PNXRMX schreef:
pim0412 schreef:
zonder enig gevoel of vermogen om zichzelf te onderscheiden.
En dit post je bij een track die juist niet op alle andere tracks van het afgelopen jaar lijkt? Zoveel eenheidsworst, maken ze een track die een andere richting op gaat, en dan noem jij het niet onderscheidend...
Niet onderscheidend wil niet meteen zeggen dat het aansluit op alle standaard 'eenheidsworst' kick/screechplaatjes van het grootste deel van de wat hardere kant van de scene he. Wat Kevin al zei, deze plaat heeft naar mijn idee niet de wauw-factor die normaal gesproken wel aanwezig is bij B-Freqz platen, en springt nergens in uit (naar mijn mening), waardoor het al gauw opgaat in de massa van tracks die ik persoonlijk over een jaar, zij het niet eerder, waarschijnlijk alweer vergeten ben. Dat is eveneens niet onderscheidend te noemen.
Voor het doen van beide artiesten vind ik dit simpelweg erg ondermaats. Natuurlijk uit ik mijn ongenoegen dan ook onder een track van hun, omdat ik bij deze artiesten wél verwacht dat zij het vermogen hebben om een track onderscheidend te maken. Ik kan dit uiteraard ook onder iedere track van een 'eenheidsworst artiest' zetten, maar na de 10e keer verbaas ik me er ook niet meer over dat die artiest continu met meuk afkomt.