Heerlijke plaat , heerlijke drive! Meer van dit a.u.b. 
Related topics
- View the latest post: WOLV & Ravewalker - Our Last Hope (SCAN66x)
- View the latest post: The Raven - A New Hope (Mad Dog Edit)
- View the latest post: Unresolved - Hope
- View the latest post: VA - Doomkore Komplot: Death Of Hope (DIR081)
- View the latest post: Phuture Noize - Hope (Jelle Jansen Remix) (Radio Edit)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Die kick rolls
. Daar gaan weer wat schouders uit de kom
Pakt me niet zo deze..
Misschien vaker luisteren.
Misschien vaker luisteren.
-
RHardtraxxer
- 484 posts member since 2017
- last seen 23 days ago
Heerlijk! Hoop alleen niet dat het origineel ook zo'n hoog BPM heeft, want nu zitten ze wel tegen de 160 aan
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
157 wss.rikraben wrote:Heerlijk! Hoop alleen niet dat het origineel ook zo'n hoog BPM heeft, want nu zitten ze wel tegen de 160 aan
Niks mis met 157 bpm. Ben nog steeds niet gewend aan EVP op 150...
.
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Ik had de full in FL Studio verandert naar 157 bpm, klinkt veel beter zo want hij was ook 157 op de set van B-Front (volgens mij) en er is idd niks mis met 157 bpm, sommige tracks klinken gewoon veel beter met een hogere bpm.RoyAPO wrote:Niks mis met 157 bpm. Ben nog steeds niet gewend aan EVP op 150....
-
RHardtraxxer
- 484 posts member since 2017
- last seen 23 days ago
Vind het nu wel heel opgefokt klinken... Paar bpm lager lijkt me beter
-
R
Jeetje die melodie
Nu al zin in de full van deze
Nu al zin in de full van deze
Vannacht live gehoord. Die stem in de plaat raakt echt de gevoelige snaar bij mij. Ik vind de stem en het verhaal daarnaast ook erg goed passen bij het gevoel dat er in de rest van de plaat wordt neergezet, net als bij Freedom eigenlijk. Voor de rest ook echt een geniale track die lekker energiek is. Nooit gedacht dat ik twee B-Freqz platen in mijn top 10 van het jaar zou kunnen zetten 
Dit was zo hard genieten vannacht!

Dit was het enige lichtpuntje (samen met die Stealth Mode track) van hun set, gvd wat is deze vet 
Dit is echt 1 van de beste platen die ik in de afgelopen jaren heb gehoord 
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Kan er echt niet over uit hoe geniaal dit nummer is. Alles klopt aan deze plaat. Mid-intro met dikke bak drive, break met die zang en piano erachter, de vocals en dan die melodie..
Hoe die erin komt en de sound, geniaal. En de tweede climax met die uithalen. Wauw. TOTY, for sure 
Ik baal ontzettend dat ik me hier niks van kan herinneren 
staat deze nog nergens in een liveset of iets?
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Helaas niet, binnenkort misschien wel. Frequencerz en B-Front hebben hem allebei op Q-Base gedraaid, dus misschien dat Q-Dance die set upload. Of B2S die de set van B-Freqz op soundcloud zet.patrickjumpeen wrote:staat deze nog nergens in een liveset of iets?
Dan zal die er vast wel weer uitgeknipt wordenUniforce wrote:Helaas niet, binnenkort misschien wel. Frequencerz en B-Front hebben hem allebei op Q-Base gedraaid, dus misschien dat Q-Dance die set upload. Of B2S die de set van B-Freqz op soundcloud zet.patrickjumpeen wrote:staat deze nog nergens in een liveset of iets?
Laten we het hopen, maar ben er ibang voor idd. Hoop eigenlijk ook stiekem dat ie vandaag(?) in unleashed staatSvbtwee wrote:Dan zal die er vast wel weer uitgeknipt wordenUniforce wrote:Helaas niet, binnenkort misschien wel. Frequencerz en B-Front hebben hem allebei op Q-Base gedraaid, dus misschien dat Q-Dance die set upload. Of B2S die de set van B-Freqz op soundcloud zet.patrickjumpeen wrote:staat deze nog nergens in een liveset of iets?.
Was even helemaal vergeten dat ik deze opgenomen had, dus bij deze:
View on YouTube
Erg gave plaat, en de kicks kwamen heel goed door. Die 2de climax is echt heel fijn.
View on YouTube
Erg gave plaat, en de kicks kwamen heel goed door. Die 2de climax is echt heel fijn.
Kicks vallen me wat tegen in HQ maar de rest klinkt echt ongelofelijk goed zeg.