Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 08:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

XtD schreef:
ThaMaster schreef:
Domme idioot.

Gaat t?

:lol:

OT: Geniaal hoe Sam losgaat :D Track zelf doet me nog steeds niet zo veel, maar misschien komt dat door het feit dat de zang in dit filmpje écht om te kotsen is. Dit soort filmpjes bewijzen maar weer dat vrouwelijke zangvocalen veelal gezongen worden door amuzikale geldvangers die niet door de eerste ronde van X-Factor gekomen zijn, maar een random DJ even een bj gegeven heeft om mee te mogen doen in hun platen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het eerste gedeelte geeneens zo heel vals, maar bij die nieuwe track klinkt het niet lekker idd. Dat is ook een risico als je zo'n track voor het eerst live doet. Voor de rest klinkt de track wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 13:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wil van die melodie wel meer horen, maar die zang.... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij maakt er wel een feestje van. Respect :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaMaster schreef:
PNXRMX schreef:
Timing loopt ook compleet fout. Zal wel absoluut niks hebben kunnen horen ofzo?


Domme idioot dit is toch niet live de beelden van de camera opgenomen gelijk met de audio. Dit is er gewoon erna gemonteerd. Dit is gewoon heel slecht gedaan door de audio en beeld mensen.

OT

Ik was er bij en heb van elke seconden genoten kreeg een stroom van energie door me heen als je die sam ziet wat een baas. het is net een aap overal op springen en klimmen al zit de dj booth stampes vol hij probeert ergens nog een plekje te vinden waar die toch op kan staan. Heel erg veel respect voor deze man en voor de rest deed teddy het ook goed. Ze deed ook goed mee je hebt wel is van die mensjes die dan alleen zingen maar amper mee doen maar dat was hier niet het geval. Oke die nieuwe zingt ze wel een beetje vals maarja dat krijg je he met live meezingen. In de studio word er van alles erop ge-edit een galmpje erop beetje eQen en al die geintjes en je bent klaar.


hoi
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 17:45 
 

ThaBomba. schreef:
ThaMaster schreef:
PNXRMX schreef:
Timing loopt ook compleet fout. Zal wel absoluut niks hebben kunnen horen ofzo?


Domme idioot dit is toch niet live de beelden van de camera opgenomen gelijk met de audio. Dit is er gewoon erna gemonteerd. Dit is gewoon heel slecht gedaan door de audio en beeld mensen.

OT

Ik was er bij en heb van elke seconden genoten kreeg een stroom van energie door me heen als je die sam ziet wat een baas. het is net een aap overal op springen en klimmen al zit de dj booth stampes vol hij probeert ergens nog een plekje te vinden waar die toch op kan staan. Heel erg veel respect voor deze man en voor de rest deed teddy het ook goed. Ze deed ook goed mee je hebt wel is van die mensjes die dan alleen zingen maar amper mee doen maar dat was hier niet het geval. Oke die nieuwe zingt ze wel een beetje vals maarja dat krijg je he met live meezingen. In de studio word er van alles erop ge-edit een galmpje erop beetje eQen en al die geintjes en je bent klaar.


hoi


Jongaansz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 12:41 
 
Hardtraxx Addict

Audiofreq ft. Teddy - Chase

@16:08
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt vet die climax. Zang voegt totaal niks toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alleen de melodie en synth zijn vet, krijg echt die BRK3 feeling. Wat er omheen zit is helaas niet veel bijzonders, had veel meer mee gedaan kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:33 
 
Hardtraxxer



that melody ♥
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 20:41 
 
Hardtraxx Veteran

Die zang doet me echt 3x niks maar die climax! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Die zang doet me niet zo heel veel niks maar die climax! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaMaster schreef:
PNXRMX schreef:
Timing loopt ook compleet fout. Zal wel absoluut niks hebben kunnen horen ofzo?


Domme idioot dit is toch niet live de beelden van de camera opgenomen gelijk met de audio. Dit is er gewoon erna gemonteerd. Dit is gewoon heel slecht gedaan door de audio en beeld mensen.


Heb het over de vocals met de rest van de track, niet het beeld met het geluid.

(late reactie)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 20:49 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is dik :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt erg vet. Audiofreq is goed bezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 20:21 
 
Hardtraxx Newbie

Lekker nummertje hoor! Mooie vocal, mooie melodie, eerste 4 kicks klinken wel echt heel erg dol!
Respect voor Sam!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 van de betere platen van dit jaar wordt dit :worship: Kan echt niet wachten op deze release!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een geweldige melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:12 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

haar stem mist kracht inderdaad. maar zonder vocals zou ik deze plaat alsnog geen fuck aan vinden -.-
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks