Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 13:00 
 
Hardtraxx Veteran


@32:20

Is wat veranderd tov de versie @ Defqon. Ik vind helemaal mooi, zo hoor je dus te experimenteren imo. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 13:24 
 

Zeer vet nummer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Audiofreq - Riot! dus. Gelukkig is de vocal aangepast, dit klinkt stukken beter -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet! Lekker veel variatie in het nummer zelf, en mooie sounds ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 17:44 
 
Hardtraxx Veteran


Audiofreq weer, vet nummer. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 18:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ja, vette track. Sounds en kickrolls zijn gaaf, alleen de kick had minder hol mogen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 20:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geweldige sounds. Kwaliteit echt duidelijk hoorbaar. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sowieso Audiofreq.. Altijd komt die met wat anders. Heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 23:10 
 
Hardtraxx Addict

Waar Audiofreq vroeger synoniem was met vreselijke pitchkicks, heeft ie nu echt snoeiharde kicks. Erg goed bezig de laatste tijd deze man. Eigenlijk al sinds zijn album wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette en diverse producties altijd die Audiofreq. Jammer dat z'n DJ setjes zo zaad zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 01:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk energiek, stevige kicks en origineel :worship: Top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaaah!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

Audiofreq altijd +1 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 17:31 
 

Toch nog iemand die met regelmaat origineel produceert :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, deze is vet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke diverse producer, ook dit is weer een redelijk frisse kijk op de wat hardere hardstyle, echt heel vet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb niks met trap, maar in Riot klinkt het toch wel erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 15:33 
 
Hardtraxx Addict

Ja dikke track. Hier kun, je ten opzichte van alle andere meuk, niet echt op haten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 19:25 
 

:surrender: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 19:34 
 
Hardtraxx Newbie

Audiofreq altijd vernieuwend +1 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 20:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze al een aantal dagen op repeat staan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 21:57 
 
Hardtraxx Elite

Vocal idd verschikkelijk :sick: Verder leuke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 03:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Vocal idd verschikkelijk :sick: Verder leuke track!


Anders reageer je ff op de nieuwe preview?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 14:45 
 
Hardtraxx Elite

THArdstyler schreef:
DJ_Tim schreef:
Vocal idd verschikkelijk :sick: Verder leuke track!


Anders reageer je ff op de nieuwe preview?

Oah beste ^^. Sorry, nieuwe preview niet gezien..
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks