Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artiest: B-Freqz

Track(s): Techno

Sample/video:



Bron: Instagram
http://www.imgrum.net/media/12770770905 ... 1797720680

Deze was me toch een partij vet tijdens B-Freqz live op zondag :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


@1.19
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 12:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee, deze doet me zo nog niet heel erg veel.
Had na deze break echt graag een heerlijke euforische melodie willen horen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 12:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dubbel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Live was dit wel porno maar zoals ik het nu terugluister klinkt het een beetje Mwah. :/
Misschien klinkt het in hq wel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



B-Freqz - Techno
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Live was dit wel porno maar zoals ik het nu terugluister klinkt het een beetje Mwah. :/
Misschien klinkt het in hq wel beter.


Heb precies hetzelfde :/ net als met Crew btw

Met B-Freqz op DQ ging ik helemaal los op beide platen en nu doen ze mij weinig. Misschien ook te maken met het bpm waarop ze gedraaid werden met DQ (hoger)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 14:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Misschien ook te maken met het bpm waarop ze gedraaid werden met DQ (hoger)

Dus omdat de plaat op een paar bpm hoger werd afgespeeld op DQ vond je het daar wel vet, maar omdat het nu die paar bpm lager is, vind je de plaat 'mwah'? :huh: Dit is niet om je aan te vallen trouwens, maar snap die redenatie niet helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
ErikZ schreef:
Misschien ook te maken met het bpm waarop ze gedraaid werden met DQ (hoger)

Dus omdat de plaat op een paar bpm hoger werd afgespeeld op DQ vond je het daar wel vet, maar omdat het nu die paar bpm lager is, vind je de plaat 'mwah'? :huh: Dit is niet om je aan te vallen trouwens, maar snap die redenatie niet helemaal.


Ik was niet op defqon en ik vind deze plaat niks. Maar dat een verschil in bpm je smaak van een plaat kan beïnvloeden is toch niet zo heel raar? Kan net dat extra beetje drive meegeven of juist wegnemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

155 BPM:



157,5 BPM:

https://clyp.it/ksdg30wh

160 BPM:

https://clyp.it/mlhhtyzu

Veel plezier ermee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 14:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dat er een klein beetje meer drive in komt begrijp ik nog, maar door dat kleine beetje verschil in bpm ga je een plaat toch niet vele malen beter of slechter vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2016 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind dit wel goeien handel hoor, lekker deuntje dat goed blijft hangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2016 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Waar alle andere B-Freqz tracks zich duidelijk kunnen onderscheiden, gaat deze volledig op in de massa van nietszeggende tracks.

Over In The Club destijds bij het Frequencerz album, en helaas is deze quote weer van toepassing. Wat zijn die laatste B-Freqz platen tergend saai zeg. Van een reeks grandioze platen zoals o.a Destroy You, Divine en Overdose naar deze, naar mijn idee, inhoudsloze platen zonder enig gevoel of vermogen om zichzelf te onderscheiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker deze!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 20:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Over In The Club destijds bij het Frequencerz album, en helaas is deze quote weer van toepassing. Wat zijn die laatste B-Freqz platen tergend saai zeg. Van een reeks grandioze platen zoals o.a Destroy You, Divine en Overdose naar deze, naar mijn idee, inhoudsloze platen zonder enig gevoel of vermogen om zichzelf te onderscheiden.


Ik sluit me hierbij aan. Niet dat dit een slechte track is, de eerder genoemde tracks (en ook tracks als Fatality en The End) hadden veel meer het wauw-gevoel bij het horen ervan.. Tracks als Techno springen er niet uit, iets wat je bij B-Freqz wel verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
zonder enig gevoel of vermogen om zichzelf te onderscheiden.


En dit post je bij een track die juist niet op alle andere tracks van het afgelopen jaar lijkt? Zoveel eenheidsworst, maken ze een track die een andere richting op gaat, en dan noem jij het niet onderscheidend...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
pim0412 schreef:
zonder enig gevoel of vermogen om zichzelf te onderscheiden.


En dit post je bij een track die juist niet op alle andere tracks van het afgelopen jaar lijkt? Zoveel eenheidsworst, maken ze een track die een andere richting op gaat, en dan noem jij het niet onderscheidend...

Niet onderscheidend wil niet meteen zeggen dat het aansluit op alle standaard 'eenheidsworst' kick/screechplaatjes van het grootste deel van de wat hardere kant van de scene he. Wat Kevin al zei, deze plaat heeft naar mijn idee niet de wauw-factor die normaal gesproken wel aanwezig is bij B-Freqz platen, en springt nergens in uit (naar mijn mening), waardoor het al gauw opgaat in de massa van tracks die ik persoonlijk over een jaar, zij het niet eerder, waarschijnlijk alweer vergeten ben. Dat is eveneens niet onderscheidend te noemen.

Voor het doen van beide artiesten vind ik dit simpelweg erg ondermaats. Natuurlijk uit ik mijn ongenoegen dan ook onder een track van hun, omdat ik bij deze artiesten wél verwacht dat zij het vermogen hebben om een track onderscheidend te maken. Ik kan dit uiteraard ook onder iedere track van een 'eenheidsworst artiest' zetten, maar na de 10e keer verbaas ik me er ook niet meer over dat die artiest continu met meuk afkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 05:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke plaat! B-Freqz stelt eigenlijk nooit teleur! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Dat er een klein beetje meer drive in komt begrijp ik nog, maar door dat kleine beetje verschil in bpm ga je een plaat toch niet vele malen beter of slechter vinden.


Ja heeft zeker met drive te maken :) op een wat hoger BPM (vooral de 160, heel raar) denk ik Ja dit is live vet!

Echt een smaak dingetje hoor ;) want 160 vind ik normaal gesproken belachelijk bij HS
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 10:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoog BPM ≠ Drive
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 11:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Hoog BPM ≠ Drive


Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Een hoog bpm kan wel degelijk bijdragen aan meer drive in een nummer. Zo heb ik bij hordcorenummers vaker het gevoel dat een track meer drive heeft in vergelijking met hardstyle. Echter zou een hoog bpm bij mij alleen een gevoel van meer drive kunnen geven als de rest van een set op een lager bpm wordt afgespeeld. Anders wordt het hogere bpm 'de norm' en geeft het geen extra drive mee.

Bpm is echter 1 van de vele factoren die kan zorgen voor meer drive in een track. Korte noten, bepaalde achtereenvolgende akkoorden, goed gebruikte screeches, kickswitches, goed gebruikte vocalen, opeenvolgende climaxen zijn voorbeelden van andere factoren die denk ik bepalend zijn voor de drive in een nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is iedereen nou aan het trollen? Ik volg het even niet meer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 14:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Is iedereen nou aan het trollen? Ik volg het even niet meer :lol:


Volgens mij gewoon een normale discussie, heb je nog iets inhoudelijks toe te voegen anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee deze discussie sla ik even over.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks