had (los van de modernere kwaliteit) net zo goed in 2012 gemaakt kunnen zijn. Moeilijk soft ook, net slaapmuziek.

HET MOET ALLEMAAL SNELLER EN HARDER EN PIEPENDER EN MEER ANTI CLIMAXEN
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2023 21:16 
 
Hardtraxxer

Oh niet per se hoor. Euphoric staat alleen al 10 jaar stil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2023 21:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hahaha donder op joh :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2023 23:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Oh niet per se hoor. Euphoric staat alleen al 10 jaar stil.

Niet waar. Veel euforische artiesten hebben hun sounds geëvolueerd naar een stijl met soms raw elementen (zie DBSTF & KelteK), waardoor het genre weldegelijk is veranderd en absoluut niet heeft stilgestaan.

Er blijven natuurlijk dan altijd een aantal artiesten over die de oude sound blijven produceren, want daar is ook markt voor. Maar om dan te zeggen dat euphoric al 10 jaar stilstaat… dat is gewoon niet waar
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2023 18:28 
 
Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Oh niet per se hoor. Euphoric staat alleen al 10 jaar stil.


ik wordt al moe van je alias die je gebruikt, maar je woont ook nog op Schiermonnikoog ofzo :oh:
Raw heeft de overhand genomen, wil niet zeggen dat de Euphoric stil is blijven staan...vind dat eerder van de raw op dit moment zelfs, een grote overkill aan dezelfde troep..op een paar enkele namen na dan :D
Ik merk zelf laatste tijd dat mensen zelf weer beginnen te hunkeren naar euforische hadstyle en raw van 5 jaar geleden, omdat er gewoon teveel kutplaten worden gemaakt tegenwoordig..
¨
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2023 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Wat een circus act is dit toch, nee thanks.


Niks aan toe te voegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 00:05 
 
Hardtraxxer

@ Minispark

Imo is er juist meer vernieuwing binnen de raw dan euphoric. Dat veel vernieuwingen bij een vocale internet groep niet in de smaak vallen, tsja. Maar in de raw is er op dit moment meer variatie dan ooit geweest. Ook omdat er veel meer artiesten zijn dan 5-10 jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 13:57 
 
Hardtraxxer

Circusact voor het grote publiek ja, heeft verder niets met euphoric hardstyle te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 16:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Circusact voor het grote publiek ja, heeft verder niets met euphoric hardstyle te maken.


Hier moet ik toch wel om lachen. Dit is toch precies hardstyle qua sound en euforie ten top? Kijk al die blije lachende gezichten in de livestream anders? Hoezo is dit geen 'euphoric hardstyle'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Riiss schreef:
Circusact voor het grote publiek ja, heeft verder niets met euphoric hardstyle te maken.


Hier moet ik toch wel om lachen. Dit is toch precies hardstyle qua sound en euforie ten top? Kijk al die blije lachende gezichten in de livestream anders? Hoezo is dit geen 'euphoric hardstyle'?


Dat kan ik je wel zeggen: ik word er namelijk erg verdrietig van.

Nee maar tis ook niet echt iets wat ik in de categorie Jay Reeve/Adrenalize/Solstice plaats. Dit is gewoon makkelijk scoren feest tent muziek.

Ook een functie hoor, maar niet dat ik nou met het kippenvel op m'n armen Arabian Nights ga lopen mee bléren met een paar pillen in m'n kraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 20:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nee maar tis ook niet echt iets wat ik in de categorie Jay Reeve/Adrenalize/Solstice plaats. Dit is gewoon makkelijk scoren feest tent muziek.

Ook een functie hoor, maar niet dat ik nou met het kippenvel op m'n armen Arabian Nights ga lopen mee bléren met een paar pillen in m'n kraag.


Je begrijpt wat ik bedoel neem ik aan. Het is niet de integere (euforische) hardstyle die doorgaans door de leden van dit forum gezocht wordt, maar je kan niet stellen dat dit geen euforische hardstyle is. Feesttent hardstyle is tegenwoordig groter dan 'integere euforische hardstyle'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 22:41 
 
Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Oh niet per se hoor. Euphoric staat alleen al 10 jaar stil.


Wat een fucking onzin zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2023 16:31 
 
Hardtraxxer

Wat is er dan in de afgelopen 10 jaar vernieuwd? Dat ze raw kicks zijn gaan gebruiken en daarnaast wat enkelen (Jay Reeve, Solstice, Adrenalize etc die vernieuwen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 08:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Wat is er dan in de afgelopen 10 jaar vernieuwd? Dat ze raw kicks zijn gaan gebruiken en daarnaast wat enkelen (Jay Reeve, Solstice, Adrenalize etc die vernieuwen?


Sub Zero Project hebben de mid intro weer terug gebracht in euforisch. Trance is weer terug gekomen in euforisch, er worden weer hardere kicks gebruikt of melodieen worden juist weer gebruikt in hardere platen, de psytrance kicks was ook nog iets van de laatste 10 jaar, de "epische" euforische hardstyle van Ecstatic en zo zijn er nog wel wat dingen te noemen.

Euforisch is ook wel wat meer in de oudere jaren blijven hangen, dat wel, maar dat wil niet betekenen dat er geen variatie is geweest.

Het gros van de raw is ook nog exact het zelfde als 10 jaar terug maar gewoon met andere kicks en de platen zijn veel korter. De andere helft klinkt ook exact het zelfde als elkaar met je 13/12 anticlimaxen + Adjuzt kicks. Als je die zelfde standaard voorhoudt aan euforisch is er bij beide genres niet zo veel veranderd.

Er zijn extreem veel namen in raw die in het standaard recept blijven hangen, echt een achterlijk groot gedeelte klinkt tegenwoordig exact het zelfde als Adjuzt of het standaard Gearbox recept. Echter zijn er wel wat namen met een unieke stijl. Het zelfde geldt voor euforisch, er zijn echt veel te veel platen die klinken als je 13/12 melodieuze plaat die je de laatste 10 jaar ook hebt gehoord, maar er zijn zeker namen die hun unieke stijl hebben en de variatie in het genre houden.

In het geheel maakt het het genre divers, maar raw en euforisch zijn beiden op het moment aan het krimpen qua variatie. RAW haast meer dan euforisch. Het enigste wat ik hoor hier is "ik vind dit genre vetter dus er is daar meer variatie in".
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle