Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 22:21 
 
Hardtraxxer

Artiest: Audiofreq ft. Teddy

Track(s): Chase

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 22:35 
 
Hardtraxx Elite

lijkt haast wel een grap hoe slecht ze aan het zingen is
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ahahaha. Nee serieus, respect voor Sam. Wat kan die man blijkbaar goed producen. In zijn tracks klinkt Teddy prima, maar dit.. haha wat een grap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 22:56 
 
Hardtraxxer

oeioeioei dit kan ik echt niet aanhoren. niels geuzenpants kan zelfs nog beter zingen dan haar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 23:40 
 
Hardtraxxer

sjongejonge waar gaat dit nou weer over. Ga je naar een hardstyle feest moet je zo'n valse kraai aanhoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 01:10 
 

Wat vals
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 02:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genant zeg! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 10:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die melodie die erin komt vind ik eigenlijk wel heel erg vet, maar die zang... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 11:12 
 
Hardtraxx Veteran

Buiten de valse zang om. Klinkt het best fijn en de kicks in de mid-intro klinken ook wel aardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:00 
 
Hardtraxxer

Mag ik 1 kilo plaatsvervangende schaamte voor haar zang? Bedankt! :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:14 
 
Hardtraxx Addict

Zit totaal geen kracht achter die stem, en het is ook nog eens vals... Van de track zelf kan ik niet genoeg horen om hem goed te beoordelen, maar die intro klinkt wel lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zang is belachelijk wel gigantisch vet hoe sam losgaat. Zo wil ik elke dj zien heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
gigantisch vet hoe sam losgaat. Zo wil ik elke dj zien heerlijk

Ik zat echt exact hetzelfde te denken! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan kan ik met 5x oefenen in de douche nog beter zingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aiii te pijnlijk om te kijken, afgezien van dat kattengejammer is Audiofreq wel redelijk lekker bezig laatste tijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 17:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Zang is belachelijk wel gigantisch vet hoe sam losgaat. Zo wil ik elke dj zien heerlijk


haha altijd geniaal om sam zo los te zien gaan kan me nog herinneren van the qontinent maakt ie daar een stagedive staat er ineens een kleine kale australiƫr langs me compleet uit zijn plaat te gaan. niks dan respect voor dj's met zoveel passie

OT ben benieuwt naar de volledige versie van deze plaat, zoals ik al eerder heb gezegd ik verwacht heel veel van audiofreq nu hij bij scantraxx is vertrokken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 19:10 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

hahahahhahahahahahahah

haha

ha wat slecht gezongen zeg. ik wacht wel op een hq dit kan ik niet aanhoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 21:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Live kon ik haar stem goed hebben, klonk totaal niet vals. Het ligt denk ik aan de stream of was ik zo dronken? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 21:41 
 
Hardtraxx Veteran

Sam the performer is een baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 21:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Die melodie die erin komt vind ik eigenlijk wel heel erg vet, maar die zang... :lol:



Dit is toch gewoon : Fragma & Coco Star - Toca's Miracle (Bioweapon rmx) Live dit met Live (verschrikkelijke) zang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
MelodicArtDJ schreef:
Maestro N schreef:
Die melodie die erin komt vind ik eigenlijk wel heel erg vet, maar die zang... :lol:



Dit is toch gewoon : Fragma & Coco Star - Toca's Miracle (Bioweapon rmx) Live dit met Live (verschrikkelijke) zang.


Spoel het filmpje is door Sherlock :P


OMG . Nog erger. Verschrikkelijk zeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timing loopt ook compleet fout. Zal wel absoluut niks hebben kunnen horen ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 22:17 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Timing loopt ook compleet fout. Zal wel absoluut niks hebben kunnen horen ofzo?


Daar lijkt het wel op idd. mja jammer want ze kan wel goed zingen (wel met effecten erop??) dus ik wacht mooi tot ze wel goed zingt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 03:11 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Timing loopt ook compleet fout. Zal wel absoluut niks hebben kunnen horen ofzo?


Domme idioot dit is toch niet live de beelden van de camera opgenomen gelijk met de audio. Dit is er gewoon erna gemonteerd. Dit is gewoon heel slecht gedaan door de audio en beeld mensen.

OT

Ik was er bij en heb van elke seconden genoten kreeg een stroom van energie door me heen als je die sam ziet wat een baas. het is net een aap overal op springen en klimmen al zit de dj booth stampes vol hij probeert ergens nog een plekje te vinden waar die toch op kan staan. Heel erg veel respect voor deze man en voor de rest deed teddy het ook goed. Ze deed ook goed mee je hebt wel is van die mensjes die dan alleen zingen maar amper mee doen maar dat was hier niet het geval. Oke die nieuwe zingt ze wel een beetje vals maarja dat krijg je he met live meezingen. In de studio word er van alles erop ge-edit een galmpje erop beetje eQen en al die geintjes en je bent klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 06:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaMaster schreef:
Domme idioot.

Gaat t?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks