Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 21:39 
 
Hardtraxxer

Audiofreq - Riot (HWS012)

Label: Hard With Style Records
WEB release: 24-11-14

Tracks:
01. Riot

Samples:


Bron: BRON
Citaat:
"Audiofreq - Riot! [HWS012] will be out on Monday November 24st."
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 22:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op de vocals na klinkt dit toch wel heel lekker ^^
Kick is inderdaad een fijne.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 22:41 
 
Hardtraxxer

Deze zocht ik! Kwam ook langs bij Daylight festival aan het eind

Kick klapte er lekker hard in (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha wat een stonecoal english, kan hij nog beter zelf inspreken dan? klinkt verder wel heel vet !
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 11:34 
 
Hardtraxxer

Vette track, maar die vocals, jezus christus. Wat slecht. Inderdaad stonecoal English. Verneukt de track imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 16:17 
 
Hardtraxx Addict

Dat engels stoort me niet zo, de track is verder zo vet dat me dat niet kan schelen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

DJ Thera schreef:
Audiofreq ft Mc Heretik - Riot!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 14:05 
 

Tracknaam is Audiofreq ft MC Heretik - Riot!

edit: godver te laat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 14:40 
 

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 17:37 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is één van de weinige platen van Audiofreq die me niet direct pakt :( Ook zit er zo'n Zatox's Red Alert dong in de kicks dat bij mij niet in de smaak valt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 17:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind hem vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 23:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De kick lijkt een beetje op die van Zatox - Red Alert?

Voor de rest te chaotisch voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 13:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heel fijn! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wololo schreef:
klapte er lekker hard in (L)


Elke keer als ik deze uitdrukking zie sterf ik een stukje vanbinnen. OT: Heerlijke plaat. Audiofreq :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
wololo schreef:
klapte er lekker hard in (L)


Elke keer als ik deze uitdrukking zie sterf ik een stukje vanbinnen. OT: Heerlijke plaat. Audiofreq :loving:


Waarom als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 13:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Omdat een track niet ergens op kan applaudisseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onzin. Als ik jou een klap op je smoel geef dan applaudisseren jouw gezicht en mijn vuist toch ook niet.

OT. Lekkere track. Vind de vocals ook best wel storend. Mag wel iets aan gedaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 17:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Onzin. Als ik jou een klap op je smoel geef dan applaudisseren jouw gezicht en mijn vuist toch ook niet.

OT. Lekkere track. Vind de vocals ook best wel storend. Mag wel iets aan gedaan worden.


Wat lul jij nou weer dan? :lol:
Je mag het van mij proberen.

Also, een klap geef je niet met je vuist maar met je hand gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat je opmerking nergens op slaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Onzin. Als ik jou een klap op je smoel geef dan applaudisseren jouw gezicht en mijn vuist toch ook niet.


Gefeliciteerd. Jij hebt officieel de meest zielige opmerking op dit forum gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
ThaBomba. schreef:
Onzin. Als ik jou een klap op je smoel geef dan applaudisseren jouw gezicht en mijn vuist toch ook niet.


Gefeliciteerd. Jij hebt officieel de meest zielige opmerking op dit forum gemaakt.


Leg uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 22:14 
 
Hardtraxxer

Hardtraxx united, go! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 23:30 
 
Hardtraxxer

ON topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 11:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Dat je opmerking nergens op slaat.

Gelukkig was het ook een serieuze opmerking van mij :lol:

En dat legt ook gelijk uit wat Jordi zegt.

Jambekkiee schreef:
ON topic.

Sorry ik heb even mn groene bril niet op want je naam ziet zo zwart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan zeg ik het wel: on topic alsjeblieft. Gaat helemaal nergens over.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks