Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 10:31 
 
Hardtraxx Elite

Laat dat album maar komen, zo divers, creatief en kwalitatief :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 10:46 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 19:14 
 
Hardtraxxer

Puik plaat! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 23:16 
 
Hardtraxx Addict

Wat een dikke track is het toch putverdeurie
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 00:11 
 
Hardtraxx Addict

Is dit Audiofreq? Lijkt meer op E-Force. Totaal anders dan een Pressure, wat toch een absoluut mainstream pareltje is. Maar dit is toch ook wel heel gaaf :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 13:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
Is dit Audiofreq? Lijkt meer op E-Force. Totaal anders dan een Pressure, wat toch een absoluut mainstream pareltje is. Maar dit is toch ook wel heel gaaf :) .


Dit klinkt echt 100% audiofreq hoor. en is allang bevestigd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

Jaa deze plaat blijft heerlijk! Die screeches :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 17:13 
 

Audiofreq trekt me steeds meer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

Wat vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 23:09 
 
Hardtraxx Addict

The Venator schreef:
Darknezz schreef:
Is dit Audiofreq? Lijkt meer op E-Force. Totaal anders dan een Pressure, wat toch een absoluut mainstream pareltje is. Maar dit is toch ook wel heel gaaf :) .


Dit klinkt echt 100% audiofreq hoor. en is allang bevestigd :P


You missed my point. Dat dit überhaupt van Audiofreq komt, niet verwacht, is prachtig. Wat kan die man divers produceren zeg :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geweldig nummer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 15:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hele vette plaat, ik stoor me wel een beetje aan de tail van de kick. Die dreunt me iets te lang door. Met name in de climax komt dat niet helemaal ideaal uit de verf. Maar vereer super vet nummer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 16:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Audiofreq begint me steeds meer te boeien, ook deze is weer heel erg vet. Om nog maar te zwijgen over Speekaz Kikk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 16:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja Audiofreq maakt hele goeie ontwikkelingen (naar mijn smaak dan)
Vrijwel elke track van hem tegenwoordig vind ik heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De melodieuze platen kunnen mij niet echt boeien, maar dit klinkt wel erg fijn!
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks