Last edited by Svbtwee on 22 Jan 2018 15:56, edited 5 times in total.
Related topics
- View the latest post: WOLV & Ravewalker - Our Last Hope (SCAN66x)
- View the latest post: The Raven - A New Hope (Mad Dog Edit)
- View the latest post: Unresolved - Hope
- View the latest post: VA - Doomkore Komplot: Death Of Hope (DIR081)
- View the latest post: Phuture Noize - Hope (Jelle Jansen Remix) (Radio Edit)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Dit stukje klinkt iig al heel vet 
View on YouTube
Kwaliteit is niet geweldig, maar filmpje is wel erg tof.
Bob
Edit, Sander je hebt 2 keer dezelfde track geplaatst. Als je dit filmpje in je OT gooit klopt het weer
Kwaliteit is niet geweldig, maar filmpje is wel erg tof.
Bob
Edit, Sander je hebt 2 keer dezelfde track geplaatst. Als je dit filmpje in je OT gooit klopt het weer
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Jezus, wat was deze ziek gister 
DonePaultheone wrote:Edit, Sander je hebt 2 keer dezelfde track geplaatst. Als je dit filmpje in je OT gooit klopt het weer
OT: ondanks LQ klinkt dit echt rete vet
Ik ben serieus helemaal flabbergasted na het kijken en horen van het filmpje.
Ho-ly shit wat klinkt die mid-intro ziek
Ook de breaks en climaxen klinken in deze kwaliteit fenomenaal!
Ho-ly shit wat klinkt die mid-intro ziek
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
Damn dit klinkt vet. Baal wel enigszins dat ik B-Freqz heb geskipt gisteren. 
Zow ongelooflijk vette plaat zeg
! Toch knap dat B-Front bij bijna elke samenwerking een uitstekende plaat kan maken waarbij beide stijlen terug komen. Echt petje af
TOTY kandidaat zelfs durf ik al te zeggen na deze LQ. Helemaal te gek dit
TOTY kandidaat zelfs durf ik al te zeggen na deze LQ. Helemaal te gek dit
Klinkt al goud, maar wacht nog even op hogere kwaliteit.
Weet je wel zeker dat dat dezelfde is? Vind het nou niet bepaald 1 2 3 hoorbaar namelijk
Je hoort dat de melodielijn hetzelfde is, maar er is wel het een en ander aan gesleuteld. Ten minste, volgens mij.Svbtwee wrote:Weet je wel zeker dat dat dezelfde is? Vind het nou niet bepaald 1 2 3 hoorbaar namelijk
Nee dit is echt een compleet nieuwe track 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Ja Bfreqz was echt genieten. Naast deze nieuwe tba's nog iets anders nieuws gehoord maar nog nergens terug gezien. Ben ik wel benieuwd naar want ook dat klonk erg dik 
Heerlijk dat bij B-Front de kickrolls altijd een functie hebben, in tegenstelling tot bij ongeveer alle andere hardere hardstyle artiesten waar kickrolls te pas en te onpas worden gebruikt zonder een functie te hebben.
Heerlijke rolletjes ook weer
Heerlijke rolletjes ook weer
-
GHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Sep 2023
OMG! Kwam net klaar in mijn broekje. Wat een heerlijke melodie zeg! Hoop deze te horen op Q-base!
Dit blijft als act toch ook jaren lang interessant he, zo knap 
-
JHardtraxxer
- 149 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Kippenvel tot op het bot!
Gvd vooral bij die uithalenJan wrote:Kippenvel tot op het bot!
Na mijn vakantie een stapel nieuwe tracks doorgespit, gvd die B-Freqz nummers springen er wel bovenuit hoor 
Valt een klein stuk in HQ te beluisteren bij B-Freqz op Facebook, teringjantje wat is dit weer goed
B-Freqz is met grote afstand de beste live-act die er in de hardstyle rondloopt vind ik.
B-Freqz is met grote afstand de beste live-act die er in de hardstyle rondloopt vind ik.
Ben ik het volledig mee eens! Vind ze ook heel divers in wat ze produceren, af en toe best euforisch, dan weer duister en af en toe ook lekker lomp. Daarnaast vind ik ook dat de B-freqz platen vaak best anders klinken dan solo b-front of solo frequencerz platen. Dit maakt de live act heel uniekFantazoo wrote:Valt een klein stuk in HQ te beluisteren bij B-Freqz op Facebook, teringjantje wat is dit weer goed![]()