Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke plaat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 17:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt heerlijk inderdaad, Benieuwd naar het album
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 17:32 
 
Hardtraxxer

audiofreq schreef:
thank you for the kind responses.

All I can say is: welcome to the future :)


Probeer ook is te commenten in het Nederlands haha :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaMaster schreef:
audiofreq schreef:
thank you for the kind responses.

All I can say is: welcome to the future :)


Probeer ook is te commenten in het Nederlands haha :p


haha hij kent waarschijnlijk alleen de onzin woorden als "broodje kroket" ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 18:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sjuul schreef:
Bij elke nieuwe track van hem kan ik weer bevestigen dat hij de beste producer is op het moment.


Agree :thumbup: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 20:01 
 
Hardtraxx Addict

:surrender:
Echt niet wat ik had verwacht van Audofreq. Dit klinkt heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk om te zien dat ook Audiofreq steeds diverser wordt, maar kwalitatief ook wel op een hoog niveau blijft produceren. Vind de eerste climax wel een beetje saaiig, maar de rest zit goed in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, toen ik deze zaterdag bij Thera hoorde had ik niet verwacht dat hij van Audiofreq zou zijn. Erg vette track, vooral die 2e climax :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow klinkt weer erg lekker :worship:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 21:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit bevalt me wel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat drive :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 13:02 
 
Hardtraxxer

Heerlijk dit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette plaat :drool:
Audiofreq is echt goed bezig met zijn laatste paar tracks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Één bak met drive en dikke sounds! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 11:34 
 

Pfoe, wat istie goed bezig zeg de laatste tijd!

BRNFNK is al een ontzettend dikke schijf, maar dit ook weer, laat maar snel komen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 14:09 
 
Hardtraxx Addict



@20:40
Wat een flinke bak drive zeg :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 14:16 
 

Heerlijke plaat dit, Audiofreq boekt echt veel vooruitgang, toen ze net uit elkaar waren kwam er echt poep uit op Tear U Down na, en nu met BRNKFNK, Speekaz Kikk, Pressure en deze prima platen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Audiofreq :worship: Verbazingwekkend dat hij zo'n grote vooruitgang heeft gemaakt in hele korte tijd. Deze plaat is ook alweer baas :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 15:08 
 
Hardtraxxer

Wow hij heeft zichzelf weer bewezen zeg. Hoorde hem net voor het eerst in Unleashed. Wat een bak vol energie :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 15:10 
 
Hardtraxx Veteran

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Leuk om te zien dat ook Audiofreq steeds diverser wordt, maar kwalitatief ook wel op een hoog niveau blijft produceren. Vind de eerste climax wel een beetje saaiig, maar de rest zit goed in elkaar.


Audiofreq en kwaliteit was anders vorig jaar en het jaar daarvoor wel anders. Daar klonken de sounds, kicks en andere elementen helemaal nergens naar.

Nu is hij 1 van de grote verrassingen van dit moment voor mij, erg dikke platen maakt hij nu :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 16:32 
 
Hardtraxxer

Heel erg vet :worship:
Deze man is goed bezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hele dikke plaat zeg :drool:
orgineel en heel veel drive!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En weer iets heel anders dan zijn andere platen dit jaar. Geweldig gewoon! Laat dat album maar komen zeg! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toe maaaar, dit is echt heeeel dik :D Vet ook dat je nog een leuke Bioweapon/Audiofreqachtige melodie hoort :D
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks